Mentos
Mister Stomme Klup
Jaja.Draaimolen. Carrousel. Optijd trainers ontslaan/die zelf weg gaan Patato potato.
Nou, ik geef je een matige 6.
Jaja.Draaimolen. Carrousel. Optijd trainers ontslaan/die zelf weg gaan Patato potato.
Das al meer dan Schreuder had.Jaja.
Nou, ik geef je een matige 6.
Eens. Eerst zien, dan geloven. Verder al lang blij dat de bestuurlijke lethargie hiermee enigszins doorbroken lijkt te worden, maar daar is voorlopig ook alles mee gezegd.Had net even dat stuk zitten lezen over de nieuwe Messias van Ajax, als ik dat van slijm doordrenkte artikel van het Parool moet geloven. En daar wordt hij heel erg geroemd om zijn netwerk in Zuid-Amerika en zijn kennis van de markt.
Toen ging ik eens kijken wat Liverpool heeft gehaald in de laatste jaren. Letterlijk 0 spelers kwamen uit Zuid-Amerika. Het grootste gedeelte kwam uit de Engelse competitie en de "geweldige ontdekkingen" zoals Nunez waren spelers die zelfs een kind van 3 nog had kunnen scouten. Dat is toch best een prestatie voor iemand met een geweldige kennis van die markt.
En dan is er ook nog niet bij vermeld dat hij straks mag samenwerken met chef loservlucht Maurice Hendriks. Het is een leuk experiment, maar de verheerlijking van zo'n gast voordat hij zijn contract heeft getekent is een beetje voorbarig.
Het aantal nieuwe Messiassen in Amsterdam sinds ene Cruyff daar wegging is inmiddels niet meer te tellen.Had net even dat stuk zitten lezen over de nieuwe Messias van Ajax, als ik dat van slijm doordrenkte artikel van het Parool moet geloven. En daar wordt hij heel erg geroemd om zijn netwerk in Zuid-Amerika en zijn kennis van de markt.
Toen ging ik eens kijken wat Liverpool heeft gehaald in de laatste jaren. Letterlijk 0 spelers kwamen uit Zuid-Amerika. Het grootste gedeelte kwam uit de Engelse competitie en de "geweldige ontdekkingen" zoals Nunez waren spelers die zelfs een kind van 3 nog had kunnen scouten. Dat is toch best een prestatie voor iemand met een geweldige kennis van die markt.
En dan is er ook nog niet bij vermeld dat hij straks mag samenwerken met chef loservlucht Maurice Hendriks. Het is een leuk experiment, maar de verheerlijking van zo'n gast voordat hij zijn contract heeft getekent is een beetje voorbarig.
Ah, de Blind methode. Eerst verkopen en dan voor hetzelfde bedrag terugkopenIk lees het gerucht dat Ajax zou overwegen om Kluivert terug te kopen.
Zou een mooi staaltje creatief scoutingswerk zijn!![]()
Mag toch hopen dat ze daar geen 17 miljoen voor neerleggen.Ah, de Blind methode. Eerst verkopen en dan voor hetzelfde bedrag terugkopen
Is ie voor 17 verkocht toen ?Mag toch hopen dat ze daar geen 17 miljoen voor neerleggen.
JupIs ie voor 17 verkocht toen ?
Ok. Vind je Kluivert een versterking?
Ik lees het gerucht dat Ajax zou overwegen om Kluivert terug te kopen.
Zou een mooi staaltje creatief scoutingswerk zijn!![]()
Geen idee, heb 'm 5 jaar niet zien spelen.Ok. Vind je Kluivert een versterking?
Uit het oog uit het hart. Maar dat was toen wel een talent toch? Ik kan me hem eigenlijk niet meer herinneren eerlijk gezegdGeen idee, heb 'm 5 jaar niet zien spelen.
Als hij hier ook had gespeeld dan had je hem in het topic van Phillip Cocu kunnen volgen.Geen idee, heb 'm 5 jaar niet zien spelen.
Is in het buitenland eigenlijk mislukt.Ok. Vind je Kluivert een versterking?
Verrassend.Kennen jullie die grap van de Ward die zou komen... Die kwam niet
Dat wel, maar niet vervelend.Verrassend.