Algemene transfergeruchten

Ik zou voor Joey gaan. Veel meer restwaarde op. Gooi er een ervaren verdediger bij (Boateng). Dan heb je met Gotze, Zahavi en Boateng genoeg ervaring in de as. (PSV heeft op Max en Dumfries na alleen maar een as ....)
Aan de andere kant hoor ik wel vaak dat Veerman niet echt een harde werker is, wat dus totaal niet past bij Schmidt.
Daar ben ik dus ook bang voor, waar Davy wel dan een harde werker is dus dat zal Schmidt wel meer liggen. Voor de zekerheid zou ik voor Davy gaan en als je voor de potentie gaat dan voor Joey (dan hopen dat hij meer meters af wil leggen).
 

Er is ook interesse in Veerman nu. Ik ga er vanuit dat hij en Davy allebei rond de 8-10mln zijn dus zeg maar: Davy of Joey?
Beide niet voor dat bedrag. De argumenten hebben jullie al genoemd ;)
 
Daar ben ik dus ook bang voor, waar Davy wel dan een harde werker is dus dat zal Schmidt wel meer liggen. Voor de zekerheid zou ik voor Davy gaan en als je voor de potentie gaat dan voor Joey (dan hopen dat hij meer meters af wil leggen).

Ik heb bij dat hele ''een voetballer is lui'' verhaal altijd zoiets van: dat moet er toch uit te krijgen zijn? Dan kun je natuurlijk al je conclusies trekken wat betreft mentaliteit, maar ik geloof er toch wel in dat je elke speler kunt prikkelen als je de juiste snaar raakt. Daarnaast hebben we toch ook te vaak het tegenovergestelde gehad: spelers die zo opgehemeld werden omdat ze zo hard werken, maar eigenlijk gewoon veel te kort kwamen. Zet er dan maar een harde werker naast. Als Veerman onze spits(en) 3x per wedstrijd voor de keeper zet vind ik het prima. En die kwaliteit heeft hij wel. Sterker nog, de allerbeste steekpass in de Eredivisie, durf ik wel te stellen.

Disclaimer:
Ja, PSV/topclub is wat anders dan Heerenveen, maar garanties heb je nooit, ook niet met Davy. Ik zie Davy overigens graag komen.
 
Ik heb bij dat hele ''een voetballer is lui'' verhaal altijd zoiets van: dat moet er toch uit te krijgen zijn? Dan kun je natuurlijk al je conclusies trekken wat betreft mentaliteit, maar ik geloof er toch wel in dat je elke speler kunt prikkelen als je de juiste snaar raakt. Daarnaast hebben we toch ook te vaak het tegenovergestelde gehad: spelers die zo opgehemeld werden omdat ze zo hard werken, maar eigenlijk gewoon veel te kort kwamen. Zet er dan maar een harde werker naast. Als Veerman onze spits(en) 3x per wedstrijd voor de keeper zet vind ik het prima. En die kwaliteit heeft hij wel. Sterker nog, de allerbeste steekpass in de Eredivisie, durf ik wel te stellen.

Disclaimer:
Ja, PSV/topclub is wat anders dan Heerenveen, maar garanties heb je nooit, ook niet met Davy. Ik zie Davy overigens graag komen.
Antwoord: nee.
Je kunt vrij snel zien of iemand wil aanpakken. Daar heb je altijd wat aan. Als iemand lui is heb je daar zelden wat aan, ja, om je aan te ergeren.
 
Antwoord: nee.
Je kunt vrij snel zien of iemand wil aanpakken. Daar heb je altijd wat aan. Als iemand lui is heb je daar zelden wat aan, ja, om je aan te ergeren.

10m gaat PSV ook nooit betalen. Voor alle criticasters denk ik dat er geen reden tot paniek is. Die gaan Veerman wel aan het buitenland of Ajax verkopen. Anders zou ik me graag laten verrassen.
 
10m gaat PSV ook nooit betalen. Voor alle criticasters denk ik dat er geen reden tot paniek is. Die gaan Veerman wel aan het buitenland of Ajax verkopen. Anders zou ik me graag laten verrassen.
Doe maar aan Ajax. Na Sinkgraven en Pierie hebben hun wat wij met AZ spelers hebben.
 
Ik weet bijna zeker dat onze scouting bestaat uit 1 iemand die ieder weekend met het bord op schoot de samenvattingkjes van de Eredivisie, PL, Bundesliga en Ligue 1 kijkt.

Voor 3 of 4 miljoen kan je dit gokje wagen, maar 12 miljoen? Haal dan maar iemand anders of investeer het in de jeugdopleiding en blijf met Rosario spelen.
 
12 miljoen is teveel voor een speler van Heerenveen. Voor 6 zou ik het wel aandurven. Propper is altijd welkom.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Knap staaltje "Hoe spoel je 50 miljoen door de plee?" :D
Vind je?

Lijken me beiden prima opties voor PSV, hoewel ik altijd voor Propper zou gaan omdat je daarmee zekerheid koopt. Voor elke ED-club een versterking; ik zou hem per direct bij ons in de basis zetten ten koste van Alvarez (hoewel ik dan nog liever Kudus op die plek zou zien).

