Algemene transfergeruchten

Ik twijfel, nu nog duurkoop. Heb hem nog niet opgegeven. Met een goed voetballer naast hem zou het zo maar kunnen
Met Rosario naast m is van hetzelfde laken en pak. Persoonlijk vind ik dat zo'n duo (vooral in Schmidt zijn tactiek) complementair moet zijn aan elkaar. Dus Sangare stofzuigen en inleveren bij bijvoorbeeld een Propper of Veerman (voetballende middenvelders).
 
Ik heb ook zo mijn twijfels over Veerman, bij twijfel zeg ik niet doen.
Gevalletje Maher?
Maher werd bij ons ook heel anders gebruikt dan hoe hij werd gebruikt waarbij hij uitblonk bij AZ. Zo'n jongen die top presteerde op de klassieke 10 positie ga je toch niet controlerend neerzetten... Zelfde als met Afellay destijds
 
Maher werd bij ons ook heel anders gebruikt dan hoe hij werd gebruikt waarbij hij uitblonk bij AZ. Zo'n jongen die top presteerde op de klassieke 10 positie ga je toch niet controlerend neerzetten... Zelfde als met Afellay destijds

Ik durf wel te beweren dat als Maher op 10 was gezet, hij een toptransfer had weten af te dwingen. maar nee, de technische staf koopt een elektrische tandenborstel om vervolgens het huis mee te gaan schilderen.
 
Maher werd bij ons ook heel anders gebruikt dan hoe hij werd gebruikt waarbij hij uitblonk bij AZ. Zo'n jongen die top presteerde op de klassieke 10 positie ga je toch niet controlerend neerzetten... Zelfde als met Afellay destijds
Bij AZ speelde hij ook niet op 10.
 
Ik heb ook zo mijn twijfels over Veerman, bij twijfel zeg ik niet doen.
Gevalletje Maher?
Wie je als controleur bij ons neerzet maakt niet zoveel uit. Maher, Sangare Rosario Thomas Ze komen allemaal te kort en zijn super onzeker, ik snap de twijfels bij Veerman maar toch is dit zon voetballer die niet angstig is en graag de bal naar voren speelt.. als we al blij werden van Boscagli als controleur dan zou een veel meer bewegende speler als Veerman ons ook moeten versterken, Begrijp me niet verkeerd als er een betere optie is uit het buitenland dan ben ik daar natuurlijk ook voor. maar Rosario vervangen voor Veerman lijkt me ook een goede actie..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wie je als controleur bij ons neerzet maakt niet zoveel uit. Maher, Sangare Rosario Thomas Ze komen allemaal te kort en zijn super onzeker, ik snap de twijfels bij Veerman maar toch is dit zon voetballer die niet angstig is en graag de bal naar voren speelt.. als we al blij werden van Boscagli als controleur dan zou een veel meer bewegende speler als Veerman ons ook moeten versterken, Begrijp me niet verkeerd als er een betere optie is uit het buitenland dan ben ik daar natuurlijk ook voor. maar Rosario vervangen voor Veerman lijkt me ook een goede actie..
Denk dat we met Veerman in het team nog gaan terugverlangen naar Rosario.
 
Wie je als controleur bij ons neerzet maakt niet zoveel uit. Maher, Sangare Rosario Thomas Ze komen allemaal te kort en zijn super onzeker, ik snap de twijfels bij Veerman maar toch is dit zon voetballer die niet angstig is en graag de bal naar voren speelt.. als we al blij werden van Boscagli als controleur dan zou een veel meer bewegende speler als Veerman ons ook moeten versterken, Begrijp me niet verkeerd als er een betere optie is uit het buitenland dan ben ik daar natuurlijk ook voor. maar Rosario vervangen voor Veerman lijkt me ook een goede actie..
Leuk voor erbij als gokje, maar niet voor de 10-12 miljoen die Heerenveen er voor wil vangen. Als ik hoor dat hij in de topwedstrijden niet thuisgeeft en ik denk terug aan een interview waarin hem gevraagd werd of hij zich in het Nederlands elftal zag spelenen en hij daar heel lang over na moest denken, verwacht ik niet dat hij PSV veel verder zal brengen. We hebben winnaars nodig die overtuigd zijn van zichzelf en leiderschapskwaliteiten hebben.
 
Denk dat we met Veerman in het team nog gaan terugverlangen naar Rosario.
Nee, dat zou ik niet doen. Het is bij mij iig niet zo dat wanneer er een slechtere speler komt als opvolger van een andere slechte speler, dat ik dan maar ga terugverlangen naar de minder slechte speler. Ik hoef ze allebei niet te zien of terug te hebben. Ik ga bijvoorbeeld ook nu niet terugverlangen naar Cocu, omdat Schmidt het zo slecht doet, of MvB daarvoor, en dan werden er onder Cocu nog 3 kampioenschappen binnengehaald.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het contract van Kim Min-Jae aka “het monster” loopt in December van dit jaar af, ben benieuwd of die deze zomer wel komt.
Dat betekent ook dat je hem nu al een contract aan kunt bieden voor januari en hem daarmee transfervrij binnen kunt hengelen toch? Of werken dat soort dingen ook al anders daar in China?
 
Dat betekent ook dat je hem nu al een contract aan kunt bieden voor januari en hem daarmee transfervrij binnen kunt hengelen toch? Of werken dat soort dingen ook al anders daar in China?
Zahavi was transfervrij, maar we hadden toch lang moeten wachten tot hij speelgerechtigd was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan