Algemene transfergeruchten

Flamingo is gehaald voor centraal achterin wordt nog niet echt vrolijk van de verdediging;
Teze Flamingo-Bosgacli-Mauro is kennelijk de beoogde basis en denk daar Zoet als keeper bij:zien:

Flamingo is gehaald voor centraal achterin wordt nog niet echt vrolijk van de verdediging;
Teze Flamingo-Bosgacli-Mauro is kennelijk de beoogde basis en denk daar Zoet als keeper bij:zien:
Zover ik weet is Flamingo gehaald niet als de beoogde topverdediger (dat moet Sepp worden) en Mauro is ook een backup voor Dest

Zover ik weet is Flamingo gehaald niet als de beoogde topverdediger (dat moet Sepp worden) en Mauro is ook een backup voor Dest
In het filmpje zei Flamingo dat hij gehaald is voor centraal achterin. We gaan het zien wie er gaan starten in augustus maar vooralsnog beginnen we een halfjaar met Mauro als LCV.

Denk een kwestie van smaak. Drommel heeft soms aardige reddingen en dan weer grote blunders zoals afgelopen oefenpot. Ik heb liever een sobere keeper zoals Zoet is die niet teveel geks doet.
Alleen heeft ie zeer waarschijnlijk stilgestaan in zijn ontwikkeling, krijg je terug wat je had.

Terug
Bovenaan Onderaan