Algemene transfergeruchten

Stewart rijd weer terug hahaha. Wat ik raar vindt is dat ze zo vroeg een tweet plaatsen. Lach me kapot als het druk zetten was.

Maar Excelsior zal niet zo maar 4 mln laten lopen. Medische keuring mislukt zou kunnen
 
Kan je een medische keuring bij PSV niet halen? Zelfs Thorgan Hazard kwam daar doorheen.
Hij is niet eens medisch gekeurd. .... waarschijnlijk wel etnisch geprofileerd ....
"Een Marokkaan bij PSV?..... die keuren we niet!".
 
Kortom, enorme inschattingsfout gemaakt met Yorbe (waarvan ik ook de ambitie begrijp om meer te willen spelen, vooral als je weer eens voor de zoveelste keer je handjes dicht mag knijpen met een kwartiertje invallen voor een loom spelende momentvoetballer als Bakayoko), waardoor het nu ineens de tweede seizoenshelft een stuk dunner bezet is op de vleugels. Faal.
 
Kortom, enorme inschattingsfout gemaakt met Yorbe (waarvan ik ook de ambitie begrijp om meer te willen spelen, vooral als je weer eens voor de zoveelste keer je handjes dicht mag knijpen met een kwartiertje invallen voor een loom spelende momentvoetballer als Bakayoko), waardoor het nu ineens de tweede seizoenshelft een stuk dunner bezet is op de vleugels. Faal.
Babadi's nevenpositie is linksbuiten, en staat al onder contract. Is een ander type dan Vertessen, maar staat in ieder geval tot de zomer nog onder contract, en in 't begin van het seizoen was het de revelatie, dus ik ga er vanuit dat ie in de tussentijd het voetballen niet geheel verleerd is.
 
Nou ja, het kan altijd erger. Iemand ook Michael Ball vibes hiero? Op naar de landstitel. :PSV:
Ik heb bij Engelsen altijd zoiets van, tenzij ze bewust een keuze maken om zich te gaan ontwikkelen buiten Engeland, je nooit echte kwaliteit binnen kan halen. De echt goeie Engelse voetballers blijven gewoon daar. en worden wel opgepikt door PL clubs.
 
.
Zullen ze nu eindelijk geleerd hebben dat ze moeten stoppen met de wintertransfers? :maniac:
De ezels. :FP:
Lekker dan als je net een seizoen hebt waar er twee sleutelspelers er een lange tijd uitliggen en je niks kan halen in de winter..
En dat is bij psv genoeg voorgekomen..
 
.

Lekker dan als je net een seizoen hebt waar er twee sleutelspelers er een lange tijd uitliggen en je niks kan halen in de winter..
En dat is bij psv genoeg voorgekomen..
Nee ze verkopen zelf spelers en kopen niets.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan