Tegengas

Basisspeler

Technisch manager Hamstra vertrekt bij Ajax​

link

Gerry Hamstra (52) wordt na Alfred Schreuder het volgende slachtoffer van het rampzalige seizoen bij Ajax. De technisch manager neemt een groot deel van de verantwoordelijkheid voor de aanstelling van Alfred Schreuder en de mislukte transferzomer op zich en heeft bij de clubleiding aangegeven te vertrekken. Ajax en Hamstra onderhandelen op dit moment over het ontbinden van zijn tot de zomer van 2024 lopende verbintenis.

Jammer. Hij had nog jaren mogen blijven. :geek:

Terecht. Er moeten spreekwoordelijke koppen rollen. Deze zomer ook meteen afscheid nemen van Wijndal.
Laat Salah Edine en Baas t maar uitvechten op die positie.

Wellicht bij een acceptabel bod ook afscheid nemen van Bassey maar vrees dat dat pure kapitaal vernietiging is.

Ook weg:
* Sanchez t.e.a.b.
* Alvarez (wil zelf weg, mag van mij blijven maar niet rouwig als ie weg gaat)
* Lucca terug sturen naar Pisa.
* Stekelenburg ( ja die staat nog onder contract)
* Klaassen, echte Ajacied maar mocht je er nog iets voor vangen aub doorselecteren

Onze clubs maken er dit jaar echt een zooitje van. Ajax hopelijk incidenteel, PSV nu toch al diverse jaren en het wordt ook steeds minder lijkt wel. Weinig kapitaal op het veld. Bij Ajax ook gok ik zo’n 100 miljoen verdampt in een jaar. Feyenoord terecht kampioen.

Ongezouten

Bondscoach
De scapegoat. Zal vast niet alles geweldig gedaan hebben en een rol hebben in de chaos, maar voor mijn gevoel wordt hij nu wel lekker weggezet. "He was the problem".
Ach ja, Ajax probeert in ieder geval in te grijpen na hun rampseizoen. Bij PSV kabbelt het rustig verder, die lijken het allemaal wel prima te vinden dat PSV tot subtopper is verworden.

Ralf Edström

Aanvoerder
Terecht. Er moeten spreekwoordelijke koppen rollen. Deze zomer ook meteen afscheid nemen van Wijndal.
Laat Salah Edine en Baas t maar uitvechten op die positie.

Wellicht bij een acceptabel bod ook afscheid nemen van Bassey maar vrees dat dat pure kapitaal vernietiging is.

Ook weg:
* Sanchez t.e.a.b.
* Alvarez (wil zelf weg, mag van mij blijven maar niet rouwig als ie weg gaat)
* Lucca terug sturen naar Pisa.
* Stekelenburg ( ja die staat nog onder contract)
* Klaassen, echte Ajacied maar mocht je er nog iets voor vangen aub doorselecteren

Onze clubs maken er dit jaar echt een zooitje van. Ajax hopelijk incidenteel, PSV nu toch al diverse jaren en het wordt ook steeds minder lijkt wel. Weinig kapitaal op het veld. Bij Ajax ook gok ik zo’n 100 miljoen verdampt in een jaar. Feyenoord terecht kampioen.
En de Rutte van Ajax blijft lekker zitten.

Ongezouten

Bondscoach
Of: wij gooiden onze td er al veel eerder uit en hadden ook veel eerder een vervanger.

:shrug: Framing.
Een jaar te laat bedoel je, en had sowieso niet aangesteld moeten worden, en was sowieso tegen de wens van Brands in, en het is maar de vraag of de vervanger, die weer uit de bekende AZ hoed komt, een goede zal blijken. :shrug:

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Een jaar te laat bedoel je, en had sowieso niet aangesteld moeten worden, en was sowieso tegen de wens van Brands in, en het is maar de vraag of de vervanger, die weer uit de bekende AZ hoed komt, een goede zal blijken. :shrug:
Precies, en zo kun je nog even doorgaan. Is Ward wel geschikt? Is het terecht van VdSar wel mag blijven? Laat Heitinga genoeg zien?

Diezelfde vragen kun je bij ons stellen. En uiteindelijk heeft 1 van de 2 1 puntje meer, en die kan dan zeggen dat hij gelijk heeft.

Ongezouten

Bondscoach
Precies, en zo kun je nog even doorgaan. Is Ward wel geschikt? Is het terecht van VdSar wel mag blijven? Laat Heitinga genoeg zien?

Diezelfde vragen kun je bij ons stellen. En uiteindelijk heeft 1 van de 2 1 puntje meer, en die kan dan zeggen dat hij gelijk heeft.
Ze hebben nu 1 dramajaar na jaren van succes en grijpen direct in. Wij zijn alweer 5 jaar geleden voor het laatst kampioen geworden en geen enkel noemenswaardig succes geboekt en nog steeds wordt er niet ingegrepen, dus bekijk het over een wat langere termijn zou ik zeggen.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Ze hebben nu 1 dramajaar na jaren van succes en grijpen direct in. Wij zijn alweer 5 jaar geleden voor het laatst kampioen geworden en geen enkel noemenswaardig succes geboekt en nog steeds wordt er niet ingegrepen, dus bekijk het over een wat langere termijn zou ik zeggen.
Ik vond dat Schreuder nog voor ajax begrippen het lang heeft uitgehouden.

Mentos

Mister Stomme Klup
Even zien:
Schreuder - ontslagen na een half seizoen
Ten Hag - zelf vertrokken na 4,5 jaar
Keizer - ontslagen na een half seizoen
Bosz - zelf vertrokken na 1 seizoen
De Boer - zelf vertrokken na 5,5 jaar
Jol - zelf vertrokken na 1,5 jaar
Van Basten - zelf vertrokken na 1 seizoen
Ten Cate - zelf vertrokken na 1 seizoen
Blind - ontslagen na ruim 1 seizoen

Als ik kijk naar trainers naast Schreuder en Keizer (waarbij Keizer al met 5-0 achter stond toen hij begon vanwege Nouri) die binnen 1 seizoen zijn ontslagen, moet ik terug naar 1988. Toen werd Kurt Linder na 5 wedstrijden al ontslagen. Daarnaast heb je nog George Knobel in 1974 (na 9 maanden).

Sorry, maar je lult uit je nek! :grin: Slechts 2 trainers zijn sneller ontslagen dan Schreuder.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Even zien:

Als ik kijk naar trainers naast Schreuder en Keizer (waarbij Keizer al met 5-0 achter stond toen hij begon vanwege Nouri) die binnen 1 seizoen zijn ontslagen, moet ik terug naar 1988. Toen werd Kurt Linder na 5 wedstrijden al ontslagen. Daarnaast heb je nog George Knobel in 1974 (na 9 maanden).

Sorry, maar je lult uit je nek! :grin: Slechts 2 trainers zijn sneller ontslagen dan Schreuder.
He bah, feiten ;)

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Even zien:

Van Basten was ik helemaal vergeten. Pannenkoek 😁

Bovenaan Onderaan