Algemene transfergeruchten

Eigenlijk voor zowel PSV als Ajax als Feyenoord een teleurstellende window

Feyenoord heeft alle deals in het water zien lopen, wij ook en Vertessen kwijt en Ajax heeft geen één dure Mislintat aankoop definitief weten te slijten.

Edit: Henderson... stom van me. Ajax wordt kampioen.
 
Precies, en wanneer Saibari, Veerman of Tillman z'n transfertje maakt deze zomer hadden we de vervanger al ingespeeld en al in huis
Misschien ben ik een pessimist, maar dat niveau dicht ik hem niet toe. Best wel een goede speler, maar in mijn ogen niet echt basis PSV 1.
 
Eigenlijk voor zowel PSV als Ajax als Feyenoord een teleurstellende window

Feyenoord heeft alle deals in het water zien lopen, wij ook en Vertessen kwijt en Ajax heeft geen één dure Mislintat aankoop definitief weten te slijten.

Edit: Henderson... stom van me. Ajax wordt kampioen.
Feyenoord heeft wel Gimenez behouden. Dat vind ik een soort van overwinning voor de Rotterdamers

Denk persoonlijk ook niet dat dit heel slecht voor ons was. Basisteam is intact. In de zomer weer doorselecteren op kwaliteit.
 
De soap rond Vertessen en nu dit weer……niet echt de schoonheidsprijs
Dat is misschien wel waar, maar misschien zijn we altijd wel een te nette club geweest. Als je een miljoenenbedrijf runt, kun je je niet altijd sociaal opstellen, maar moet je af en toe hard zijn. Ik denk dat die houding (je niet altijd laten piepelen) ook meer topclubwaardig is. Dan maar iets minder vrienden, maar wel een uitstekend bedrijf.
 
Dat is misschien wel waar, maar misschien zijn we altijd wel een te nette club geweest. Als je een miljoenenbedrijf runt, kun je je niet altijd sociaal opstellen, maar moet je af en toe hard zijn. Ik denk dat die houding (je niet altijd laten piepelen) ook meer topclubwaardig is. Dan maar iets minder vrienden, maar wel een uitstekend bedrijf.
Ik ben niet bepaald trots hoe wij met een speler die hier 15 jaar heeft gespeeld om zijn gegaan. Moeten dan ook niet zeuren dat spelers zich ook zo naar ons opstellen ( en dan heb ik het nog niet eens over andere clubs)
 

Helaasch.
Had m wel willen zien spelen voor ons. Best enthousiast geworden over deze speler de laatste dagen.

Mss komend seizoen, we zullen zien.
 
Dat is misschien wel waar, maar misschien zijn we altijd wel een te nette club geweest. Als je een miljoenenbedrijf runt, kun je je niet altijd sociaal opstellen, maar moet je af en toe hard zijn. Ik denk dat die houding (je niet altijd laten piepelen) ook meer topclubwaardig is. Dan maar iets minder vrienden, maar wel een uitstekend bedrijf.
Vind je het optreden jegens Vertessen uitstekend?
Ik niet.
Hoogstens een leermoment om een beter bedrijf te worden.
Hard aan de voorkant (begin) van de transferwindow, niet hard aan de achterkant (hahaha, doe ik het wéér: een serieuze post laten ontsporen in onderbroekenlol. Zie post Driouech)
 

Helaasch.
Had m wel willen zien spelen voor ons. Best enthousiast geworden over deze speler de laatste dagen.

Mss komend seizoen, we zullen zien.
Met een fitte Lang en Lozano hebben we wel andere prioriteiten waar we 4 miljoen aan kunnen besteden. Een gemiste kans voor hem en hij zal vast niet lekker hebben geslapen en Excelsior zal van de zomer ook wel even realiseren dat ze geld zijn mis gelopen.
 
Eigenlijk voor zowel PSV als Ajax als Feyenoord een teleurstellende window

Feyenoord heeft alle deals in het water zien lopen, wij ook en Vertessen kwijt en Ajax heeft geen één dure Mislintat aankoop definitief weten te slijten.

Edit: Henderson... stom van me. Ajax wordt kampioen.
Precies dit. Feyenoord was al zwak op de vleugels en is met Dilrosun weer iemand kwijtgeraakt.

Vertessen niet vervangen is onhandig maar ik begrijp heel goed dat je hem laat gaan na jaren 2e viool spelen. Prima bedrag voor gepakt.

Babadi lekker minuten laten maken achter Lozano.
 
Vind je het optreden jegens Vertessen uitstekend?
Ik niet.
Hoogstens een leermoment om een beter bedrijf te worden.
Hard aan de voorkant (begin) van de transferwindow, niet hard aan de achterkant (hahaha, doe ik het wéér: een serieuze post laten ontsporen in onderbroekenlol. Zie post Driouech)
Het is maar hoe je het bekijkt. Zelfde verhaal als Driouech (eerst vervanger dan mag je gaan). Excelsior heeft hem niet laten gaan. Psv Vertessen wel.😄 Super netjes.
 
Dat gedoe met Vertessen was inderdaad niet netjes, maar in de onderhandelingen met Excelsior valt PSV toch niets te verwijten?
Je hebt je gedrag wat je hebt vertoond richting Vertessen en kwadraat teruggekregen "Wat gij niet wilt dat u geschiedt zo doet dat ook een ander niet"
 

Helaasch.
Had m wel willen zien spelen voor ons. Best enthousiast geworden over deze speler de laatste dagen.

Mss komend seizoen, we zullen zien.

...voor 9 miljoen...:zien:
 
Met een fitte Lang en Lozano hebben we wel andere prioriteiten waar we 4 miljoen aan kunnen besteden. Een gemiste kans voor hem en hij zal vast niet lekker hebben geslapen en Excelsior zal van de zomer ook wel even realiseren dat ze geld zijn mis gelopen.

Een fitte Lang hebben we voorlopig niet. En komende zomer exit Bakayoko en mss Lozano (uit de geruchtenmolen, via Der Jaufe). Dan toch lekker als je een buitenspeler, die links én rechts kan spelen, al in de ploeg hebt.

...voor 9 miljoen...:zien:
Als hij Excelsior kampioen maakt wel :maniac:

Contractduur weer half jaartje korter, tijd zat voor Excelsior voor n vervanger. Denk dat het eerder n miljoentje minder wordt.
En dan komt Fey er zich weer mee bemoeien...
 
Ik ben niet bepaald trots hoe wij met een speler die hier 15 jaar heeft gespeeld om zijn gegaan. Moeten dan ook niet zeuren dat spelers zich ook zo naar ons opstellen ( en dan heb ik het nog niet eens over andere clubs)
Die opmerking kun je ook omdraaien. Vertessen laat de club waar hij alles aan te danken heeft, en die 15 jaar lang voor hem heeft klaar gestaan, op een moeilijk moment midden in de winterstop zitten.

Niks geen clubliefde of loyaliteit maar een puur zakelijke houding van Vertessen. Je krijgt wat dat betreft dan ook de reactie die je verdiend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan