Mooi hoe wij vorig jaar compleet de grond in werden getrapt nadat we zeiden dat die bal over de lijn was en Schmidt uitspraken deed dat hij zo geen kampioen kon worden. Er werden hele wetenschappelijke onderzoeken ingesteld die moesten bewijzen dat die bal echt niet over de lijn was, en Schmidt was een jankbal.

Gisteren Heitinga na de wedstrijd: 'Zo win je geen prijzen', 'het is al teveel in ons nadeel uitgevallen'. Alvarez die een Insta Story plaatst met een afbeelding en 'Offside :clown:'. Misschien was het wel gewoon buitenspel, iets met de camerahoek die een vertekent beeld geeft was het toch? :)
Camera vertekend absoluut, viel mij zaterdag ook weer op bij ons, waar ik dacht dat Luuk net niet buitenspel stond bleek dat best wel niet te zijn. Blijft lastig te zeggen obv alleen de beelden ja.
 
''Give the cup to them today'' was Schmidts mooise nalatenschap ;)
Roger heeft heel wat moois achtergelaten in menig opzicht.
Fijn voor hem dadelijk een kampioensfeest te mogen vieren in een land dat hem wel waardeert.
Misschien nodigt hij Ten Hag en Heitinga uit op het feestje omdat die zo'n feest zelf niet krijgen dit jaar.:)
 
.
Camera vertekend absoluut, viel mij zaterdag ook weer op bij ons, waar ik dacht dat Luuk net niet buitenspel stond bleek dat best wel niet te zijn. Blijft lastig te zeggen obv alleen de beelden ja.
Perspectief kan enorm vertekenen inderdaad.
 
Het was geen afgekeurde goal van GAE, want het spel lag stil toen de bal erin geschoten werd. En op welk penaltymoment doel je? Staat mij even niks van bij.

Maar ze moeten bij Ajax niet zo zeiken, gewoon beter voetballen. De onterecht afgekeurde goal is jammer, maar kan gebeuren (al zou het niet mogen gebeuren met een VAR, maar die kan er ook niks aan doen dat er te weinig camera's hangen).
Ik vind het competitievervalsing als het uitmaakt in wel stadion je speelt hoe de camera’s hangen. Heel vreemd. Zeg ik het weer: afschaffen die var!
 
Ik vind het competitievervalsing als het uitmaakt in wel stadion je speelt hoe de camera’s hangen. Heel vreemd. Zeg ik het weer: afschaffen die var!
Dan zullen we jou ook maar niet vertellen dat er verschil kan zijn in de afmeting van velden.
Overigens is het nagenoeg onmogelijk om overal de camera's hetzelfde op te stellen daar stadions niet hetzelfde zijn. Aangezien zowel de thuisspelende als de uitspelende club met dezelfde camera-opstelling te maken heeft zie ik niet heel veel competitievervalsing, of jij moet ergens een staatje hebben dat bv GAE bovenmatig veel buitenspeldoelpunten scoort zonder dat ingegrepen wordt.
 
Dan zullen we jou ook maar niet vertellen dat er verschil kan zijn in de afmeting van velden.
Overigens is het nagenoeg onmogelijk om overal de camera's hetzelfde op te stellen daar stadions niet hetzelfde zijn. Aangezien zowel de thuisspelende als de uitspelende club met dezelfde camera-opstelling te maken heeft zie ik niet heel veel competitievervalsing, of jij moet ergens een staatje hebben dat bv GAE bovenmatig veel buitenspeldoelpunten scoort zonder dat ingegrepen wordt.
Nou ja, je weet natuurlijk niet in welk stadion je verlegen zit om de juiste beelden. Als je pretendeert met de var het voetbal eerlijker te maken, moet je wel overal hetzelfde toepassen.
 
Nou ja, je weet natuurlijk niet in welk stadion je verlegen zit om de juiste beelden. Als je pretendeert met de var het voetbal eerlijker te maken, moet je wel overal hetzelfde toepassen.
Dat doen ze, in alle stadions camera's en daarmee de mogelijkheid om zaken zo veel mogelijk een second opinion te geven.
 
Dan zullen we jou ook maar niet vertellen dat er verschil kan zijn in de afmeting van velden.
Overigens is het nagenoeg onmogelijk om overal de camera's hetzelfde op te stellen daar stadions niet hetzelfde zijn. Aangezien zowel de thuisspelende als de uitspelende club met dezelfde camera-opstelling te maken heeft zie ik niet heel veel competitievervalsing, of jij moet ergens een staatje hebben dat bv GAE bovenmatig veel buitenspeldoelpunten scoort zonder dat ingegrepen wordt.
Of we doen het zo. Iedere weekend is er 1 club gastheer en daar worden alle wedstrijden van die speelronde gespeeld. Iedere anderhalf uur een andere wedstrijd in dus hetzelfde stadion. Oude supporters er uit en neuwe er in. Braderietje er omheen. Slagveldje voor wie willen vechten onderling. Kraampje waar Kramer de kroketjes bakt. Van Aerle die de flyers uitdeeld in zijn PostNL pakje.....
 
Je hebt wel een Holleeder obsessie is het niet?
Haha ja ben nu in het boek bezig 'Het monsterproces' met dialogen uit de rechtbank. Levenslang zal vast terecht zijn maar ooh wat is die Astrid een valse nicht. Ze hebben hem er echt ingeluisd en de straf stond al vanaf dag 1 vast. Een uitspraak gebaseerd op aannames. Der Jaufe zou als voorzitter van de rechtbank nooit levenslang hebben gegeven op basis van aannames :p
 
Haha ja ben nu in het boek bezig 'Het monsterproces' met dialogen uit de rechtbank. Levenslang zal vast terecht zijn maar ooh wat is die Astrid een valse nicht. Ze hebben hem er echt ingeluisd en de straf stond al vanaf dag 1 vast. Een uitspraak gebaseerd op aannames. Der Jaufe zou als voorzitter van de rechtbank nooit levenslang hebben gegeven op basis van aannames :p
Als het louter op aannames was ben ik benieuwd hoe het in het hoger beroep ging. Overigens, jouw hele gevolgtrekking klinkt ook als een aanname :xp:
 
En op 14 mei al. Dan moet Ajax dus volgens Aad al 7 punten voor staan. Na 14 mei zijn nog 2 wedstrijden te spelen.
:unsure: Aad de Ziener. :cool: :maniac:
Nu zegt Aadje opeens dat Ajax 3e of 4e wordt. Dus reken ik me alvast rijk met de 2e plek, of arm met de 5e... Wat een draaikont.
 
Terug
Bovenaan Onderaan