Algemene transfergeruchten

Volgens Rik in eerste instantie voor Jong.
Klopt, je moet ook investeren in spelers die je nog gedeeltelijk moet "opleiden", maar waar wel de nodige potentie in zit. En de laatste weken gingen er de nodige jongeren met potentie onze neus voorbij. En laten we wel wezen, minder dan Bella Kotchap kan het eigenlijk niet zijn.

• Leuk
Reactions: Bas
Ik kijk nu naar de finale van de Copa America, tussen Argentinië en Colombia en ik moet zeggen dat die Colombianen wel erg goed voetballen. Ook de voorgaande wedstrijden , o.a. tegen Brazilië, heeft Colombia goed gevoetbald Er zitten zeker spelers bij die PSV goed zou kunnen gebruiken en met name Davinchon Sanchez vind ik een echte aanrader voor PSV, ex-Ajacied. Echt een geweldenaar in de verdediging van Colombia. En natuurlijk ook Santiago Arias, ex-PSV'er. Maar, ik zou Stewart willen adviseren om eens te gaan winkelen in Colombia. 👍😎⚽

Hoe denkt onze 'dubbelspion' PSVNEC eigenlijk over Proper?
Topper, fijne jongen die dit seizoen echt leiderschapskwaliteiten heeft ontwikkeld. Het is een goede voetballer, die wel wat weg heeft van Schouten. Ziet de ruimte, kan het spel lezen en heeft steeds meer oog voor de goal. Hij heeft zeker nog meer in zijn mars en hij is de enige binnen NEC die ik blind zou halen als ik de TD van PSV of Feyenoord was. Hij zou schouten kunnen vervangen.

Topper, fijne jongen die dit seizoen echt leiderschapskwaliteiten heeft ontwikkeld. Het is een goede voetballer, die wel wat weg heeft van Schouten. Ziet de ruimte, kan het spel lezen en heeft steeds meer oog voor de goal. Hij heeft zeker nog meer in zijn mars en hij is de enige binnen NEC die ik blind zou halen als ik de TD van PSV of Feyenoord was. Hij zou schouten kunnen vervangen.
Ik heb er niet zoveel verstand van als jij maar ga nu advocaat van de duivel spelen. Nu sugar daddy Marcel zijn geldkraan vol open heeft gezet was het natuurlijk ook wel een stuk makkelijker om bij NEC positief op te vallen.

Ik bedoel het aantrekken/de salarissen van Cillessen, Dost, Chery en die Japanners passen nou niet bepaald in een begroting van een club die net gepromoveerd is. Dat maakt het een stuk makkelijker om uit te blinken. Ik zie hem dat eerst graag nog een jaartje bij NEC doen.

Blij dat we nu een directie hebben die doorheeft dat investeren in de verdediging minstens net zo belangrijk is als investeren in de aanval, tenminste wanneer je stappen vooruit wilt zetten als club. Mooie tijden in het vooruitzicht

Blij dat we nu een directie hebben die doorheeft dat investeren in de verdediging minstens net zo belangrijk is als investeren in de aanval, tenminste wanneer je stappen vooruit wilt zetten als club. Mooie tijden in het vooruitzicht
Behalve een verdediger inderdaad, hebben we verder nog posities te vullen? Alleen als Veerman, Schouten en Bakayoko vertrekken moeten we de markt op.

Behalve een verdediger inderdaad, hebben we verder nog posities te vullen? Alleen als Veerman, Schouten en Bakayoko vertrekken moeten we de markt op.
Ik heb me laten overtuigen door CNG MrKrateos dat hij een vertrek van Veerman we dat opvangen door Saibari en Land.
Schouten en Baka zijn idd een ander verhaal. Voor PSV hoop ik dat Schouten blijft. Voor Oranje en het Nederlands voetbal zou het misschien wel goed zijn als hij naar een sterkere competitie ging.

Ik heb me laten overtuigen door CNG MrKrateos dat hij een vertrek van Veerman we dat opvangen door Saibari en Land.
Schouten en Baka zijn idd een ander verhaal. Voor PSV hoop ik dat Schouten blijft. Voor Oranje en het Nederlands voetbal zou het misschien wel goed zijn als hij naar een sterkere competitie ging.
Land had vorig seizoen meer moeten spelen want nu is het een te grote gok om hem als de nieuwe Veerman te zien?

• Leuk
Reactions: IPF
Ik ben zelf nog niet overtuigd daarover hoor. Maar misschien toch wel.

Als Lang fit blijft, kun je met Lang - Luuk - Lozano spelen, met Driouech erachter en nog de vervanger van Baka. (Wie weet start die ten faveure van Chucky)

Dan heb je het middenveld op 6 Schouten met Flamingo erachter, en ga je 8 en 10 vullen met Til, Tillman, Saibari, met als talenten erachter Babadi en Land. Zou dat genoeg zijn?

Of Veerman moet toch nog 1 jaar blijven. Daarna zijn Land en Babadi wellicht wel echt ver genoeg.

Ik ben zelf nog niet overtuigd daarover hoor. Maar misschien toch wel.

Als Lang fit blijft, kun je met Lang - Luuk - Lozano spelen, met Driouech erachter en nog de vervanger van Baka. (Wie weet start die ten faveure van Chucky)

Dan heb je het middenveld op 6 Schouten met Flamingo erachter, en ga je 8 en 10 vullen met Til, Tillman, Saibari, met als talenten erachter Babadi en Land. Zou dat genoeg zijn?

Of Veerman moet toch nog 1 jaar blijven. Daarna zijn Land en Babadi wellicht wel echt ver genoeg.
Ik heb liever dat Veerman gaat dan Schouten. Baka ook verkopen bij een heel goed bod.

Ik denk als iedereen blijft, dat er in principe nog een Rechtsback en Linksback bij moet. (tenzij ze echt wat in Oppegard zien). Sambo is weg (dat gat moet opgevuld worden). En linksback heb je nu alleen Mauro en Oppegard. Dat lijkt me niet voldoende. Dest heb je pas na de winterstop waarschijnlijk weer.

Ik hoop dat Teze en Boscagli bij gaan tekenen in ieder geval en eigenlijk ook dat Benitez nog blijft.

Terug
Bovenaan Onderaan