Algemene transfergeruchten

Stond vorig seizoen in de top 3 van keepers die het meest de nul hielden. Dit jaar presteert Arminia sowieso niet heel erg geweldig, maar het aantal tegendoelpunten is voor Bundesliga begrippen nog steeds niet heel hoog. Of dat ook aan hem ligt is natuurlijk nog maar de vraag.
Nja, wij stonden eerste met veel doelpunten tegen....Met een goeie ervaren keeper erbij kan dat wel eens een stuk beter gaan.
 
12e7c9b1c33742ddd35b7acdb44b6753.png

Ralf Edström, mag ik jouw professionele mening over deze 'kop'. Is 'ie goed?
Nee kan net zijn ogen openhouden. Heeft geen hoofd die voorop in de strijd gaat. Nee dit soort spelers gaan niks toevoegen.
 
Stond vorig seizoen in de top 3 van keepers die het meest de nul hielden. Dit jaar presteert Arminia sowieso niet heel erg geweldig, maar het aantal tegendoelpunten is voor Bundesliga begrippen nog steeds niet heel hoog. Of dat ook aan hem ligt is natuurlijk nog maar de vraag.
Wat is dat ook alweer “de nul houden”?
 
Plezier? Die gast is een fucking legend in vergelijking wat we de laatste jaren in de spits hadden
Is dat niet veel plezier dan? :rolleyes:
1 aangenaam gevoel; = vreugde
2 iets prettigs, vermaak, genoegen

En jij vindt het fucking
o.O

fucking (vulgair)1klote-, kut-, fokking: fucking a klootzak; that's none of your fucking business dat gaat je geen moer aan :maniac:
 
Mateja Kežman is ook een Serviër. Heeft PSV toch veel plezier aan beleefd.
Nou je zegt het. Was me niet van bewust. Dat doelpunt tegen Den Haag…
Die was dan zeker opgegroeid in de Joegoslavietijd of zo.

De huidige Servier is de Ajacied van Europa. Hoe die keeper net tekeer ging tegen de pienantiemisser is weer veelzeggend.
Man man man.

Maar ja, wie ben ik om mensen te beoordelen die als kinderen opgegroeid zijn in oorlogssituatie. En waarschijnlijk dan ook nog eens in de eigen regio als ‘schuldig’ bestempeld staan.
Mijn schoonzus is een vluchtelinge uit Bosnie, misschien kleurt dat mijn inzicht.

Lul ook maar wat.
 
Laatst bewerkt:
Nou je zegt het. Was me niet van bewust. Dat doelpunt tegen Den Haag…
Die was dan zeker opgegroeid in de Joegoslavietijd of zo.

De huidige Servier is de Ajacied van Europa. Hoe die keeper net tekeer ging tegen de pienantiemisser is weer veelzeggend.
Man man man.

Maar ja, wie ben ik om mensen te beoordelen die als kinderen opgegroeid zijn in oorlogssituatie. En waarschijnlijk dan ook nog eens in de eigen regio als ‘schuldig’ bestempeld staan.
Lul ook maar wat.
Niet alleen die keeper. Wat een volk. Gadver

On topic.... waar blijft die verdediger!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan