Donders, je bent me net voor


Ik snap t wel, als je Knut niet kan krijgen is Steijn een logisch vervolg.
Apart. Zowel dat je Knutsen niet kunt binnenhalen als dat je volgende kandidaat Steijn is.

Steijn prima gedaan bij VVV en Sparta maar ik vraag me wel af of hij de stap richting Ajax kan maken. Toch echt een flinke stap qua club.

Ik vind het wel opvallende kandidaten bij Ajax. Niet per se aan het zoeken naar gevestigde coaches. Wat na zo een rampjaar als vorig seizoen toch eigenlijk wel in de lijn der verwachting lag.
 
Apart. Zowel dat je Knutsen niet kunt binnenhalen als dat je volgende kandidaat Steijn is.

Steijn prima gedaan bij VVV en Sparta maar ik vraag me wel af of hij de stap richting Ajax kan maken. Toch echt een flinke stap qua club.

Ik vind het wel opvallende kandidaten bij Ajax. Niet per se aan het zoeken naar gevestigde coaches. Wat na zo een rampjaar als vorig seizoen toch eigenlijk wel in de lijn der verwachting lag.
Steijn heeft zichzelf in zeer positieve zin laten zien afgelopen jaar. Zowel qua prestatie als qua presentatie. Toch denk ik dat ik niet heel erg zou staan te springen als hij bij PSV in beeld was geweest.
 
Steijn heeft zichzelf in zeer positieve zin laten zien afgelopen jaar. Zowel qua prestatie als qua presentatie. Toch denk ik dat ik niet heel erg zou staan te springen als hij bij PSV in beeld was geweest.
Kennelijk zitten ze zo goed in de slappe was dat ze het risico op nog een tussenjaar durven te nemen. Net zoals bij Knut heeft Steijn volgens mij bar weinig ervaring met het werken met gearriveerde topspelers. T kan goed gaan, maar net zo goed fout.
 
Steijn heeft zichzelf in zeer positieve zin laten zien afgelopen jaar. Zowel qua prestatie als qua presentatie. Toch denk ik dat ik niet heel erg zou staan te springen als hij bij PSV in beeld was geweest.
Inderdaad. Goed gedaan, maar toch een bijzondere keuze. En hij speelt een soort voetbal dat niet bij Ajax past. Steijn past beter bij PSV of Feyenoord.
 
Als Steijn straks presteert, is de TD een visionair.
Dan heeft ie goed gegokt, nu is iedere coach een gok, maar een coach met geen noemenswaardige ervaring op topniveau is een grotere gok dan een trainer die wel positieve ervaring daar mee heeft.
En ja, na 4 kampioenschappen kan je best een risico nemen als club, alleen was vorig seizoen ook niet je van het. Weer naar CL grijpen wordt door chef financiën waarschijnlijk niet heel leuk gevonden.
 
Steijn is toch een prima coach, misschien niet de meest "geile" naam maar ook niet iemand dat je denkt dit is een pannekoek.
Prima coach, maar toch niet het niveau wat Ajax moet nastreven...
Misschien doet hij het wel goed hoor, maar ik had op iets beters gehoopt.

Zijn jullie Bosz al zat?
 
Laatst bewerkt:
Maduro moet volgens ESPN assistent worden. Hij is aanwezig bij Emmen - Almere en hij zal zo worden geïnterviewd
 
Terug
Bovenaan Onderaan