BREAKING: Peter Bosz is bij de Arena gespot!!!!

:unsure: Op zijn jasje staat JS dan zou je denken dat het Jack Sparrow is, maar het lijkt me dat het Lord Voldemort is. Daar lijkt hij ook meer op. :rolleyes:

694
l-intro-1649393495.jpg


;)
 
Voor de vrouw in kwestie maakt het niets uit nee. Voor de reputatie van Ajax wel degelijk.
De relatie met de vrouw in kwestie begon al tijdens zijn ajax-tijd. Heeft ie gewacht met zich misdragen totdat ie naar Engeland ging?

Feit blijft dat er korrelatie lijkt te zijn tussen geweldsdelicten / criminaliteit en ajax-spelers. Misschien zit er iets in het water in de Arena?
Ik snap ook wel dat Ihattaren naar ajax is gegaan om zich te ontplooien.
 
Laatst bewerkt:
En waarom is dat misplaatst? Ik vind dat Ajax wel vaker met schimmige types in zee gaat.

Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.
 
Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.
Ach voor ons is Anthony bekend vanwege Ajax. Hierdoor vind ik het wel logisch dat hij bij Ajax word besproken. Aangezien we niet echt een oud-ajax spelers topic hebben zoals we wel bij psv'ers hebben. Uiteindelijk, omdat het een PSV forum is, zullen ook meer mensen hierop reageren omdat het een Ajax speler is geweest. In tegenstelling tot wanneer het bijv Maguire was.

Hetzelfde geld trouwens als een ex-psv'er negatief in het nieuws komt. Dan volg ik dat ook meer vanwege het verleden. In andere woorden het verleden telt wel mee en daarom wel logisch om in het betreffende topic te bespreken. Maar dat is aan admins uiteraard.

Denk dat de reputatie van clubs ook schaad door misdragingen van ex-spelers die er niet meer spelen. Geld ook voor PSV en Feyenoord e.d.


Snap je punt wel, dat het momenteel minder betrekking heeft tot Ajax in de praktijk.
 
Wel opvallend dat wanneer oud-Ajaksers slecht in het nieuws komen dat het dan niet hier thuis hoort maar wanneer het een positief bericht is over een oud-Ajakser hoor je er niemand over...

Antony is een lul, Promes is een lul, Overmars showt zijn lul, Warmerdam is een lul en Tadic voor het gemak ook maar even. Het zal in de cultuur zitten van de clup
Alles wat gekoppeld kan worden aan Ajax wordt hier toch gewoon besproken? Of moeten we een topic openen met ex-Ajacieden? In het artikel wordt duidelijk 2x gerefereerd naar Ajax, dus lijkt me logisch dat het hier besproken wordt.
 
Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.
Dat het hier besproken wordt is al typisch, maar de gretigheid bij een enkeling om de hele club hiermee in een kwaad daglicht te zetten is, lachwekkend / sneu / kinderachtig. Ben er zelf nog niet uit welke het meest van toepassing is, misschien verschilt dat ook nog per brenger van het nieuws.
 
Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.
Ik loop niet te haten op iemand omdat ie voor Ajax heeft gespeeld. Ik loop te haten op iemand omdat hij smerig gedrag vertoont. Wanneer diegene het strafbare feit heeft gepleegd maakt mij niet zo uit. En als ik dan een sneer uit kan delen richting onze rivaal doe ik dat graag, met een knipoog.

Ik vind dat je ook niet moet gaan lopen huilen als Ajax belachelijk wordt gemaakt op een forum van de concurrent. Als er bij mij iets los zat dat ik graag op een Ajax forum rondloop ga ik ook niet moeilijk doen als ze daar PSV belachelijk gaan maken.


En daarbij stel ik volgens mij gewoon een vraag waarom je bepaalde dingen vindt.
 
Omdat je nu lekker loopt te haten op iemand omdat hij ooit voor Ajax heeft gespeeld. Als je het artikel daadwerkelijk leest zie je dat “het” recentelijk in de laatste maanden gebeurt is. Dus niet tijdens zijn contract bij Ajax.

Ik ga hier overigens helemaal niet ontkennen dat Ajax de laatste maanden / jaren dubieus in het nieuws gekomen is. Promes, Overmars Labyad etc. Allemaal verwerpelijke situaties. Zelfs gewoon gênant hoe vaak het mis gaat en dat spelers als Promes niet uitvoerig geëvalueerd worden voor je dit soort uiterst domme figuren contracteert.

In dit geval tracht ik de boel alleen iets te nuanceren door aan te geven dat de situatie Antony, hetgeen overigens eerst maar eens bewezen moet worden, niet gebeurd is tijdens zijn contract bij Ajax.

Maar nogmaals, een ieder die hier lekker op gaat wens ik daar veel plezier mee.

Eens.
 

Aanklager wil Ajax-aanvaller Steven Berghuis twee duels schorsen voor slaan FC Twente-fan​


De aanklager betaald voetbal wil Steven Berghuis voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, schorsen. De 31-jarige Ajax-speler krijgt dat voorstel vanwege het maken van een slaande beweging naar een fan van FC Twente.

De volgende "crimineel" bij Ajax. :rolleyes:
 

Aanklager wil Ajax-aanvaller Steven Berghuis twee duels schorsen voor slaan FC Twente-fan​


De aanklager betaald voetbal wil Steven Berghuis voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, schorsen. De 31-jarige Ajax-speler krijgt dat voorstel vanwege het maken van een slaande beweging naar een fan van FC Twente.

De volgende "crimineel" bij Ajax. :rolleyes:
Blijft apart dat hij hier een sportieve straf voor zou krijgen
 
Ik loop niet te haten op iemand omdat ie voor Ajax heeft gespeeld. Ik loop te haten op iemand omdat hij smerig gedrag vertoont. Wanneer diegene het strafbare feit heeft gepleegd maakt mij niet zo uit. En als ik dan een sneer uit kan delen richting onze rivaal doe ik dat graag, met een knipoog.

Ik vind dat je ook niet moet gaan lopen huilen als Ajax belachelijk wordt gemaakt op een forum van de concurrent. Als er bij mij iets los zat dat ik graag op een Ajax forum rondloop ga ik ook niet moeilijk doen als ze daar PSV belachelijk gaan maken.


En daarbij stel ik volgens mij gewoon een vraag waarom je bepaalde dingen vindt.
Je lijkt mijn kinderen wel. Wat is dat toch met dat “haten op”?
 
Terug
Bovenaan Onderaan