Algemene transfergeruchten


Er is ook interesse in Veerman nu. Ik ga er vanuit dat hij en Davy allebei rond de 8-10mln zijn dus zeg maar: Davy of Joey?
Davy, Joey moet je nog maar afwachten of hij het nivo aankan, 50-50 van niet. 10m is een belachelijk bedrag
 
Dus omdat we teveel voor Sangare betaalde moeten we ook maar teveel voor Veerman betalen?

Veerman mag voor een bedrag hoger dan 6 miljoen lekker naar... Nice of CSKA Moskou of Augsburg. (om enkele voorbeelden te noemen). Voor 6 miljoen zou ik de gok wel durven wagen met Veerman.
 
Neen maar voor een buitenlander , die laat ons eerlijk zijn nog weinig bewezen had , is het blijkbaar geen probleem om enkele milj meer te geven .
Veerman heeft in mijn optiek ook nog niet veel bewezen. Zoals vele al hebben gezegd, in de top wedstrijden is hij vrij onzichtbaar. Dat hij goed kan voetballen dat ziet iedereen maar er komt meer bij kijken.

Meen me iets te herinneren bij ESPN dat er werd aangegeven dat hij niet altijd even serieus met zijn vak bezig is. In de zin van als ze verloren hebben het hem niet heel veel kan schelen.
 
Veerman heeft in mijn optiek ook nog niet veel bewezen. Zoals vele al hebben gezegd, in de top wedstrijden is hij vrij onzichtbaar. Dat hij goed kan voetballen dat ziet iedereen maar er komt meer bij kijken.

Meen me iets te herinneren bij ESPN dat er werd aangegeven dat hij niet altijd even serieus met zijn vak bezig is. In de zin van als ze verloren hebben het hem niet heel veel kan schelen.

Nou moet ik eerlijk toegeven dat het mij ook niets kan schelen als Heerenveen verloren heeft, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt. ;P
 
Neen maar voor een buitenlander , die laat ons eerlijk zijn nog weinig bewezen had , is het blijkbaar geen probleem om enkele milj meer te geven .
Dat ligt aan JdJ, niet aan ons. Plus je hebt geen goed beeld van die speler om het teveel te vinden, daar waar je bij Veerman al wel hebt kunnen zien dat hij onzichtbaar is tegen topploegen, en een klein beetje inzicht hebt kunnen krijgen via interviews e.d. m.b.t. zijn mentaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan