Blokkie97
Routinier
Zeker. Maar ik vind dat PSV met vraagprijs van tussen 8-10 mln ook wel erg laag in de boom gaat zitten.Wat dacht je van respectloos richting PSV. Waar denken ze aan het winkelen te zijn? Wat een mafklappers zeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zeker. Maar ik vind dat PSV met vraagprijs van tussen 8-10 mln ook wel erg laag in de boom gaat zitten.Wat dacht je van respectloos richting PSV. Waar denken ze aan het winkelen te zijn? Wat een mafklappers zeg.
Valt toch wel mee? Zijn contract loopt volgend jaar af en hij is 31Zeker. Maar ik vind dat PSV met vraagprijs van tussen 8-10 mln ook wel erg laag in de boom gaat zitten.
Deze positie is lastig in te vullen blijkt wel uit de afgelopen 10-15 jaar. Liever nog een jaar Benitez als 10 miljoen.Valt toch wel mee? Zijn contract loopt volgend jaar af en hij is 31
We zijn gewoon een bedrijf en miljoenen verspillen doen ze liever niet. Een goede Keep is toch niet zo moeilijk te vinden.Deze positie is lastig in te vullen blijkt wel uit de afgelopen 10-15 jaar. Liever nog een jaar Benitez als 10 miljoen.
Deze positie is lastig in te vullen blijkt wel uit de afgelopen 10-15 jaar. Liever nog een jaar Benitez als 10 miljoen.
Voor 10 miljoen wel, maar voor 8 zou ik al twijfelen hoor. 2 vind ik schandalig.10 miljoen?
Meteen doen!
Een keeper met 1 jaar contract behouden kan nooit slimmer zijn dan 10 miljoen pakken.
Het is niet alsof er niemand meer op goal staat hè.
De adoratie van Benitez neemt wat extreme vormen aan hier
We hebben na Gomes eindelijk weer eens een fatsoenlijke keeper. Denk dat dat het vooral is.10 miljoen?
Meteen doen!
Een keeper met 1 jaar contract behouden kan nooit slimmer zijn dan 10 miljoen pakken.
Benitez heeft ook wel eens zijn slippertjes hoor. We hebben vooral eindelijk weer eens een team dat echt vooruit voetbalt en daardoor ook niet regelmatig schoten tegen krijgt (en dus kansen om blunders te maken)We hebben na Gomes eindelijk weer eens een fatsoenlijke keeper. Denk dat dat het vooral is.
Denk dat PSV ook niet meteen 3 miljoen heeft geboden op Driouech..Wat dacht je van respectloos richting PSV. Waar denken ze aan het winkelen te zijn? Wat een mafklappers zeg.
Zelf topkeepers maken foutjes.Benitez heeft ook wel eens zijn slippertjes hoor. We hebben vooral eindelijk weer eens een team dat echt vooruit voetbalt en daardoor ook niet regelmatig schoten tegen krijgt (en dus kansen om blunders te maken)
Ik vind het overigens wel een goede keeper hoor. Maar geen onvervangbare
Wat ik ermee wilde zeggen is dat Benitez ook een stuk beter lijkt dan zijn voorgangers omdat hij door de spelopvatting ook minder op zich af krijgt. Dus meer een ongelijke vergelijking dan dat ik Benitez niet goed (genoeg) vind en niets ten nadele van d'n WaltZelf topkeepers maken foutjes.
Benitez lijkt niet beter dan zn voorgangers. Hij is beter dan zn voorgangers, en dan doel ik vooraf op Isakson, Waterman en Drommel. Zoet ging nog wel en ook Tyton was ok. Maar hou je de Gomes meetlat aan dan zit Benitez het dichtste bij. We zijn qua keepers niet verwend na Gomes in ieder gevalWat ik ermee wilde zeggen is dat Benitez ook een stuk beter lijkt dan zijn voorgangers omdat hij door de spelopvatting ook minder op zich af krijgt. Dus meer een ongelijke vergelijking dan dat ik Benitez niet goed (genoeg) vind en niets ten nadele van d'n Walt
Mafkezen.Nou hun eerste bod is 2 miljoen. Vrij respectloos ook richting Benitez.
Is ons tussen Gomez en Benitez in ieder geval niet geluktWe zijn gewoon een bedrijf en miljoenen verspillen doen ze liever niet. Een goede Keep is toch niet zo moeilijk te vinden.
Wie haal je dan voor 10m die minimaal zo goed is als Benitez, ik zou het niet weten10 miljoen?
Meteen doen!
Tyton ging nog wel. Zoet ook wel ok op basis van een goed seizoen (maar wel eigen jeugd dus dat telt niet echt)Is ons tussen Gomez en Benitez in ieder geval niet gelukt
Liever Drommel dan Zoet eerlijk gezegd.Hij komt als tweede keeper
Denk je dat ze eerst 5 ton hadden geboden dan, want dat is ongeveer de vergelijking. Benitez heeft een mw van 13 miljoen.Denk dat PSV ook niet meteen 3 miljoen heeft geboden op Driouech..
Bedoel meer dat je met zo’n vraagprijs snel uitkomt op een heel laag openingsbod. Als je 10 wil ontvangen ga dan hoger in de boom zittenValt toch wel mee? Zijn contract loopt volgend jaar af en hij is 31
Heb er in het Scouting topic eentje gepost waarvan ik denk dat ie een stuk beter dan Benitez is: Alvaro Valles van Las Palmas.Wie haal je dan voor 10m die minimaal zo goed is als Benitez, ik zou het niet weten
Laten ze bij het skills filmpje zijn goals zien?Heb er in het Scouting topic eentje gepost waarvan ik denk dat ie een stuk beter dan Benitez is: Alvaro Valles van Las Palmas.