Algemene transfergeruchten

Wie haal je dan voor 10m die minimaal zo goed is als Benitez, ik zou het niet weten

Ik ben geen scout.

Maar het lijkt me sterk dat er voor dat bedrag geen betere keepers te vinden zijn.

Keepers blijft n vak apart. Zie Noppert. Van top naar flop in een tijdsbestek van maanden of zelfs weken.
Zekerheid heb je nooit. Ook niet met Benitez, als zn droomtransfer naar Atletico niet doorgaat. Mentaal vak, keeper zijn.

Maar laten we niet net doen alsof Benitez ook maar in de buurt komt van het niveau Gomes.
Ik begrijp de hele hosanna echt niet.

Zal idd met het verleden te maken hebben dat de keepers die we hadden van een zeer bedroevend niveau waren. Dat is Benitez ook weer niet, zeker niet.
Maar misschien lijkt hij daardoor beter dan hij eigenlijk is.
Is geen echte puntenpakker. Is een degelijke keeper. Scoort meestal een 6 of een 7.

Leuk, maar PSV moet beter nastreven als het de ambities waar wil maken. Daar zou een zak geld bij kunnen helpen.

Heeft de scouting niemand op het oog die beter, betaalbaar en realistisch haalbaar is, dan kunnen ze m beter hier houden. Dat wel.

Bedoel meer dat je met zo’n vraagprijs snel uitkomt op een heel laag openingsbod. Als je 10 wil ontvangen ga dan hoger in de boom zitten
Je zit ook net in de voorbereiding van het nieuwe seizoen. Je zou dan dus ineens op zoek moeten naar een nieuwe eerste keeper. Dat gegeven alleen al maakt het openingsbod een belediging, of ie nou 31 is, een aflopend contract heeft en helemaal niet zo goed is of niet.

Er waren op dit EK zeker een paar keepers uit de kleinere landen, die uitstekend gekeept hebben en die bij kleine Europese clubs onder contract staan. Die zijn voor ca. 5 miljoen euro wel op te halen denk ik.
Die van Georgië is dat dan alleen absoluut niet. Daar zal er nog een nulletje bij moeten denk ik zo...

Nou hun eerste bod is 2 miljoen. Vrij respectloos ook richting Benitez.
Tja dat krijg je al je contract laat aankomen op laatste jaar, net als bij Teze, Mauro en Boscagli. Ik vind dat een hele slechte zaak en zorgt voor mij voor dikke min in rapport Stewart dat voor de rest natuurlijk wel positief is

Tja dat krijg je al je contract laat aankomen op laatste jaar, net als bij Teze, Mauro en Boscagli. Ik vind dat een hele slechte zaak en zorgt voor mij voor dikke min in rapport Stewart dat voor de rest natuurlijk wel positief is
Wie zegt dat zij bij willen tekenen dan?

Mauro lijkt te gaan verlengen volgens Rikkert:

'Het management van Mauro Júnior is al enige tijd in overleg met de leiding van PSV over een nieuwe verbintenis. Die gesprekken verlopen constructief. Het lijkt er dus op dat de multifunctionele PSV’er langer in Eindhoven blijft, maar er is nog wel wat uit te onderhandelen. Als er de komende weken een klap op de situatie kan worden gegeven, kan hij tot 2027 of 2028 bijtekenen.'

Ik denk dat Teze vertrekt als ik Rik goed inschat en dan hoop ik dat Boscagli ook nog bijtekent dan is het prima. Moet je Jordan verder ook gunnen, kind van de club.

Atlético wil zo'n twee miljoen euro betalen voor de goalie: voor PSV geen enkele reden om op dit moment veel woorden vuil te maken aan een eventuele transferkwestie. Benitez hoeft van PSV niet per se weg uit Eindhoven, dat is zonneklaar. Wel is duidelijk dat het vertrouwen van PSV in hem niet onbeperkt is. De club heeft nog geen nieuw contractvoorstel gedaan en dus is de Argentijnse goalie om zich heen gaan kijken, omdat hij voor een wat langere termijn zekerheid wil. Zijn management sprak daarom met Atlético Madrid, dat een langjarig voorstel bij de managers van Benitez neerlegde en een bod deed bij PSV

Quote ED.

Ik snap niet waarom er nog geen aanbod is gedaan. Te duur?

Er waren op dit EK zeker een paar keepers uit de kleinere landen, die uitstekend gekeept hebben en die bij kleine Europese clubs onder contract staan. Die zijn voor ca. 5 miljoen euro wel op te halen denk ik.
Die van Georgië heeft een marktwaarde van 35 miljoen, helaas.

Terug
Bovenaan Onderaan