Algemene transfergeruchten

Saibari is terug. Tillman en Veerman zijn (bijna) terug. Babadi zou (indien bijtekenen) meer vlieguren kunnen maken. Ik denk niet dat het vertrek van Vertessen nou echt een probleem oplevert. + we staan 12 punten voor.
12 plus een extreem beter doelsaldo
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Niet mee eens, hebt naar vermogen gepresteerd en tijdens de winterstop merk je dat je in de pikorde gepasseerd bent door een (huur) middenvelder die waarschijnlijk aan het eind van het jaar weg is. Kan me voorstellen dat er dan iets knapt (wat moet je meer doen?)
Gewoon professioneel zijn en je werk doen. Spelers willen bijna altijd alleen maar de voordelen en als het niet in hun straatje past of gaat zoals ze willen beginnen ze te janken. PSV kan toch ook niet midden in een contract zeggen dat ze geen salaris meer gaan betalen omdat hij niet zo goed is als ze dachten??? Contract werkt naar 2 kanten. Vertessen wist dat dus moet hij niet zeuren als er duidelijke afspraken zijn gemaakt. Het zijn allemaal verwende ventjes die voetballers
 
Hoewel ik een beetje begrip kan hebben voor de sentimenten rondom Vertessen blijf ik van mening dat niemand groter dan de club is. Ik zou PSV wel iets verwijten als ze bij de transfer nergens iets over ontbindende voorwaarden hebben opgenomen. Misschien is daarom Union wel zo stil en uitte alleen het kamp Vertessen zich. Ik schaar me daarom eerder onder de posts dat Vertessen heelveel aan PSV te danken heeft dan de posts die PSV schandalig waarschijnlijk heeft.
Voetbal is keihard, sentiment en clubliefde zijn verleden tijd enkel de vele euro's bepalen de "clubliefde". Tegelijkertijd telt dit ook voor de clubs, spelers en trainers worden ook op de keien gegooid......
 
Dan maar vast een voorschotje op aankomende transferzomer:

Wie gaan er in potentie vertrekken bij PSV?

-Veerman 20 miljoen
-Bakayoko 40 miljoen
-Teze 10 miljoen
-Boscagli 20 miljoen
-Ramalho
-Benitez?

Gehuurde spelers
-Dest
-Tillman?

Dus met een beetje mazzel komt er 100 miljoen in het laadje, als Bakayoko 50 miljoen oplevert ipv 40 miljoen. Kan zomaar.

Wat hebben we sowieso nodig?

-RCV
-Linksback
-Rechtsback
-Middenvelder
-Linksvoor
-Rechtsvoor
-Keeper?

Dat wordt een aardige puzzel voor Stewart en de zijne!
 
Dan maar vast een voorschotje op aankomende transferzomer:

Wie gaan er in potentie vertrekken bij PSV?

-Veerman 20 miljoen
-Bakayoko 40 miljoen
-Teze 10 miljoen
-Boscagli 20 miljoen
-Ramalho
-Benitez?

Gehuurde spelers
-Dest
-Tillman?

Dus met een beetje mazzel komt er 100 miljoen in het laadje, als Bakayoko 50 miljoen oplevert ipv 40 miljoen. Kan zomaar.

Wat hebben we sowieso nodig?

-RCV
-Linksback
-Rechtsback
-Middenvelder
-Linksvoor
-Rechtsvoor
-Keeper?

Dat wordt een aardige puzzel voor Stewart en de zijne!
En dan nog de CL inkomsten. Geld zal het issue niet worden, al verwacht ik niet dat Boscagli en Teze met 1 jaar contract de genoemde bedragen op gaan leveren. PSV transfersommen vallen vaak tegen wat dat betreft. Gakpo en Madueke werden ook voor 60m per stuk getaxeerd. Verwacht voor Baka inderdaad een miljoen of 40, inclusief bonus.

Stewart moet zijn lijstjes klaar hebben en snel handelen om de selectie op tijd klaar te hebben. Wat betreft de gewilde spelers (Baka en Veerman) is het hopen dat ze snel gaan, zodat er genoeg tijd is een waardige vervanger te halen. Geen zin in een club die dan twee dagen voor de deadline met een zak geld voor Baka komt.
 
Voor Bakayoko is al meerdere transferperiodes interesse getoond door de meest welvarende clubs. Verwacht dat hier toch minimaal het transferrecord gaat sneuvelen. Dat wil dus zeggen 46 miljoen of meer.

Of ik hem dat waard vind? Nee, maar hij heeft nu CL ervaring he.
 
Terug
Bovenaan Onderaan