Veerman wel een zwak voor maar twijfels bij, omdat ik hem tegen ons nooit thuis heb zien geven. Wel in samenvattingen tegen andere clubs meer dan prima dingen zien doen met een bal die veelbelovend leken. Toch viel hij tegen ons elke keer wat tegen op de een of andere manier. Vind ik altijd wel enigszins een “red flag”. Koopmeiners vind ik al overrated, maar van hem kan ik tenminste nog zeggen dat hij zich laat zien in de toppers. Maar goed, AZ leeft nog altijd in een soort parallel universum waarin het zichzelf een topclub waant dus die zullen achterlijke bedragen vragen.

Daar komt bij dat PSV nu met Boscagli volgens mij al iemand op het middenveld heeft die opbouwend (bijna?) dezelfde dingen kan als Veerman. Lijkt me dat je daar meer een goede all-rounder/“technische loper” naast moet zetten, zoals Propper of een vGinkel (mits in vorm).
 
10m gaat PSV ook nooit betalen. Voor alle criticasters denk ik dat er geen reden tot paniek is. Die gaan Veerman wel aan het buitenland of Ajax verkopen. Anders zou ik me graag laten verrassen.
Ik mag hopen van niet. Wat moet Ajax met Veerman. Klaassen is echt wel stuk beter en zoals in eerdere berichten gemeld lijkt ie in de topwedstrijden niet thuis te geven. Kun je echt niet mee aankomen op cl niveau. Prima voor rechter rijtje of als backup maar daar zie ik Ajax echt geen 8m+ voor geven. Moet PSV ook niet doen.
laat PSV eens verrassen met een onbekende buitenlandse verrassing ipv scouting dmv samenvattingen op zondag.
En ja Gotze was zo’n verrassing die niet helemaal uitpakte zoals zou moeten maar vond t iig een mooie begrijpelijke gok.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We riepen hier al tijden dat Veerman gekocht moest worden en nu er berichten naar buiten komen dat PSV interesse zou hebben is het weer niet goed. Man man man
 
We riepen hier al tijden dat Veerman gekocht moest worden en nu er berichten naar buiten komen dat PSV interesse zou hebben is het weer niet goed. Man man man
Eh.. wie is we? Ik heb heel veel forummers zien zeggen dat hij overrated is net als kooomeiners. Dat hij vast de nieuwe Ramselaar/Maher wordt. De afkeer naar spelers van de Nederlandse subtop groeit met de dag meer naar mijn gevoel, en terecht.
 
Ik mag hopen van niet. Wat moet Ajax met Veerman. Klaassen is echt wel stuk beter en zoals in eerdere berichten gemeld lijkt ie in de topwedstrijden niet thuis te geven. Kun je echt niet mee aankomen op cl niveau. Prima voor rechter rijtje of als backup maar daar zie ik Ajax echt geen 8m+ voor geven. Moet PSV ook niet doen.
laat PSV eens verrassen met een onbekende buitenlandse verrassing ipv scouting dmv samenvattingen op zondag.
En ja Gotze was zo’n verrassing die niet helemaal uitpakte zoals zou moeten maar vond t iig een mooie begrijpelijke gok.
Klaassen en Veerman. Compleet onvergelijkbaar toch?
We riepen hier al tijden dat Veerman gekocht moest worden en nu er berichten naar buiten komen dat PSV interesse zou hebben is het weer niet goed. Man man man
Aan het begin van het seizoen leek me dat idd een goed idee, maar naar mate het seizoen vorderde ook zijn zwakke punten in beeld gekregen.
 
We riepen hier al tijden dat Veerman gekocht moest worden en nu er berichten naar buiten komen dat PSV interesse zou hebben is het weer niet goed. Man man man
Veerman voor 12mln vind ik te veel voor zo'n grote gok. Ja, Veerman zou ik bij de selectie willen zien maar dan is 7,5mln de max voor mij. Als PSV Propper weet te kopen voor 6,5 - 7,5 dan is dat de betere optie.
 
Ik was wel iemand die voor Veerman was, maar 12 miljoen...never nooit niet. 6 miljoen...meer niet.
Exact, het blijft altijd een risico om speler uit de Eredivisie te halen. Er werd ook meer verwacht van; Ramselaar, Maher, Doan, Luckassen, Narsingh. Ook allemaal spelers die goed speelde in de ED maar faalde bij PSV. Dit scenario zie ik eerder gebeuren met Veerman, dan bv het Gini en Mertens scenario die zoals we allemaal weten wel slaagde.
 
Exact, het blijft altijd een risico om speler uit de Eredivisie te halen. Er werd ook meer verwacht van; Ramselaar, Maher, Doan, Luckassen, Narsingh. Ook allemaal spelers die goed speelde in de ED maar faalde bij PSV. Dit scenario zie ik eerder gebeuren met Veerman, dan bv het Gini en Mertens scenario die zoals we allemaal weten wel slaagde.

Wel even een kanttekening bij Narsingh: Die was tot z'n blessure bij PSV vrij goed. Daarna nooit meer de oude geweest.
 
Wel even een kanttekening bij Narsingh: Die was tot z'n blessure bij PSV vrij goed. Daarna nooit meer de oude geweest.
Vrij goed, misschien dat t beeld vertroebeld is, maar mijn beeld is dat Narsingh vooral van heel veel kansen nodig had, laagrendementsspeler. Maar misschien is dat fout.
 
Terug
Bovenaan Onderaan