Ex Libris
International
Vandaag speelde hij onder zijn kunnen. Ik ben blij dat hij bijtekent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag speelde hij onder zijn kunnen. Ik ben blij dat hij bijtekent!
Goed nieuws!
In de seri B of C zou hij zich niet zo goed ontwikkelen. Het is echt niet zo simpel. PSV heeft spelers nodig die in een topcompetitie mee kunnen komen, anders hebben we er niks aan. En die huren echt geen spelers die PSV net uit de eredivisie heeft gekochtDan gaat ie maar niet naar Bologna, maar naar een lagere gerangschikte club
Ik zeg ook geen Serie B of C, aan zulke waardeloze competities zou een eredivisiespeler helemaal niks hebben, noch zeg ik dat het zo simpel zou zijn; ik zeg een lager gerangschikte club, niet competitie, zoals een Empoli oid, die zijn echt niet zo vermogend en kunnen best geïnteresseerd zijn in zo'n constructie, aangezien Italiaanse clubs op een of andere manier vaak geïnteresseerd zijn in spelers uit de ED. En hebben die daar geen trek in kun je ze altijd nog binnen de ED verhuren, zoals ik ook zei in mijn originele post.In de seri B of C zou hij zich niet zo goed ontwikkelen. Het is echt niet zo simpel. PSV heeft spelers nodig die in een topcompetitie mee kunnen komen, anders hebben we er niks aan. En die huren echt geen spelers die PSV net uit de eredivisie heeft gekocht
We hadden realistisch nooit zicht op een vast contract bij Xavi en toch hebben wij hem gehuurd, en wij zijn een topclub, geen degradatiekandidaat met een mw van 35 miljoen...Clubs als Empoli hebben ook gewoon eigen belangen. Die supporters zitten niet te wachten op creatieve constructies waarbij zij het opleidingswerk moeten doen en andere ervan profiteren. Wij willen spelers als Xavi, Dest en Tillman blijkbaar ook alleen huren wanneer wij zicht hebben op vaste contracten. Hoe boos zijn we nog over de deal die John de Jong sloot over Xavi.
Clubs als Empoli zien ons niet als topclub. De kampioen van Hongarije is ook een topclub in haar land. We moeten deze spelers kopen en dan maar verhuren desnoods aan de club waar ze dan al spelen.We hadden realistisch nooit zicht op een vast contract bij Xavi en toch hebben wij hem gehuurd, en wij zijn een topclub, geen degradatiekandidaat met een mw van 35 miljoen...
Ja, als we een Xavi hebben, kunnen we hem aan een goede club uitlenen. Met Gakpo en Memphis was dat ook wel gelukt. Ik denk alleen niet dat we daar veel wijzer van worden (understatement).We hadden realistisch nooit zicht op een vast contract bij Xavi en toch hebben wij hem gehuurd, en wij zijn een topclub, geen degradatiekandidaat met een mw van 35 miljoen...
Dat ligt eraan of Teze vertrekt en wie er dan voor terugkomt.PSV weer liggen slapen.
Officieel: Yukinari Sugawara vertrekt voor miljoenenbedrag van AZ naar Southampton | Voetbalzone
Yukinari Sugawara vertrekt definitief bij AZ. De Japanner maakt de overstap van Alkmaar naar Premier League-club Southampton, zo bevestigen beide clubs via de officiële kanalen. De transfer van de rechtsback, die een vertrekwens had, hing al enige tijd in de lucht.“In alle jaren bij AZ heb ik...m.voetbalzone.nl
......weet je alle details.....met spek schieten en kritiek geven is velen gegeven.....PSV weer liggen slapen.
Officieel: Yukinari Sugawara vertrekt voor miljoenenbedrag van AZ naar Southampton | Voetbalzone
Yukinari Sugawara vertrekt definitief bij AZ. De Japanner maakt de overstap van Alkmaar naar Premier League-club Southampton, zo bevestigen beide clubs via de officiële kanalen. De transfer van de rechtsback, die een vertrekwens had, hing al enige tijd in de lucht.“In alle jaren bij AZ heb ik...m.voetbalzone.nl
Belg, 18 (en dus kan een langer contract), centrale verdediger. Hopen dat ie er komt.Lijkt eindelijk een x te gaan lukken met een talent
En is dit dan iemand voor het eerste?Uiteindelijk dan toch gelukt om een talent binnen te hengelen. Ik kan er (niet geheel onlogisch) nog niet al teveel beelden (op niveau) van vinden. Gelet op de tijd die ze er mee bezig zijn geweest, moet ie er best wel wat van kunnen, lijkt mij. Nu maar hopen dat er niet al teveel addertjes onder het contractgras zitten in de vorm van een torenhoog doorverkooppercentage, terugkoopclausule o.i.d. en dat de prijs acceptabel is.
Als ie een groot talent is lijkt mij dat van wel?En is dit dan iemand voor het eerste?
En is dit dan iemand voor het eerste?
Hoe kom je op een Xavi? Dat is een directe versterkling voor PSV. Ik heb het over spelers die nog niet klaar zijn voor een basisplaats bij PSV, maar wel die potentie bezitten. Driouech en Flamingo zijn gehaald als aanvulling op het eerste, waarom zou je die gaan verhuren?Ja, als we een Xavi hebben, kunnen we hem aan een goede club uitlenen. Met Gakpo en Memphis was dat ook wel gelukt. Ik denk alleen niet dat we daar veel wijzer van worden (understatement).
Ik denk niet dat je Driouech of Flamingo verhuurd krijgt aan een club uit een grotere competitie. Die clubs zouden die twee eventueel best willen kopen
Ik denk dat je Empoli enorm overschat, en PSV enorm onderschat, maar dat laatste wisten we al zeker en al veel langer. Eigenlijk snap ik niet waarom je hier bent; je ziet PSV eigenlijk altijd als een minderwaardig iets.Clubs als Empoli zien ons niet als topclub. De kampioen van Hongarije is ook een topclub in haar land. We moeten deze spelers kopen en dan maar verhuren desnoods aan de club waar ze dan al spelen.