Algemene transfergeruchten

Deze positie is lastig in te vullen blijkt wel uit de afgelopen 10-15 jaar. Liever nog een jaar Benitez als 10 miljoen.

10 miljoen?
Meteen doen!

Een keeper met 1 jaar contract behouden kan nooit slimmer zijn dan 10 miljoen pakken.

Het is niet alsof er niemand meer op goal staat hè.

De adoratie van Benitez neemt wat extreme vormen aan hier :unsure:

10 miljoen?
Meteen doen!

Een keeper met 1 jaar contract behouden kan nooit slimmer zijn dan 10 miljoen pakken.

We hebben na Gomes eindelijk weer eens een fatsoenlijke keeper. Denk dat dat het vooral is.

We hebben na Gomes eindelijk weer eens een fatsoenlijke keeper. Denk dat dat het vooral is.
Benitez heeft ook wel eens zijn slippertjes hoor. We hebben vooral eindelijk weer eens een team dat echt vooruit voetbalt en daardoor ook niet regelmatig schoten tegen krijgt (en dus kansen om blunders te maken)

Ik vind het overigens wel een goede keeper hoor. Maar geen onvervangbare

Benitez heeft ook wel eens zijn slippertjes hoor. We hebben vooral eindelijk weer eens een team dat echt vooruit voetbalt en daardoor ook niet regelmatig schoten tegen krijgt (en dus kansen om blunders te maken)

Ik vind het overigens wel een goede keeper hoor. Maar geen onvervangbare
Zelf topkeepers maken foutjes.

Zelf topkeepers maken foutjes.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat Benitez ook een stuk beter lijkt dan zijn voorgangers omdat hij door de spelopvatting ook minder op zich af krijgt. Dus meer een ongelijke vergelijking dan dat ik Benitez niet goed (genoeg) vind en niets ten nadele van d'n Walt

Wat ik ermee wilde zeggen is dat Benitez ook een stuk beter lijkt dan zijn voorgangers omdat hij door de spelopvatting ook minder op zich af krijgt. Dus meer een ongelijke vergelijking dan dat ik Benitez niet goed (genoeg) vind en niets ten nadele van d'n Walt
Benitez lijkt niet beter dan zn voorgangers. Hij is beter dan zn voorgangers, en dan doel ik vooraf op Isakson, Waterman en Drommel. Zoet ging nog wel en ook Tyton was ok. Maar hou je de Gomes meetlat aan dan zit Benitez het dichtste bij. We zijn qua keepers niet verwend na Gomes in ieder geval

10 miljoen?
Meteen doen!

Wie haal je dan voor 10m die minimaal zo goed is als Benitez, ik zou het niet weten

Terug
Bovenaan Onderaan