Algemene transfergeruchten

De transferwindow is weer net open en jullie weten wat dat betekent: het is tijd voor een ouderwets potje Transferwindow Bingo!
Pak je F5-toets en je favoriete schrijfwaar er bij en kruisen maar! De prijzenpot bestaat onder andere uit 4-laags tissues, schoonmaakazijn en leedvermaak.

Bekijk bijlage 3429
Dit neigt naar een nominatie voor 'post van het jaar' bij de volgende verkiezingen!!
 
Er moet zeker geprobeerd worden die Mwene te halen. Zoals benoemd kan je hem op zowel links als rechtsback zetten en heeft het dit seizoen aardig gedaan met Mainz. Mainz wilde ook graag met hem verder maar hij heeft zelf besloten niet te verlengen. Beter wordt die voor het begin van het EK vastgelegd want als die het leuk doet met Oostenrijk gaan de clubs zich vanzelf mengen
 
Er moet zeker geprobeerd worden die Mwene te halen. Zoals benoemd kan je hem op zowel links als rechtsback zetten en heeft het dit seizoen aardig gedaan met Mainz. Mainz wilde ook graag met hem verder maar hij heeft zelf besloten niet te verlengen. Beter wordt die voor het begin van het EK vastgelegd want als die het leuk doet met Oostenrijk gaan de clubs zich vanzelf mengen

Zal wel naar Spanje gaan, dan kan hij in November met de Stoomboot mee naast alle andere pepernoten
 
Er moet zeker geprobeerd worden die Mwene te halen. Zoals benoemd kan je hem op zowel links als rechtsback zetten en heeft het dit seizoen aardig gedaan met Mainz. Mainz wilde ook graag met hem verder maar hij heeft zelf besloten niet te verlengen. Beter wordt die voor het begin van het EK vastgelegd want als die het leuk doet met Oostenrijk gaan de clubs zich vanzelf mengen

Maar begreep ik nou goed dat hij 30 wedstrijden in 3 seizoenen heeft gespeeld?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De transferwindow is weer net open en jullie weten wat dat betekent: het is tijd voor een ouderwets potje Transferwindow Bingo!
Pak je F5-toets en je favoriete schrijfwaar er bij en kruisen maar! De prijzenpot bestaat onder andere uit 4-laags tissues, schoonmaakazijn en leedvermaak.

Bekijk bijlage 3429
Whahah ik ga hem proberen te onthouden voor in december wanneer de grappigste post van het jaar weer gekozen mag worden. Kun je die blaadjes trouwens bij de Fanstore kopen?
 
Er moet zeker geprobeerd worden die Mwene te halen. Zoals benoemd kan je hem op zowel links als rechtsback zetten en heeft het dit seizoen aardig gedaan met Mainz. Mainz wilde ook graag met hem verder maar hij heeft zelf besloten niet te verlengen. Beter wordt die voor het begin van het EK vastgelegd want als die het leuk doet met Oostenrijk gaan de clubs zich vanzelf mengen
Daar hoeven we niet bang voor te zijn, ken je die verdediger van Mainz die naar het EK zou gaan.........
 
Bruma (14 miljoen), Baumgart (10 miljoen), Doan (7,5 miljoen en Sangare (9 miljoen) stuk voor stuk dure miskopen. Toon Gerbrands en de RvC hebben duidelijk geen verstand van voetbal, anders hadden ze nooit verlengd met John de Jong. Dan moeten we onze hoop maar vestigen in John de Jong zelf. Hoop dat hij voldoende doet aan zelfreflectie om te snappen dat hij zich beter kan richten op huurconstructies, zolang het niet gaat om spelers die door en door bekend zijn bij PSV zoals oud-spelers (Pröpper). Wat zou dat PSV veel geld bespaard hebben. Het is helemaal niet erg om een flinke optie te lichten als de speler in de praktijk bij PSV heeft aangetoond het niveau aan te kunnen. Daarom ben ik heel erg te spreken over de huurconstructie met Fein. Reserve bij een Europese topclub. Had zomaar een verrassing kunnen zijn. Helaas niet uit de verf gekomen. Toedeledoki dan maar. Voor hetzelfde geld waren we er de boot mee ingegaan met 8 miljoen.

Jerommeke, voeg maar toe aan de bingo: huren, huren, niet kopen....
 
Bruma (14 miljoen), Baumgart (10 miljoen), Doan (7,5 miljoen en Sangare (9 miljoen) stuk voor stuk dure miskopen. Toon Gerbrands en de RvC hebben duidelijk geen verstand van voetbal, anders hadden ze nooit verlengd met John de Jong. Dan moeten we onze hoop maar vestigen in John de Jong zelf. Hoop dat hij voldoende doet aan zelfreflectie om te snappen dat hij zich beter kan richten op huurconstructies, zolang het niet gaat om spelers die door en door bekend zijn bij PSV zoals oud-spelers (Pröpper). Wat zou dat PSV veel geld bespaard hebben. Het is helemaal niet erg om een flinke optie te lichten als de speler in de praktijk bij PSV heeft aangetoond het niveau aan te kunnen. Daarom ben ik heel erg te spreken over de huurconstructie met Fein. Reserve bij een Europese topclub. Had zomaar een verrassing kunnen zijn. Helaas niet uit de verf gekomen. Toedeledoki dan maar. Voor hetzelfde geld waren we er de boot mee ingegaan met 8 miljoen.

