Algemene transfergeruchten

Als dat het enige is wat komt is het om te wenen, eens, aangezien we dan de versterking achterin missen

Maar Fein en Guti inwisselen voor Pröpper en v Ginkel lijkt mij ergens geen achteruitgang.
Nee klopt, maar komt omdat ik een beetje klaar ben met dat terug willen halen van spelers, ik hoop weer een keer op een verassing zoals bijvoorbeeld Arias. Ik begrijp ook wel dat we in deze tijd niet de nieuwe Romario of Ronaldo halen. Maar iets meer creativiteit van onze scouts mag wel.
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.
 
Nee klopt, maar komt omdat ik een beetje klaar ben met dat terug willen halen van spelers, ik hoop weer een keer op een verassing zoals bijvoorbeeld Arias. Ik begrijp ook wel dat we in deze tijd niet de nieuwe Romario of Ronaldo halen. Maar iets meer creativiteit van onze scouts mag wel.
Inderdaad, als we Propper, Luuk en van Ginkel halen, hebben we geen scouting nodig, dat kunnen wij ook nog wel verzinnen
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.
Gezien zijn carrièreverloop is het niet veel. Kortom, die staat op het lijstje.
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.
Ik ben een beetje Philip/Phillipp/Philipp moe, jullie ook?
 
Nee klopt, maar komt omdat ik een beetje klaar ben met dat terug willen halen van spelers, ik hoop weer een keer op een verassing zoals bijvoorbeeld Arias.

Uh...
Contradictie?

Of je bedoelt een verrassing zoals destijds toen Arias gehaald werd, jaren geleden?
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.
Las ergens dat die RB en LB uit de voeten kon, dan hoop ik toch echt dat dit een reservespeler/opvulling wordt. Want een speler die 27 jaar is en maar 28 wedstrijden op het hoogste niveau van Duitsland heeft gespeeld gaat ons echt niet sterker maken. Misschien sowieso ideetje om ergens anders te scouten dan de Bundesliga. Jongens als Baumgartl en Max (deed het met vlagen nog redelijk) maken nou ook niet echt het verschil en er is toch bij mekaar dik 18 miljoen voor betaald..
 
Las ergens dat die RB en LB uit de voeten kon, dan hoop ik toch echt dat dit een reservespeler/opvulling wordt. Want een speler die 27 jaar is en maar 28 wedstrijden op het hoogste niveau van Duitsland heeft gespeeld gaat ons echt niet sterker maken. Misschien sowieso ideetje om ergens anders te scouten dan de Bundesliga. Jongens als Baumgartl en Max (deed het met vlagen nog redelijk) maken nou ook niet echt het verschil en er is toch bij mekaar dik 18 miljoen voor betaald..

Hij gaat in ieder geval wel mee naar het EK met Oostenrijk :maniac:

Back-up, meer niet.
 
Mwene, weer eentje van Schmidt 🤦‍♂️
Als de clubs niet om je vechten wanneer je transfervrij bent is al 99% slecht teken. Wanneer de clubs je niet overkopen vlak voor je contract afloopt weet je al dat je een pepernoot bent die niks voorstelt.

Schmidt ziet natuurlijk weer een topper hier dus op naar de volgende prutsaankoop. Vraag me af wanneer we de P van Psv gaan veranderen naar Ssv ( Schmidt voetbal vereniging) 🤮
 
Mwene, weer eentje van Schmidt 🤦‍♂️
Als de clubs niet om je vechten wanneer je transfervrij bent is al 99% slecht teken. Wanneer de clubs je niet overkopen vlak voor je contract afloopt weet je al dat je een pepernoot bent die niks voorstelt.

Schmidt ziet natuurlijk weer een topper hier dus op naar de volgende prutsaankoop. Vraag me af wanneer we de P van Psv gaan veranderen naar Ssv ( Schmidt voetbal vereniging) 🤮

Jij ziet liever de QSV. En de QVD. En de QLM.
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.

Duits is inmiddels wel een vereiste op de Herdgang. Gaan we ineens met Duitstalige rugnummers spelen zeker.
 

En daar is het volgende gerucht. Verdediger van Mainz die niet wil verlengen.

Geen idee hoe goed deze speler is, maar aangezien je meer spelers nodig hebt dan je beoogde basisspelers en hij transfervrij is zou het best interessant kunnen zijn.
Pfoe, als backup misschien, maar als we een goede vervanger voor Dumfries halen hebben we Sambo toch ook voor die rol? Deze of Sambo als basis lijkt mij een flink risico. Zie dus weinig tot geen toegevoegde waarde in deze jongen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan