Pijlsnelventje
International
Wil je niet horen in hoeveel termijnen ze dit willen voldoen?Dus niet alleen per direct alle contact verbreken maar ook gewoon nooit meer opnemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Wil je niet horen in hoeveel termijnen ze dit willen voldoen?Dus niet alleen per direct alle contact verbreken maar ook gewoon nooit meer opnemen.
Is de voorzitter van Real Betis toevallig naar Atletico Madrid verkast? Betalen ze uiteindelijk zelfs helemaal niet en doet de UEFA er niks aan.Wil je niet horen in hoeveel termijnen ze dit willen voldoen?
Dus niet alleen per direct alle contact verbreken maar ook gewoon nooit meer opnemen.
Alsof Stewart spelers, en nog belangrijker, hun zaakwaarnemers, kan dwingen on een contract te tekenen.Tja dat krijg je al je contract laat aankomen op laatste jaar, net als bij Teze, Mauro en Boscagli. Ik vind dat een hele slechte zaak en zorgt voor mij voor dikke min in rapport Stewart dat voor de rest natuurlijk wel positief is
Rond de 5 miljoen is ie gewoon weg. En is m.i. een verstandige bedrijfsvoering met nog een jaarcontract en een vet salaris is een andere keep voordeliger.Ach, in een paar dagen tijd 75% erop. Nog een maandje wachten en dan komen we ergens![]()
Het gaat om kwaliteit lijkt me, niet om hoe voordelig spelers zijn. Anders ben ik ook bereid om voor 10% van het salaris van Benitez in de goal te gaan staan. Het lijkt me dat psv die 5 miljoen niet direct nodig heeft met 2 jaar CL achter elkaar. En als je ziet hoe slecht onze keepers waren afgelopen 10/15 jaar is het betere bedrijfsvoering om die 5 miljoen te laten lopen en meer kans te hebben op het kampioenschap en successen in EuropaRond de 5 miljoen is ie gewoon weg. En is m.i. een verstandige bedrijfsvoering met nog een jaarcontract en een vet salaris is een andere keep voordeliger.
Of een betere keeper scouten met een goede deal. Maar loopt fout af, dan zit je met een mindere keeperHet gaat om kwaliteit lijkt me, niet om hoe voordelig spelers zijn. Anders ben ik ook bereid om voor 10% van het salaris van Benitez in de goal te gaan staan. Het lijkt me dat psv die 5 miljoen niet direct nodig heeft met 2 jaar CL achter elkaar. En als je ziet hoe slecht onze keepers waren afgelopen 10/15 jaar is het betere bedrijfsvoering om die 5 miljoen te laten lopen en meer kans te hebben op het kampioenschap en successen in Europa
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat PSV handelt met Atletico als ze al niet aan ander plan hebben - wat dan hopelijk maar weer een gelijkwaardige/betere keeper is. Van mij hoeft Benitez verder niet weg.Of een betere keeper scouten met een goede deal. Maar loopt fout af, dan zit je met een mindere keeper
Alsof Walter nu ineens een geweldenaar is. Ik vind hem een normale keep maar zeker geen top keep en als we meer kwaliteit willen dan moet je de scouting lijst op orde hebben en een talent binnenhalen zodat met deze handelwijze PSV financieel en sportief gezond blijft. Ipv 7 miljoen in een jaar verkwanselen is investeren in de toekomst mijn keus.Het gaat om kwaliteit lijkt me, niet om hoe voordelig spelers zijn. Anders ben ik ook bereid om voor 10% van het salaris van Benitez in de goal te gaan staan. Het lijkt me dat psv die 5 miljoen niet direct nodig heeft met 2 jaar CL achter elkaar. En als je ziet hoe slecht onze keepers waren afgelopen 10/15 jaar is het betere bedrijfsvoering om die 5 miljoen te laten lopen en meer kans te hebben op het kampioenschap en successen in Europa
Hij is een paar klasse beter als wat we afgelopen jaren onder de lat hebben gehad. Eindelijk geen billen knijpen. En investeren in de toekomst is altijd goed maar de geschiedenis wijst uit dat psv niet veel succes heeft met keepersaankopen. Als je een keeperstalent binnen haalt moet ie wel goed genoeg zijn voor de basis anders heb je nog geen fatsoenlijke keeper. En keepers zijn over het algemeen pas goed genoeg als ze 22+ of zo zijn. En hoe kom je bij 7 miljoen verkwanselen?Alsof Walter nu ineens een geweldenaar is. Ik vind hem een normale keep maar zeker geen top keep en als we meer kwaliteit willen dan moet je de scouting lijst op orde hebben en een talent binnenhalen zodat met deze handelwijze PSV financieel en sportief gezond blijft. Ipv 7 miljoen in een jaar verkwanselen is investeren in de toekomst mijn keus.
Precies, als we even met de pet rond gaan, hebben we die 3 miljoen zo bijelkaar.Zou het niet gewoon allemaal een vergissing zijn en dat Atletico eigenlijk Drommel wil, die mag wel weg voor 3 miljoen
Zit te denken aan een tchouameni of een Camavinga. Anders leveren we wel heel veel kwaliteit in.Wie moet er komen als Schouten gaat?
Jerdy is een beetje de Nicky Hofs van onze selectie, dus het moet niet té ver van zijn zus vandaan zijn. Dortmund geen gekke optie, al betalen die echt niet meer dan 35 mln.![]()
'Juve en Dortmund zijn concreet, maar kunnen niet betalen wat PSV verlangt'
Europese topclubs moeten een flinke zak geld op tafel leggen om Jerdy Schouten los te weken bij PSV. Dat stelt het Eindhovens Dagblad, dat de balans opmaakt nu alle internationals van de landskampioen zijn uitgeschakeld.www.voetbalprimeur.nl
Ze kunnen m niet betalen die armoedzaaiers! #jerdy80miljoen
Schouten moet nog gewoon lekker een jaartje PSV incl. Champions League gaan spelen.Jerdy is een beetje de Nicky Hofs van onze selectie, dus het moet niet té ver van zijn zus vandaan zijn. Dortmund geen gekke optie, al betalen die echt niet meer dan 35 mln.
Voor PSV een aderlating, voor Schouten en Oranje alleen maar goed als hij in een sterkere competitie gaat spelen.
Volgend jaar transfer vrij. Verkopen voor rond de 5 miljoen en 2 miljoen jaarsalaris maakt 7 miljoen.Hij is een paar klasse beter als wat we afgelopen jaren onder de lat hebben gehad. Eindelijk geen billen knijpen. En investeren in de toekomst is altijd goed maar de geschiedenis wijst uit dat psv niet veel succes heeft met keepersaankopen. Als je een keeperstalent binnen haalt moet ie wel goed genoeg zijn voor de basis anders heb je nog geen fatsoenlijke keeper. En keepers zijn over het algemeen pas goed genoeg als ze 22+ of zo zijn. En hoe kom je bij 7 miljoen verkwanselen?