Ajax had 70% balbezit!!
Heitinga had laatst ook een date. Vastberaden en met tact had hij haar gevraagd. Eerst een drankje doen, en heel gezellig gepraat. Hij wilde nog niet meteen een move maken, zelfs niet een kus of een knuffel. Echte gentleman.
Na uren elkaar diep in de ogen gekeken te hebben, moest ze naar de wc. Onderweg kwam ze Doekhi tegen. Die pakte haar meteen vol op de mond en samen gingen ze het wc gewillig hokje binnen. 10 minuten later schoof ze weer alleen aan bij Heitinga. Ze deden nog 1 drankje en gingen allebei weer naar huis. Wederom met rust, controle en afstand.

Een geslaagde date, vond Heitinga. Ze is toch 90% van de tijd bij hem geweest.
 
Dat ze heel dominant waren en de wedstrijd controleerden.
Heb alleen de laatste 10 minuten gezien.
Ze domineerden volgens mij in ieder geval wel in het gefrustreerd rotzooi schoppen in en na de slotfase.
En wat betreft balbezit;
Voetbal is uitgevonden door de Engelsen in de 19e eeuw om meer goals te scoren dan je tegenstander.
Dat wat figuren ooit dachten een "Hollandse school" in het voetbal op te richten getuigt van hun domheid.
Blijft leuk dat Ajax en hun media nog steeds, "mooi" voetbal, balbezit, domineren, controleren en meer van dat soort gel*l hoog in hun vaandel hebben staan.
Nu heeft PSV tenminste nog een kampioenskans vanaf het moment dat ze weer over gaan op 4 4 2 , countervoetbal (heel mooi ) en efficient afronden.:)
 
Volgens was de post van Mentos sarcastisch bedoeld. En mentos, niet klagen nu dat mensen je niet begrijpen. Ik merk regelmatig na jouw reactie dat ik een smiley vergeten ben :maniac:
 
Volgens was de post van Mentos sarcastisch bedoeld. En mentos, niet klagen nu dat mensen je niet begrijpen. Ik merk regelmatig na jouw reactie dat ik een smiley vergeten ben :maniac:
Doel je nou op jouw reactie in het NL elftal topic waar ik dat stukje over Rulli had gepost? Ik snapte ook wel dat die niet serieus was, maar ik vond het gewoon een heel rare opmerking. :p

Verder ben ik wel benieuwd naar de andere reacties waarbij je dat dacht, want ik vind mezelf altijd heel goed in sarcasme herkennen. :lol:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Wijze man als het gaat over voetbal inderdaad. Is ook de enige geweest die kon uitleggen waarom er zo weinig homofiele mensen in het voetbal zijn
Je gaat nu wel voorbij aan het volledig op ratio gebaseerde betoog van René van der Gijp, he... Hij en Frank zijn van een ander niveau, die begrijpen echt hoe de wereld in elkaar zit.
 
Ik vind dat Heitinga eigenlijk op dezelfde manier wordt misbruikt door de club zoals PSV dat heeft gedaan met Ruud. Qua resultaten prima met ome John, maar het spel lijkt ondanks een hoopvol begin en ondanks een lichte verbetering eigenlijk nog nergens op. John had net zoals Ruud (ja, ik mag al John en Ruud zeggen) eigenlijk een geleidelijk traject uitgestippeld, maar goed. Lekker makkelijk weer van Edje&Co. Totaal gebrek aan leiderschap en visie dus we laten Johnny wel even het vuile werk doen. Die klaagt toch niet zo snel.

Bah, een seizoen om snel te vergeten. Ik zag een vergelijking van de resterende schema’s voorbij komen en dan weet je eigenlijk al dat het gedaan is. Straks Feyenoord kampioen, voor een groot deel dankzij een trainer die ik ook nog eens redelijk slecht trek. Waardeloos. Ik ga in een foetus-houding verder huilen in een hoekje. Doei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan