Algemene transfergeruchten

De 32-jarige keeper van Fulham FC (13e) Bernd Leno hebben we dus op het lijstje staan als mogelijke vervanger van Benitez.

Wel echt een Duitse kop erop zeg!

Zou 10 miljoen moeten kosten.

Volgend jaar transfer vrij. Verkopen voor rond de 5 miljoen en 2 miljoen jaarsalaris maakt 7 miljoen.
Een nieuwe keeper kost ook salaris en een goede keeper zal ook niet transfervrij komen. Dus wat dat betreft heb je alleen de opbrengsten gerekend. De uitgaven voor een keeper van hetzelfde niveau reken je niet mee

De 32-jarige keeper van Fulham FC (13e) Bernd Leno hebben we dus op het lijstje staan als mogelijke vervanger van Benitez.

Wel echt een Duitse kop erop zeg!

Zou 10 miljoen moeten kosten.
Ziet er goed uit, maar waarom zou hij weg willen uit de PL?
Heeft ook een eigen 'fail compilation' gekregen, maar die is heel erg kort, en gaat over meerdere clubs. In de comments wordt de maker van dat filmpje ook al afgekraakt.
Vergeleken met Benitez ga je er denk ik wel op vooruit.

Ziet er goed uit, maar waarom zou hij weg willen uit de PL?
Heeft ook een eigen 'fail compilation' gekregen, maar die is heel erg kort, en gaat over meerdere clubs. In de comments wordt de maker van dat filmpje ook al afgekraakt.
Vergeleken met Benitez ga je er denk ik wel op vooruit.
Nou...wellicht dat CL spelen aantrekkelijk genoeg voor hem is om naar Eindhoven te komen? PSV is toch wel een grotere club dan Fulham ook toch.

Een nieuwe keeper kost ook salaris en een goede keeper zal ook niet transfervrij komen. Dus wat dat betreft heb je alleen de opbrengsten gerekend. De uitgaven voor een keeper van hetzelfde niveau reken je niet mee
Dus je vind Walter geen goede keeper, hij is transfervrij gekomen😉

Zeker wel maar die mogelijkheid is er zelden en dan betaal je ook of meer salaris of een een flinke teken premie
Benitez is een prima keeper en hoogstwaarschijnlijk een van de beste van de afgelopen 15 jaar. Hij had alleen een manco en dat is dat hij slecht is in het pakken van schoten op doel die vanuit de wingers komen. Die vliegen er bijna altijd in. Voor de rest, meer dan prima, ook goed in het 'mee' voetballen.

Wie zegt dat zij bij willen tekenen dan?

Alsof Stewart spelers, en nog belangrijker, hun zaakwaarnemers, kan dwingen on een contract te tekenen.
Kans inderdaad klein dat ze willen bijtekenen als ze laatste contractjaar in gaan. Maar mijn punt is juist om het niet zo ver te laten komen. Als ze nog 2 of 3 jaar contract hebben en je biedt ze een sterk verbeterd contract dan is het heel aantrekkelijk om te tekenen

Kans inderdaad klein dat ze willen bijtekenen als ze laatste contractjaar in gaan. Maar mijn punt is juist om het niet zo ver te laten komen. Als ze nog 2 of 3 jaar contract hebben en je biedt ze een sterk verbeterd contract dan is het heel aantrekkelijk om te tekenen
Toen was Stewart hier nog niet. Overigens kan het onder omstandigheden ook gebeuren. Bijvoorbeeld Boscagli had lange tijd een kruisbandblessure en Teze was onder RVN dusdanig uit vorm dat dat toen (ook voor mij) geen prioriteit leek. Het klinkt in ieder geval alsof Mauro van die 3 in ieder geval blijft.

Leno zou mijns inziens wel echt een topvervanger zijn voor Benitez. Heb hem in Engeland niet aan het werk gezien maar dat was in Duitsland altijd een meer dan prima keeper. Zou voor veel landen denk ik eerste doelman zijn geweest. Maar ja, Neuer en Ter Stegen zijn niet de minste.

Transfernieuws! Justitie heeft zojuist Ali B voor 2 jaar vastgelegd! Daarmee hebben ze een gevaarlijk roofdier gecontracteerd. Iemand die altijd wel een gaatje vindt en ook weet te scoren als de tegenstander van plan is niks door te laten. Ali zal de komende 2 jaar alleen maar thuiswedstrijden spelen.

Terug
Bovenaan Onderaan