Jerommeke, voeg maar toe aan de bingo: huren, huren, niet kopen....
Guardado, Ginkel, Alex, Park, welke huurlingen bleken er nog meer een schot in de roos? Ik vergeet er vast n paar, maar Lestienne, Perez, Zivchenko, Mitroglu, Feijn, Romero (uit recentere jaren) vond ik geen wezenlijke verbeteringen maken. En om eerlijk te zijn ook v Ginkel is zeker 1.5 van zijn drie huurperiodes zo goed als nutteloos geweest.
 
Mwene, weer eentje van Schmidt 🤦‍♂️
Als de clubs niet om je vechten wanneer je transfervrij bent is al 99% slecht teken. Wanneer de clubs je niet overkopen vlak voor je contract afloopt weet je al dat je een pepernoot bent die niks voorstelt.

Schmidt ziet natuurlijk weer een topper hier dus op naar de volgende prutsaankoop. Vraag me af wanneer we de P van Psv gaan veranderen naar Ssv ( Schmidt voetbal vereniging) 🤮
Hopelijk hebben we het fout , maar het is inderdaad droevig te moeten terugvallen op spelers die Schmidt "ooit" eens gekend heeft en die nadien blijkbaar toch niet echt zijn doorgebroken. Indien het tegenvallers zijn en Schmidt wordt opzij geschoven voel je de buit al hangen.
Nogmaals hopelijk zien we het fout ...............
 
Hopelijk hebben we het fout , maar het is inderdaad droevig te moeten terugvallen op spelers die Schmidt "ooit" eens gekend heeft en die nadien blijkbaar toch niet echt zijn doorgebroken. Indien het tegenvallers zijn en Schmidt wordt opzij geschoven voel je de buit al hangen.
Nogmaals hopelijk zien we het fout ...............
Nouja, doorgebroken spelers zijn voor psv niet haalbaar. We kunnen niet een basisspeler (zelfs bankspeler vaak niet) van een real Madrid, barca etc halen. Dan kom je toch in de categorie (als je ervaring wil halen). Spelers die wegens omstandigheden de top niet hebben bereikt. Bijv. Blessures of gewoonweg pech (net een goed talent op je positie). Zo een speler was Guardado, Moreno en tal van andere ook. Dus ik vind het niet echt droevig. Integendeel denk juist dat psv slim gebruik maakt van het netwerk van Schmidt. Verder vind ik de transfers die uit de koken van Schmidt komen goed te verantwoorden. Beter eigenlijk dan het seizoen ervoor.
 
Guardado, Ginkel, Alex, Park, welke huurlingen bleken er nog meer een schot in de roos? Ik vergeet er vast n paar, maar Lestienne, Perez, Zivchenko, Mitroglu, Feijn, Romero (uit recentere jaren) vond ik geen wezenlijke verbeteringen maken. En om eerlijk te zijn ook v Ginkel is zeker 1.5 van zijn drie huurperiodes zo goed als nutteloos geweest.
Veel uit de koker van Brands. Lestienne vond ik best een aardige voetballer maar ik heb wel het idee dat hij meer had kunnen laten zien. Daarna was hij geloof ik afwezig door blessureleed en verloor hij in korte tijd beide ouders.
Zinchenko was ook wel jong en dan lijkt het me lastig om hier dan meteen van grote waarde te zijn. Kort na zijn vertrek kreeg hij opvallend genoeg wel kansen bij City, waar hij tegenwoordig regelmatig minuten maakt.
Romero en Ginkel waren natuurlijk lang buitenspel door knieblessures. Die Griekse halfgod bleek inderdaad geen succes maar leek me ook niet erg afgetraind.
Ik denk dat de markt wel veranderd is t.o.v van het ParkAlex tijdperk. De groep spelers die boven ons niveau zitten is bijvoorbeeld groter geworden dus dat heeft weer invloed op huur constructies. Dit seizoen vond ik Mvogo niet onvoldoende, maar ook geen schot in de roos.
En ik dacht dat er in Fein wel meer zat maar de trainer dacht daar anders over. Wat dat betreft was het wel een mooie kans voor beide partijen want als het wel een schot in de roos bleek te zijn dan had je hem bijvoorbeeld niet voor een andere club opgeleid en kon je er zelf ooit nog een mooie som aan verdienen.
Als aanvulling of buitenkans (Guardado?) vind ik huren prima maar ik denk niet dat we teveel huurspelers moeten nemen. Misschien maximaal 1 of 2 huurlingen per seizoen aanhouden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan