Weltmeister
Internationale Legende
Schouten was de enige 8 dit EK.Veerman eerder. Hij zegt zelf meer een '8' te zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Schouten was de enige 8 dit EK.Veerman eerder. Hij zegt zelf meer een '8' te zijn.
Behalve aan Bayern moet je nooit een goede speler verkopen aan een Duitse club en zeker niet aan Dortmund of Leverkusen etc. Juve hetzelfde verhaal. Is bovendien een topclub in verval en vergaande glorie. Nee alleen de Engelsen kopen er op los. 50 miljoen is voor een subtopper in Engeland gewoon te doen. Bovendien zou je zien dat Brands een paar clauses heeft afgesproken met Bologna waardoor we weer een bepaald percentage kwijt zijn.Jerdy is een beetje de Nicky Hofs van onze selectie, dus het moet niet té ver van zijn zus vandaan zijn. Dortmund geen gekke optie, al betalen die echt niet meer dan 35 mln.
Voor PSV een aderlating, voor Schouten en Oranje alleen maar goed als hij in een sterkere competitie gaat spelen.
Proper is leuk als talent die je achter een topper als Schouten kunt brengen, maar niet de vervanger. Bij lange na niet hetzelfde niveau. Ik weet dat het niveau Schouten opnieuw vinden niet eenvoudig is, want Schouten was een absolute buitenkans, maar je moet er wel dichter op zitten als je Schouten direct gaat vervangen.Volgens het ED is Dirk Proper van NEC een van de potentiële kandidaten om Schouten op te volgen. Al zouden ze eerder voor een grote naam willen gaan staat hij wel op de “lijst”.
Volgens het ED is Dirk Proper van NEC een van de potentiële kandidaten om Schouten op te volgen. Al zouden ze eerder voor een grote naam willen gaan staat hij wel op de “lijst”.
Daar heb ik dan weer minder vertrouwen in. Stewart heeft het vorig seizoen buitengewoon goed gedaan, maar als Leno en Proper hoog op de lijstjes zijn is de scouting nog steeds ruk.
Edit: aan de andere kant, dit had ik waarschijnlijk ook over de 22-jarige Schouten gezegd dus wie weet is het wel een geniale zet
Precies. Een jaar geleden voelden we ons nog tekort gedaan toen Branco voor Ajax koos en Spierings voor Lille. En die Schouten, een jongen van Excelsior, was die al die miljoenen wel waard? Het is soms gewoon koffiedik kijken. Schouten heeft zich onder Bosz in ieder geval fantastisch ontwikkeld en mag de enkel van Frenkie dankbaar kussen. Soms pakken dingen gewoon ook toevallig net goed uit.Daar heb ik dan weer minder vertrouwen in. Stewart heeft het vorig seizoen buitengewoon goed gedaan, maar als Leno en Proper hoog op de lijstjes zijn is de scouting nog steeds ruk.
Edit: aan de andere kant, dit had ik waarschijnlijk ook over de 22-jarige Schouten gezegd dus wie weet is het wel een geniale zet
Ik denk dat Schouten ook had gespeeld met Frenkie erbij. Koeman speelde altijd met Frenkie en De Roon, of Frenkie en Wieffer. Schouten heeft die jongens vervangen, niet Frenkie.Precies. Een jaar geleden voelden we ons nog tekort gedaan toen Branco voor Ajax koos en Spierings voor Lille. En die Schouten, een jongen van Excelsior, was die al die miljoenen wel waard? Het is soms gewoon koffiedik kijken. Schouten heeft zich onder Bosz in ieder geval fantastisch ontwikkeld en mag de enkel van Frenkie dankbaar kussen. Soms pakken dingen gewoon ook toevallig net goed uit.
Iemand van 1.84 m toch stevig en kopbalsterk "vervangen" door een speler van 1.68 m ( als de info juist is )....Hoe denkt onze 'dubbelspion' PSVNEC eigenlijk over Proper?
Iemand van 1.84 m toch stevig en kopbalsterk "vervangen" door een speler van 1.68 m ( als de info juist is )....
Dat kan het verklaren. Toen JDJ al op weg naar uitgang was en Brands in moest springen had ie waarschijnlijk alleen oog voor spoeddossiers. Het is overigens al heel lang een ergernis van mij: of nog 4-jarig contract wordt opengebroken tegen flink verbeterde voorwaarden voor speler in ruil voor 1 extra jaar (zoals met gakpo en bakayoko) of ze laten contract laatste jaar inlopenToen was Stewart hier nog niet. Overigens kan het onder omstandigheden ook gebeuren. Bijvoorbeeld Boscagli had lange tijd een kruisbandblessure en Teze was onder RVN dusdanig uit vorm dat dat toen (ook voor mij) geen prioriteit leek. Het klinkt in ieder geval alsof Mauro van die 3 in ieder geval blijft.
Met het verschil dat Messi niet op het middenveld staat, waar fysiek nu eenmaal een belangrijke rol speelt, tenzij je van het niveau Xavi/Iniesta bent; is ie dat, of zit er nog rek in dat hij dat niveau gaat aantikken?Die logica volgend zou een type Gakpo ook niet door een type Messi vervangen kunnen worden.
Elke speler brengt bepaalde kwaliteiten op een positie met zich mee.
Met het verschil dat Messi niet op het middenveld staat, waar fysiek nu eenmaal een belangrijke rol speelt, tenzij je van het niveau Xavi/Iniesta bent; is ie dat, of zit er nog rek in dat hij dat niveau gaat aantikken?
Hoe dan ook, dit wordt een spannende periode, want nu gaan we zien of Stewart en zijn staf afgelopen seizoen toevalstreffers had, of dat het echt is.
Schouten is voetbalintelligentie. Het type peler dat 2 stappen vooruit denkt.Dat is idd een verschil.
Hoewel Schouten juist zo goed is dat hij geen fysiek hoeft te gebruiken.
Is geen man van tackles, schouderduwtjes en veel agressie.
Alleen was die Schouten van toen ook niet goed genoeg geweest denk ik. Schouten heeft iets van 4 seizoenen Serie A gedaan en is daar groot geworden.Daar heb ik dan weer minder vertrouwen in. Stewart heeft het vorig seizoen buitengewoon goed gedaan, maar als Leno en Proper hoog op de lijstjes zijn is de scouting nog steeds ruk.
Aan ons om zulke spelers te kopen en dan te verhuren, eventueel ook in het buitenland.Alleen was die Schouten van toen ook niet goed genoeg geweest denk ik. Schouten heeft iets van 4 seizoenen Serie A gedaan en is daar groot geworden.