-040-
Bondscoach
Dat salaris bespaar je natuurlijk alleen als je geen nieuwe keeper aantrekt.Volgend jaar transfer vrij. Verkopen voor rond de 5 miljoen en 2 miljoen jaarsalaris maakt 7 miljoen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat salaris bespaar je natuurlijk alleen als je geen nieuwe keeper aantrekt.Volgend jaar transfer vrij. Verkopen voor rond de 5 miljoen en 2 miljoen jaarsalaris maakt 7 miljoen.
Gelukkig toch nog iemand op dit forum die met Drommel als 1e keep het a.s. seizoen in wil.Dat salaris bespaar je natuurlijk alleen als je geen nieuwe keeper aantrekt.
Een nieuwe keeper kost ook salaris en een goede keeper zal ook niet transfervrij komen. Dus wat dat betreft heb je alleen de opbrengsten gerekend. De uitgaven voor een keeper van hetzelfde niveau reken je niet meeVolgend jaar transfer vrij. Verkopen voor rond de 5 miljoen en 2 miljoen jaarsalaris maakt 7 miljoen.
Ziet er goed uit, maar waarom zou hij weg willen uit de PL?De 32-jarige keeper van Fulham FC (13e) Bernd Leno hebben we dus op het lijstje staan als mogelijke vervanger van Benitez.
Bernd Leno - Spelersprofiel 24/25
Bernd Leno, 32, uit Duitsland ➤ Fulham FC, sinds 2022 ➤ Keeper ➤ Marktwaarde: 13,00 mln. € ➤ * 4 mrt. 1992 in Bietigheim-Bissingen, Duitslandwww.transfermarkt.nl
Wel echt een Duitse kop erop zeg!
Zou 10 miljoen moeten kosten.
Nou...wellicht dat CL spelen aantrekkelijk genoeg voor hem is om naar Eindhoven te komen? PSV is toch wel een grotere club dan Fulham ook toch.Ziet er goed uit, maar waarom zou hij weg willen uit de PL?
Heeft ook een eigen 'fail compilation' gekregen, maar die is heel erg kort, en gaat over meerdere clubs. In de comments wordt de maker van dat filmpje ook al afgekraakt.
Vergeleken met Benitez ga je er denk ik wel op vooruit.
Ik snap dit echt niet. 6 miljoen euro en dan straks zelf wel weer de hoofdprijs voor Olij betalen.'PSV verlangt zes miljoen van Atlético, naam Leno valt als opvolger Benítez'
Als Walter Benítez vertrekt bij PSV, willen de Eindhovenaren bij voorkeur een ervaren doelman aan de selectie toevoegen. Dat schetst Voetbal International, dat de naam van Bernd Leno laat vallen.www.voetbalprimeur.nl
Olij?Ik snap dit echt niet. 6 miljoen euro en dan straks zelf wel weer de hoofdprijs voor Olij betalen.
Dus je vind Walter geen goede keeper, hij is transfervrij gekomenEen nieuwe keeper kost ook salaris en een goede keeper zal ook niet transfervrij komen. Dus wat dat betreft heb je alleen de opbrengsten gerekend. De uitgaven voor een keeper van hetzelfde niveau reken je niet mee
Zeker wel maar die mogelijkheid is er zelden en dan betaal je ook of meer salaris of een een flinke teken premieDus je vind Walter geen goede keeper, hij is transfervrij gekomen
Benitez is een prima keeper en hoogstwaarschijnlijk een van de beste van de afgelopen 15 jaar. Hij had alleen een manco en dat is dat hij slecht is in het pakken van schoten op doel die vanuit de wingers komen. Die vliegen er bijna altijd in. Voor de rest, meer dan prima, ook goed in het 'mee' voetballen.Zeker wel maar die mogelijkheid is er zelden en dan betaal je ook of meer salaris of een een flinke teken premie
Wie zegt dat zij bij willen tekenen dan?
Kans inderdaad klein dat ze willen bijtekenen als ze laatste contractjaar in gaan. Maar mijn punt is juist om het niet zo ver te laten komen. Als ze nog 2 of 3 jaar contract hebben en je biedt ze een sterk verbeterd contract dan is het heel aantrekkelijk om te tekenenAlsof Stewart spelers, en nog belangrijker, hun zaakwaarnemers, kan dwingen on een contract te tekenen.
Toen was Stewart hier nog niet. Overigens kan het onder omstandigheden ook gebeuren. Bijvoorbeeld Boscagli had lange tijd een kruisbandblessure en Teze was onder RVN dusdanig uit vorm dat dat toen (ook voor mij) geen prioriteit leek. Het klinkt in ieder geval alsof Mauro van die 3 in ieder geval blijft.Kans inderdaad klein dat ze willen bijtekenen als ze laatste contractjaar in gaan. Maar mijn punt is juist om het niet zo ver te laten komen. Als ze nog 2 of 3 jaar contract hebben en je biedt ze een sterk verbeterd contract dan is het heel aantrekkelijk om te tekenen
OlijIk snap dit echt niet. 6 miljoen euro en dan straks zelf wel weer de hoofdprijs voor Olij betalen.
Allemaal leuk maar ik wil de handtekening van Land. In mijn ogen de opvolger van Schouten'Talent dicht bij overstap naar PSV, Bayer bedingt hoog doorverkooppercentage'
Madi Monamay staat op het punt om de overstap te maken naar PSV. De negentienjarige verdediger komt over van Bayer Leverkusen. De Belg kon ook terugkeren verdediger kon terugkeren naar zijn vaderland, maar kiest voor een avontuur in Eindhoven.www.voetbalprimeur.nl
Veerman eerder. Hij zegt zelf meer een '8' te zijn.Allemaal leuk maar ik wil de handtekening van Land. In mijn ogen de opvolger van Schouten