Tja, dat heeft Bosz in ieder geval vorig seizoen zélf gezegd. Daarnaast is Dest ook gehaald wetende dat hij geblesseerd is tot 2025, ik schat de kans op nóg een linksback vrijwel 0 in, tenzij Oppegard zwaar tekort komt en hij verkocht wordt.
Bosz kan ook van mening veranderen of iets zeggen om de prijs te beïnvloeden.
Van Oppegard heb ik nog weinig overtuigends gezien, bijna niets eigenlijk.
Eigenlijk los van jouw post:
Hopelijk zijn ze niet in slaap gesust na dit makkelijke seizoen in de Eredivisie. Stilstand is achteruitgang.
Ik vind het kwalitatief mager voor een verdediging die de kar moet trekken in het nationale voetbal en mee gaat doen in de champions league.
1 speler uit vorm of 1 blessure en je moet het minimaal tot de terugkeer van Dest die geen ritme heeft zien te looien met deze verdedigers. Je hebt ook nog eens weinig variatie voor andere tactieken.
Genoeg spelers hebben is voor een amateur belangrijk, voor ons ook maar nog belangrijker is het om de grootste kans te maken om de beste club van Nederland te blijven en Europees te ontwikkelen. Dan wil je bijna overal dubbele bezetting, opties van hoogwaardige kwaliteit.
RB: Teze goed genoeg
Lc: Boscagli goed genoeg
Rc: Flamingo goed genoeg
Lb: Mauro goed genoeg
Cv backup: Monomay jong PSV speler? Nog niet goed genoeg tenzij super talent.
Lv backup: Oppegard, niet goed genoeg
Cv backup: Obispo, erg jammer maar hij probeert het al zo lang en is helaas niet goed genoeg. Als 1e backup ook niet, als 2e backup wel.
Dest: pas in 2025 beschikbaar, het is niet zeker dat hij de Dest van voor zijn blessure is, ik hoop van wel.
Volgens mij mis ik er gewoon een paar want dit kan het nooit zijn?
Als dit het wel is dan denk ik dat PSV iets gaat verzinnen.
Jong PSV vind ik leuk maar veel minder belangrijk. Weinig JPSV spelers worden uiteindelijk een belangrijke kracht in PSV1. JPSV is wel nodig, maar het gaat echt om PSV1.
Uiteindelijk heb ik wel vertrouwen dat we een selectie krijgen die goed genoeg is.
Het is niet voor niets dat er naast de geruchten over Driouech, Flamingo en een centrale verdediger er niets meer is. Tot er spelers vertrekken ga ik er in ieder geval vanuit dat dit het is.
Vroeger had je minder geruchten en toverde PSV uit het niets een speler uit de hoge hoed. Dat is soms nog steeds zo en kan dit seizoen ook gebeuren.