Alles wat gekoppeld kan worden aan Ajax wordt hier toch gewoon besproken? Of moeten we een topic openen met ex-Ajacieden? In het artikel wordt duidelijk 2x gerefereerd naar Ajax, dus lijkt me logisch dat het hier besproken wordt.

Prima dat het hier besproken wordt. Ook het juiste topic voor maar zet het dan neer als oud speler en niet als tendens: we kunnen Ajax weer koppelen aan iets negatiefs.

Dat was het punt wat ik wou maken.
 
Prima dat het hier besproken wordt. Ook het juiste topic voor maar zet het dan neer als oud speler en niet als tendens: we kunnen Ajax weer koppelen aan iets negatiefs.

Dat was het punt wat ik wou maken.
Misschien wil Mislintat wel wat meer ideale schoonzonen binnen halen. Dan kunnen wij de rotzakken binnen halen. Effe wissel van de wacht
 
Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.
Veel te serieus. We hebben het over het psv forum waar slechts een aantal leden tegelijkertijd zijn ingelogd, soms zijn er serieuze gesprekken maar vaak is het ook kantine praat of een lolletje omdat Anthony, Alvarez of wie het was terug het veld in rolt en meer van dat soort leedvermaak omdat Ajax de grote concurrent is, je verwacht het niet.
 
Dat het hier besproken wordt is al typisch, maar de gretigheid bij een enkeling om de hele club hiermee in een kwaad daglicht te zetten is, lachwekkend / sneu / kinderachtig. Ben er zelf nog niet uit welke het meest van toepassing is, misschien verschilt dat ook nog per brenger van het nieuws.
Wat past er nog meer in je rijtje, dat hij de kwade genius is of zo?
 
Veel te serieus. We hebben het over het psv forum waar slechts een aantal leden tegelijkertijd zijn ingelogd, soms zijn er serieuze gesprekken maar vaak is het ook kantine praat of een lolletje omdat Anthony, Alvarez of wie het was terug het veld in rolt en meer van dat soort leedvermaak omdat Ajax de grote concurrent is, je verwacht het niet.

Joh…
Dat snap ik toch ook wel.
Maar vind het om mijn beurt dan weer leuk om af en toe wat tegengas te geven en mee te doen in de “kantine praat”.

Genoeg gezegd over Antony.
Fijn weekend allemaal 😎
 
Joh…
Dat snap ik toch ook wel.
Maar vind het om mijn beurt dan weer leuk om af en toe wat tegengas te geven en mee te doen in de “kantine praat”.

Genoeg gezegd over Antony.
Fijn weekend allemaal 😎
Zeker.

En ik denk dat jullie ook wat parels kennen die bij onze club spelen of speelden? 😬
 
Dat zie ik niet helemaal. Toivonen was af en toe wat geniepig, maar Tadic is gewoon een aansteller en probeert dan altijd de tegenstander een kaart aan te naaien.
Toivonen was echt een klootzak op het veld hoor, de vergelijking met Tadic is meer dan terecht.
 
Toivonen was echt een klootzak op het veld hoor, de vergelijking met Tadic is meer dan terecht.
Een klootzak op 't veld is ook alleen leuk als ie vóór je speelt. Ik snap de vergelijking ook wel, al komt Toivonen voetballend gezien niet in de buurt van Tadic.
En is Toivonen naast het veld wel 'n prachtkerel (zie z'n recente interview bij PSV TV van 'n maand geleden) en is Tadic (mening..) naast 't veld óók een lul.
 
Terug
Bovenaan Onderaan