Algemene transfergeruchten

Met een fitte Lang en Lozano hebben we wel andere prioriteiten waar we 4 miljoen aan kunnen besteden. Een gemiste kans voor hem en hij zal vast niet lekker hebben geslapen en Excelsior zal van de zomer ook wel even realiseren dat ze geld zijn mis gelopen.
Dat is nou juist het probleem. Een fitte Lang hebben we niet en persoonlijk vindt ik Lozano voorlopig niet brengen wat we zouden mogen verwachten.
 
Die opmerking kun je ook omdraaien. Vertessen laat de club waar hij alles aan te danken heeft, en die 15 jaar lang voor hem heeft klaar gestaan, op een moeilijk moment midden in de winterstop zitten.

Niks geen clubliefde of loyaliteit maar een puur zakelijke houding van Vertessen. Je krijgt wat dat betreft dan ook de reactie die je verdiend.

Terechte omdraaiing.
Het werkt m.i. 2 kanten op.
Dat maakt de gang van zaken zo teleurstellend.

Neemt niet weg dat de gemaakte afspraken relevant zijn. Lees hier en ook online, dat PSV veel wordt verweten. Maar als de clausule helder is, dat bij een langdurige blessure van iemand op zijn positie, PSV het recht heeft de transfer tegen te houden, dan is de club daarin niet veel te verwijten. Enkel dat ze de communicatie beter moeten doen.

Ben benieuwd hoe dat nou precies zat allemaal.
Maddy, wanneer ga je Earnie interviewen?
 

Die opmerking kun je ook omdraaien. Vertessen laat de club waar hij alles aan te danken heeft, en die 15 jaar lang voor hem heeft klaar gestaan, op een moeilijk moment midden in de winterstop zitten.

Niks geen clubliefde of loyaliteit maar een puur zakelijke houding van Vertessen. Je krijgt wat dat betreft dan ook de reactie die je verdiend.
Hij is al tijden erg duidelijk dat hij weg wil. PSV had er gewoon beter op moeten inspelen. En de blessure van Lang is toch niet het probleem van Vertessen?
 
Hij is al tijden erg duidelijk dat hij weg wil. PSV had er gewoon beter op moeten inspelen. En de blessure van Lang is toch niet het probleem van Vertessen?
Dat is inderdaad niet het probleem van Vertessen. Dat hij weg wil prima, maar hij had wel een doorlopend contract en aangezien zijn positie nogal onderbezet is momenteel had PSV een winter transfer tegen moeten houden.
Niet zoals ze gedaan hebben maar gewoon vooraf duidelijk aangeven dat een transfer nu niet mogelijk is.
 
Die opmerking kun je ook omdraaien. Vertessen laat de club waar hij alles aan te danken heeft, en die 15 jaar lang voor hem heeft klaar gestaan, op een moeilijk moment midden in de winterstop zitten.

Niks geen clubliefde of loyaliteit maar een puur zakelijke houding van Vertessen. Je krijgt wat dat betreft dan ook de reactie die je verdiend.
Niet mee eens, hebt naar vermogen gepresteerd en tijdens de winterstop merk je dat je in de pikorde gepasseerd bent door een (huur) middenvelder die waarschijnlijk aan het eind van het jaar weg is. Kan me voorstellen dat er dan iets knapt (wat moet je meer doen?)
 
Niet mee eens, hebt naar vermogen gepresteerd en tijdens de winterstop merk je dat je in de pikorde gepasseerd bent door een (huur) middenvelder die waarschijnlijk aan het eind van het jaar weg is. Kan me voorstellen dat er dan iets knapt (wat moet je meer doen?)
Hoewel ik een beetje begrip kan hebben voor de sentimenten rondom Vertessen blijf ik van mening dat niemand groter dan de club is. Ik zou PSV wel iets verwijten als ze bij de transfer nergens iets over ontbindende voorwaarden hebben opgenomen. Misschien is daarom Union wel zo stil en uitte alleen het kamp Vertessen zich. Ik schaar me daarom eerder onder de posts dat Vertessen heelveel aan PSV te danken heeft dan de posts dat PSV schandalig gehandeld heeft.
 
Niet mee eens, hebt naar vermogen gepresteerd en tijdens de winterstop merk je dat je in de pikorde gepasseerd bent door een (huur) middenvelder die waarschijnlijk aan het eind van het jaar weg is. Kan me voorstellen dat er dan iets knapt (wat moet je meer doen?)

De vraag die je hier moet stellen is wat hij beter niet had moeten doen. Hij heeft met zijn volle verstand een contract getekend bij PSV, met positieve financiële gevolgen voor zijn kant van dien. Dan ligt nu de bal bij de club om danwel akkoord of niet akkoord te gaan met een afkoop van dat contract. En dat daar dan bij een voetbalclub andere afweging spelen dan louter de financiën mag duidelijk zijn.

Dat hij bovendien niet genoeg speeltijd krijgt kan hij met name aan zichzelf wijten. Als basisspeler wist hij vrijwel nooit te overtuigen, en kwam conditioneel tekort om hele wedstrijden te spelen. Dan is het mijn inziens logisch dat je hem als invaller brengt i.p.v. in de basis laat starten. Het is jammer voor die jongen maar we hebben nou eenmaal ook genoeg reservespelers nodig.

Het zijn bovendien de wetten van het profvoetbal. Degene die het best presteert die speelt. Ik heb dan ook 0 medelijden met deze jongen, hij wordt er ruimschoots voor betaald. Wat mij betreft had PSV hier best voet bij stuk kunnen houden. Er is maar 1 weg naar buiten en dat is via de voordeur en anders wordt het het afvoerputje.
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wie je een echte rechtsbuiten en 6 vindt.

Benitez (Drommel)
Teze (Sambo) - Ramalho (Riley) - Boscagli (Obispo) - Dest (Mauro)
Til (Saibari) - Schouten (Van Aanholt) - Veerman (Tillman)
Bakayoko - Luuk (Pepi) - Lozano (Driouech)

En dan heb je Babadi en Land nog en hopelijk ooit Lang en Bella-Kotchap weer. Dus eigenlijk maar 1 échte rechtsbuiten, al kan Lozano daar ook een soort van spelen, en Van Aanholt vind ik eigenlijk niet tellen als 6 maar goed.
Til ipv Saibari in de basis? 🤯
 
Nassoh meer een middenvelder maar Bars leek mij wel een geschikte kandidaat. Blijkbaar dachten ze er in Kralingen anders over

1 doelpunt en 2 assists dit seizoen, ook niet geheel gek dat ze er bij Excelsior niet wild van werden.
 
Dat is hoe Peter dit seizoen speelt ja :shrug:
Aah dacht dat het jouw ideale plaatje was. Saibari 50/50 basis en wissel. Til wat vaker basis gestaan dit seizoen. Laatste 3 eredivisie wedstrijden voor Afrika cup stond saibari in de basis. Verwacht dat ie basis blijft staan als hij geen vormden krijgt
 
Aah dacht dat het jouw ideale plaatje was. Saibari 50/50 basis en wissel. Til wat vaker basis gestaan dit seizoen. Laatste 3 eredivisie wedstrijden voor Afrika cup stond saibari in de basis. Verwacht dat ie basis blijft staan als hij geen vormden krijgt

Nee ik heb ook liever Saibari maar ik denk dat Til gewoon zal blijven staan tenzij het niet meer loopt, ach in ieder geval zolang Joey nog weg is kan Saibari starten.

Sauer 2 goals en 1 assist dit seizoen...

Wel in de Eredivisie, met veel minder minuten gespeeld dan Bars. Ik denk ook niet dat Bars zo snel PSV-1 gaat halen terwijl Sauer best goed aangeschreven staat bij Feyenoord.
 
Laatst bewerkt:
Die opmerking kun je ook omdraaien. Vertessen laat de club waar hij alles aan te danken heeft, en die 15 jaar lang voor hem heeft klaar gestaan, op een moeilijk moment midden in de winterstop zitten.

Niks geen clubliefde of loyaliteit maar een puur zakelijke houding van Vertessen. Je krijgt wat dat betreft dan ook de reactie die je verdiend.
Ik denk dat je misschien niet zijn interview na de wedstrijd hebt gezien waar hij zijn vertrekwens aangaf? Mits het niet rond kwam zei hij dan hard door te werken.

Dan geeft PSV eerst zijn woord om het daarna weer in te trekken.

Dat vond ik, in mijn optiek, echt niet chique. Onvolwassen ook in zekere zin.
 
Nee ik heb ook liever Saibari maar ik denk dat Til gewoon zal blijven staan tenzij het niet meer loopt, ach in ieder geval zolang Joey nog weg is kan Saibari starten.
Til heeft zijn waarde maar ik vind hem kwalitatief wel veruit minste van middenvelders psv. Hopelijk kan saibari hem uit de basis houden.

Wel in de Eredivisie, met veel minder minuten gespeeld dat Bars. Ik denk ook niet dat Bars zo snel PSV-1 gaat halen terwijl Sauer best goed aangeschreven staat bij Feyenoord.
Klopt maar Bars heeft wel weer twee keer gescoord in Uefa YouTube League en Sauer niet (wel wedstrijden gespeeld). Ik ken die hele Sauer niet maar geloof best dat ie hoog staat aangeschreven. Bars staat er volgens mij ook wel goed op bij psv. Pas 18 jaar, zich laten zien in Otten Cup en Uefa Youth League. We moeten wat meer geduld hebben met onze talenten
 
Terug
Bovenaan Onderaan