Steven Bergwijn en Owen Wijndal kregen het met elkaar aan de stok bij het juichen van de 1-0 van Ajax tegen NEC. Wijndal gaf Bergwijn een paar tikken op zijn achterhoofd en daar was de linksbuiten niet van gediend. Fittie bij de tortelduifjes!


En hij had zijn oma nog wel beloofd niet meer te vechten. Steven Bergwijn vervelend ventje geworden bij Ajax.
Zure wijn in berg en dal. :maniac:
Team Bergwijn. Ik zal er ook agressief van worden. Gewoon opdonderen die Wijndal.
 
Wat versta jij onder “iedere keer”…?
De laatste tijd zie ik, dat mensen nogal vaak Antenor erbij halen terwijl hij op dit moment niks zegt. Dat vind ik persoonlijk niet zo netjes en een beetje pesterig overkomen.

Overgins reageer ik omdat je mij quote. Ik wil absoluut niet zeggen dat jij dit vaak doet oid. Maar in het algemeen valt het me vaak op dat er sneren worden gegeven aan antenor.
De keren dat ik of anderen hem hebben aangehaald staat volgens mij in geen enkele verhouding tot hoe vaak hij herhaaldelijk dezelfde vermoeiende en provocerende teksten / fake news / aantoonbaar onzin heeft gedropt…
Ik vind het ook geen probleem dat je op hem reageert en dit aankaart. Maar hij blijft bij zijn standpunt. Over het algemeen kan ik Antenor zijn bijdrage aan het forum waarderen.

Daarom zou ik zeggen. Reageer of negeer hem. Mocht je vinden dat zijn bijdrages echt heel negatief zijn. Dan rapporteer hem. Dan kunnen de admins/mods bepalen of zijn gedrag aangepast moet worden.
als je echt staat voor betere en eerlijke discussies dan vind ik dat je je tot iemand anders moet richten,
Voor mij heeft het niets met discussiëren te maken. Ik vind het soms teveel op de persoon gaan ipv over de mening.

Ik mis wellicht de oude negeer knop om aan te raden hierover.
maar het valt me op dat er nogal wat mensen zijn met selectieve verontwaardiging, misschien omdat ze het zelf stiekem een beetje met hem eens zijn…
Op het gebied van VAR en knvb deel ik een andere mening dan Antenor. Nogmaals, het gaat me erom dat ik zelf merk (en wellicht onterecht) dat hij vaak ook buiten de discussie om hierover word aangesproken op een 'ludieke' manier. Dat komt voor mij als niet netjes over.

ga ik niet in mee sorry en als ik grenzen heb overschreden dan hoor ik het wel van de admins en pas ik mijn gedrag zonder problemen aan…😀
Ik heb je niet gerapporteerd hiervoor. Was iets dat mij opviel van het forum en wat ik persoonlijk minder graag zie. Maar ik heb niet alle discussies gelezen.

Dus voel je ook niet aangevallen. Was gewoon iets wat mij opviel en ik wilde delen. Doe er mee wat je wil.
 
Mooi feitje bij sv. Ajax heeft onder Heitinga in de ed alles gewonnen. Het is geen wonder machine meer maar voor Schreuder toch een flinke knauw. Die heeft daar enorm ondergepresteerd. Met dit ajax had je bovenaan moeten staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan