Het vertrouwen voor Bosz snap ik niet zo, tuurlijk verdiend hij veel lof voor zijn EL campagne maar ik ben niet overtuigd van de rest van zijn carrière (bij topclubs), en ik zie wat nuances. Het is bovendien alsof Iedereen elkaar na praat die het over hem heeft?

Bosz teert eigenlijk op 1 toernooi uit 2016, dat was iets bijzonders want het voetbal was erg goed. Vergeet niet dat Lyon toen 4e stond, gemankeerd was en Europees toch nooit overtuigde, Schalke dat op dat moment 10e stond en FC Kopenhagen.
In de finale tegen Manchester United dat al jaren wanbeleid voerde, maakte Ajax vrijwel geen kans. Dat kan gebeuren.
In het toernooi prachtig voetbal, daar is iedereen het over eens, uitstekend gedaan maar is daarna mislukt.

Begon als td rampzalig bij Feyenoord, dat is een andere functie en erg lang geleden maar het zou zonde van zijn carrière zijn als hij als top trainer weer tegen de lamp loopt, dan is een club uit de luwte misschien een beter idee?
 
Laatst bewerkt:
Clickbait bericht wat mij betreft. Hij geeft aan dat Heitinga wat hem betreft mag aanblijven, maar zegt nergens dat Bosz geen optie is. Ik vraag me ook af of Heitinga dat zelf ook wel wil.
Klopt, hij zegt niet eens letterlijk dat Heitinga op één staat. Hij zegt dat hij eerst met Heitinga gaat praten en dat er een goede mogelijkheid is dat hij volgend seizoen ook de coach is.

Overigens heeft Heitinga aangegeven graag hoofdtrainer te willen blijven.
 
Klopt, hij zegt niet eens letterlijk dat Heitinga op één staat. Hij zegt dat hij eerst met Heitinga gaat praten en dat er een goede mogelijkheid is dat hij volgend seizoen ook de coach is.

Overigens heeft Heitinga aangegeven graag hoofdtrainer te willen blijven.
Ok, dus hij vind zichzelf wel zover dat ie dat aankan. Ik heb niet zo'n goede ervaring met beginnende trainers. Het is een trend geworden na de Boer, Cocu en Gio's successen. Kan me ook niet voorstellen dat vd Sar dit ziet zitten. Ajax is stabieler geworden onder Heitinga maar het komt nog nergens in de buurt wat Ajax moet nastreven qua voetbal
 
Ok, dus hij vind zichzelf wel zover dat ie dat aankan. Ik heb niet zo'n goede ervaring met beginnende trainers. Het is een trend geworden na de Boer, Cocu en Gio's successen. Kan me ook niet voorstellen dat vd Sar dit ziet zitten. Ajax is stabieler geworden onder Heitinga maar het komt nog nergens in de buurt wat Ajax moet nastreven qua voetbal

Kan niet anders dan het eens zijn met jou.
Heitinga is nog niet ervaren genoeg maar Bosz hoeft wat mij betreft ook niet terug te komen.
Het liefst zie ik Arne Slot komen maar begrijp volkomen dat hij daar geen zin in heeft.

Ajax is een ramp dit jaar. Bestuurlijk een rotzooi en het elftal volledig uit balans.

Wat ik vooral kwalijk vind is dat er nauwelijks gebruik wordt gemaakt van de scouting.

Niet voor niets dat Veldmate liever terug gaat naar Groningen als er binnen Ajax toch niet naar hem geluisterd wordt.

Hopelijk gaat er een flinke bezem door de kast. Heb ook weinig vertrouwen in die Misinlat maar als dat betekent dat Vd Sar minder bevoegdheid heeft is dat al veel waard.

Feyenoord terecht kampioen dit jaar. Hopelijk kunnen wij nog 2e worden maar Ajax maakt er eerlijk gezegd niet eens aanspraak op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan