J.B.
Assistent Coach
Volgens Elfrink wordt er voor de defensie nog serieus gekeken. In de hogere regionen qua niveau. Afwachten dus.Ik denk ook dat er niemand meer bij komt.
Volgens Elfrink wordt er voor de defensie nog serieus gekeken. In de hogere regionen qua niveau. Afwachten dus.Ik denk ook dat er niemand meer bij komt.
Ik vond hem dus tegenvallen. Twee goede passes. Verder niet gezien in duels of opkomen.Ik moet wel zeggen dat ik Bazoer vanavond tegen Feyenoord vrij goed vond spelen. Valt te proberen voor PSV in de zomer als hij nog niet vastgelegd is door een andere club.
Maar wat deed hij nu fout? Zijn team wint, geen kaart gekregen en ze hebben de 0 gehouden. Heb de wedstrijd zelf alleen via internetradio beluisterd.Ik vond hem dus tegenvallen. Twee goede passes. Verder niet gezien in duels of opkomen.
Uitblinken of niks fout doen is nogal een verschil toch? Niks groots dan, want hij verspeelde echt wel een aantal ballen. Hij viel mij niet op. Grijze muis gisteren.Maar wat deed hij nu fout? Zijn team wint, geen kaart gekregen en ze hebben de 0 gehouden. Heb de wedstrijd zelf alleen via internetradio beluisterd.
Is bazoer nu echt het niveau wat je moet willen na streven als PSV zijnde. Dat vraag ik me echt afBazoer transfervrij vastleggen voor volgend seizoen lijkt mij een no brainer. Mooie vervanging voor Sangare; en transfervrij dus geen risico.
Ik zou lekker voor Quinten Timber gaan als backup voor Sangare. Jong, zit ook een goede kop op vgm. En doet het bij Utrecht over het hele seizoen ook erg leuk. Zou me niks verbazen als Ajaks hem na dit seizoen of het seizoen daarop terugkoopt.Is bazoer nu echt het niveau wat je moet willen na streven als PSV zijnde. Dat vraag ik me echt af
Heeft nog wel een contract tot 2024, maar lijkt mij ook een goede optie.Ik zou lekker voor Quinten Timber gaan als backup voor Sangare. Jong, zit ook een goede kop op vgm. En doet het bij Utrecht over het hele seizoen ook erg leuk. Zou me niks verbazen als Ajaks hem na dit seizoen of het seizoen daarop terugkoopt.
Maakt me niet uit wie ze halen. Wat ik wel weet is dat er niet veel spelers zijn die Sangare 1 op 1 kunnen vervangen. Bazoer zeker niet.Bazoer transfervrij vastleggen voor volgend seizoen lijkt mij een no brainer. Mooie vervanging voor Sangare; en transfervrij dus geen risico.
NopeIs bazoer nu echt het niveau wat je moet willen na streven als PSV zijnde. Dat vraag ik me echt af
Ik heb ergens het idee dat je een klein beetje zit te azen op de positie van CNG MrKrateos binnen de Sangare fanclub.Maakt me niet uit wie ze halen. Wat ik wel weet is dat er niet veel spelers zijn die Sangare 1 op 1 kunnen vervangen. Bazoer zeker niet.
Dat is PSV-taal voor ‘we zeggen dat we actief bezig zijn, maar er komt niks bij’.Volgens Elfrink wordt er voor de defensie nog serieus gekeken. In de hogere regionen qua niveau. Afwachten dus.
Ah, bedankt voor de vertaling.. Rik zou dat eigenlijk moeten doenDat is PSV-taal voor ‘we zeggen dat we actief bezig zijn, maar er komt niks bij’.