Algemene transfergeruchten

Geeft ons wel de tijd om op tijd te werken met de groep waar je mee wil starten. Belangrijk ivm die voorrondes CL
Snap ik, heeft ook sterk de voorkeur, maar zo kom ik niet van mn voorraad F5-jes af.
Dit seizoen 15 minuten in het eerste en 99 minuten bij de reserves... Mwa, laat deze maar aan ons voorbij gaan
Ja, pas een paar weken weer terug op t veld, t is niet dat ze m niet wilde opstellen. Aan de andere kant, wij hebben in Romero al zo'n speler, dus waarom halen.
 
Net nog even de samenvatting van de laatste wedstrijd gezien. Wat was Zahavi aan het prutsen zeg. Veel te veel tijd nodig elke keer. Vooral die panklare voorzet van Gakpo en een leeg doel voor hem. Hoefde hem alleen maar in het hoekje te schuiven, maar hij nam teveel tijd en schoot gewoon lekker door het midden.
Inderdaad hij moet veel alerter worden voor het doel van de tegenstander.
Dat was hij voorheen wel. Hij kiest dan ook de laatste tijd steeds slechter positie in de 16.
Bovendien weten onze tegenstanders helaas steeds beter hoe ze hem moeten elimineren.
Dat zegt toch wel wat over zijn China avontuur, en het niveau aldaar, want daar scoorde hij wél erop los..
 
Snap ik, heeft ook sterk de voorkeur, maar zo kom ik niet van mn voorraad F5-jes af.

Ja, pas een paar weken weer terug op t veld, t is niet dat ze m niet wilde opstellen. Aan de andere kant, wij hebben in Romero al zo'n speler, dus waarom halen.
Ik las Romario 😔
 
Snap ik, heeft ook sterk de voorkeur, maar zo kom ik niet van mn voorraad F5-jes af.

Ja, pas een paar weken weer terug op t veld, t is niet dat ze m niet wilde opstellen. Aan de andere kant, wij hebben in Romero al zo'n speler, dus waarom halen.

De enige die Romero nog niet heeft afgeschreven is de penningmeester 😒

Badumtiss 🤪
 
Met de voorrondes van de CL in het achterhoofd, lijkt het mij heel prima om de selectie zo snel mogelijk zo compleet mogelijk te hebben.
De enige kans voor PSV om aan te haken is CL geld plus die investeringspot.
Dan heb je een oorlogskas van 100 miljoen naast de normale begroting.

Zelfs al zou je geen kampioen worden dan kun je in ieder geval de tweede plek claimen en een serieuze kwalificatie aangaan.

Dit wordt een enorm belangrijk seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Nee; niet prima, scouts moeten hun werk gaan doen. Dadelijk kopen we Propper, Luuk en van Ginkel. Stilstand is achteruitgang..
Als dat het enige is wat komt is het om te wenen, eens, aangezien we dan de versterking achterin missen

Maar Fein en Guti inwisselen voor Pröpper en v Ginkel lijkt mij ergens geen achteruitgang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan