Een club waar hij in 2017 assistent-trainer werd en in 2018 hoofdtrainer, een club die hem tijd gaf om te bouwen, een club waar kampioen worden geen verplichting was toen hij begon.

Volgens mij een team met weinig echte grote namen, en dan straks de boel managen met bv Tadic die volgens mij best wel eigen opvattingen heeft en best een naam is binnen het team.

Het kan geweldig uitpakken, maar het is ook best een risico.
Zeker. Totaal andere club en omgeving.

Ook omdat hij schijnbaar een hele rits aan technische staf (20 man) heeft met allemaal specifieke taken. Meerdere ademhalingscoaches, psychologen, een militair etc. Daarvoor geldt ook: Het kan werken. Maar als het tegen zit, wordt dit allemaal op de hoop gegooid tegen jou.
 
Een club waar hij in 2017 assistent-trainer werd en in 2018 hoofdtrainer, een club die hem tijd gaf om te bouwen, een club waar kampioen worden geen verplichting was toen hij begon.

Aanvulling: in al die seizoenen niet de bekerfinale gehaald, Europees een van de weinige clubs op kunstgras, resultaten thuis lijken daar wel baat bij te hebben.

Volgens mij een team met weinig echte grote namen, en dan straks de boel managen met bv Tadic die volgens mij best wel eigen opvattingen heeft en best een naam is binnen het team.

Het kan geweldig uitpakken, maar het is ook best een risico.
Plus voor mijn gevoel is Ajax al helemaal een wespennest mbt de 'Hollandse School'. Nu kan een buitenlandse coach best dit implementeren en doorvoeren. Maar als hij iets anders van plan is dan krijgt hij bij Ajax denk ik wel een flinke golf van kritiek, intern en externe media.

Vraag me wel af of het met Mislintat en een buitenlandse coach, een combinatie is die gaat werken voor werken voor Ajax.
Denk dat bij veel clubs dat prima tot goed kan werken. Maar Ajax heeft een aantal verschillende kampen over de opvatting van Ajax. Vroeger was dit ook intern als extern.
Geen idee of dat nog steeds zo is.
 

Supportersvereniging Ajax opent aanval op Valentijn Driessen en Mike Verweij​


De mannen van het kutkrantje krijgen de schuld van alle ellende bij Ajax. :ROFL: :lmao:

Whahahahaha. Het is 1 seizoen de verkeerde kant op aan het vallen en de officiele supportersvereniging komt al meteen met een jankverhaal over dat De Telegraaf niet lief voor ze is geweest en ze de club aan het kapot maken zijn. En dan zijn wij de Calimero's?
 
Blijkbaar heeft hij toch meer in zijn mars dan dat er gedacht wordt. Hij is al in gesprek met Celtic.
Er staat nergens dat hij in gesprek is met Celtic. :rolleyes:

He said: "Nice to be mentioned and very little fun to answer what you are speculating about.
"I am a coach in Glimt, incredibly proud of it and working in that team and with that group of players.
"That's my focus, and it's going to be hard to respond to speculation, because that's really what it is."

Hij gaat verder niet in op de speculaties en geruchten.
 
Zlatan is toch ook een oud Ajacied?🫣

Appels en peren Luc.
Elke oud Ajacied mag en kan hier of op welk forum dan ook besproken worden en zeker in dit Ajax topic. Zo ook Antony maar als er gesuggereerd / indruk gewekt wordt dat Antony als Ajax speler vrouwen mishandeld dan is dat misplaatst en mag ik hier van repliek voorzien.
Uiteraard prima als het besproken wordt dat er weer een oud Ajacied over de scheef gaat maar dat heeft dan niets meer met de club Ajax te maken. Hooguit dat hij hier dus als oud speler gevoetbald heeft.

Maar mocht je er lekker op gaan dat er weer een oud speler negatief in het nieuws verschijnt dan is het fijn voor je dat je daar gelukkig van kan worden.
 
Appels en peren Luc.
Elke oud Ajacied mag en kan hier of op welk forum dan ook besproken worden en zeker in dit Ajax topic. Zo ook Antony maar als er gesuggereerd / indruk gewekt wordt dat Antony als Ajax speler vrouwen mishandeld dan is dat misplaatst en mag ik hier van repliek voorzien.
Uiteraard prima als het besproken wordt dat er weer een oud Ajacied over de scheef gaat maar dat heeft dan niets meer met de club Ajax te maken. Hooguit dat hij hier dus als oud speler gevoetbald heeft.

Maar mocht je er lekker op gaan dat er weer een oud speler negatief in het nieuws verschijnt dan is het fijn voor je dat je daar gelukkig van kan worden.
Ah thanks voor de forum les, zou proberen te onthouden dat positief nieuws over oud spelers wel benoemd mag worden (Zlatan een fantastische voetballer die stopt), maar het negatieve niet, duidelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan