Algemene transfergeruchten

Een andere jeugdspeler van Feyenoord om in de gaten te houden is Diego Ranbocus. Als ik het goed heb, is hij momenteel aanvoerder van Feyenoord onder 16. Van wat ik gehoord heb een erg goede middenvelder die zich binnen 3 jaar in de kijker gespeeld heeft en nu dus zelfs aanvoerder is. PSV zou hem de komende maanden intensief moeten scouten...kan binnen 2 jaar een toegevoegde waarde zijn voor Jong PSV. Onthoud de naam: Diego Rambocus..!!
 
Laatst bewerkt:
Een andere jeugdspeler van Feyenoord om in de gaten te houden is Diego Ranbocus. Als ik het goed heb, is hij momenteel aanvoerder van Feyenoord onder 18. Van wat ik gehoord heb een erg goede middenvelder die zich binnen 3 jaar in de kijker gespeeld heeft en nu dus zelfs aanvoerder is. PSV zou hem de komende maanden intensief moeten scouten...kan binnen 2 jaar een toegevoegde waarde zijn voor Jong PSV. Onthoud de naam: Diego Rambocus..!!

Die naam? Wordt niks. De oude beproefde Ralf Edström methode.
 
'T is Dirk kuyt niet. ;)
:unsure:Plot twist: Het blijkt toch Dirk Kuyt te zijn!

Kuyt is op bezoek geweest bij een Iraanse wonderdokter, nadat hij toch niet helemaal tevreden was met zijn huidige uiterlijk.

Kuyt: "Hey doc, make me a bit more dark and handsome."
Dokter: "say no more."
 
Net nog even de samenvatting van de laatste wedstrijd gezien. Wat was Zahavi aan het prutsen zeg. Veel te veel tijd nodig elke keer. Vooral die panklare voorzet van Gakpo en een leeg doel voor hem. Hoefde hem alleen maar in het hoekje te schuiven, maar hij nam teveel tijd en schoot gewoon lekker door het midden.
En dat waren dan waarschijnlijk nog de goede momenten.
 
Lijkt wel op een huurdeal, Aston Villa heeft hem pas binnengehaald voor 25M. Ik zou toch willen zeggen next.
Gaat anders wel de talenten in de weg zitten en je doet inderdaad een Mvogo'tje; lekker opleiden/ervaring op laten doen waar een andere club de vruchten van gaat plukken zonder dat jij er financieel beter van wordt.
 
Gaat anders wel de talenten in de weg zitten en je doet inderdaad een Mvogo'tje; lekker opleiden/ervaring op laten doen waar een andere club de vruchten van gaat plukken zonder dat jij er financieel beter van wordt.
Er zitten nu toch ook best een aantal spelers in de selectie die ik liever gehuurd had dan dat ze nu eigendom zijn. Dan stond er nog beetje geld op de rekening en had je na een seizoen afscheid genomen. Nu neem je na 1 seizoen afscheid door ze te verhuren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan