Ik lees net dat Ajax ene Ward als TD gaat strikken. De huidige TD van Liverpool. Een sterke zet, zo lijkt het. Hij schijnt een enorm netwerk in met name Spanje en Portugal te hebben.
 
Ik lees net dat Ajax ene Ward als TD gaat strikken. De huidige TD van Liverpool. Een sterke zet, zo lijkt het. Hij schijnt een enorm netwerk in met name Spanje en Portugal te hebben.

Ja en dan lees ik ook dat Ajax weer zo stom is om bij AZ aan te willen kloppen voor Reinders. Reinders die net zijn contract heeft verlengd tot 2027 als vervanger voor Alvarez.

Hoe vaak blijft Ajax nog zo stom om van AZ spelers over te nemen. Je hebt notabene Wijndal al als levend bewijs dat die spelers nog niet eens middelmaat zijn.
Het enige waar Wijndal in uitblinkt is arrogantie met zijn ā€œbeste linkerkant van Nederlandā€.

Haal aub snel die Ward voordat er dit soort domme aankopen gedaan worden.
 
Ja en dan lees ik ook dat Ajax weer zo stom is om bij AZ aan te willen kloppen voor Reinders. Reinders die net zijn contract heeft verlengd tot 2027 als vervanger voor Alvarez.

Hoe vaak blijft Ajax nog zo stom om van AZ spelers over te nemen. Je hebt notabene Wijndal al als levend bewijs dat die spelers nog niet eens middelmaat zijn.
Het enige waar Wijndal in uitblinkt is arrogantie met zijn ā€œbeste linkerkant van Nederlandā€.

Haal aub snel die Ward voordat er dit soort domme aankopen gedaan worden.
Reijnders lijkt mij nou een totaal ander type. Qua mentaliteit en ambitie. Heeft imo meer in huis dan Taylor, Wieffer of Veerman, al heeft elke speler wel een specifieke kwaliteit, hij lijkt mij meer allround.
 
Ik lees net dat Ajax ene Ward als TD gaat strikken. De huidige TD van Liverpool. Een sterke zet, zo lijkt het. Hij schijnt een enorm netwerk in met name Spanje en Portugal te hebben.
Haha, ja daar zijn de talenten goedkoop en de salariseisen helemaal niet gortig. :sneaky:
 
Ja en dan lees ik ook dat Ajax weer zo stom is om bij AZ aan te willen kloppen voor Reinders. Reinders die net zijn contract heeft verlengd tot 2027 als vervanger voor Alvarez.

Hoe vaak blijft Ajax nog zo stom om van AZ spelers over te nemen. Je hebt notabene Wijndal al als levend bewijs dat die spelers nog niet eens middelmaat zijn.
Het enige waar Wijndal in uitblinkt is arrogantie met zijn ā€œbeste linkerkant van Nederlandā€.

Haal aub snel die Ward voordat er dit soort domme aankopen gedaan worden.
Ajax zit in de fase waar psv eerder in zat. Overbetalen voor az spelers die uiteindelijk niet renderen.
 
Ik lees net dat Ajax ene Ward als TD gaat strikken. De huidige TD van Liverpool. Een sterke zet, zo lijkt het. Hij schijnt een enorm netwerk in met name Spanje en Portugal te hebben.

Moet het nog maar zien of hij het dan ook zo goed kan als TD van een club met minder status en geld, we weten in ieder geval dat in de verdediging niets geĆÆnvesteerd gaat worden, dus wat dat betreft gaat Ajax PSV achterna.
 
Misschien een grote verrassing voor Brainz en Mentos, maar ik hoop sinds vanmorgen dat jullie Ajax zondag gaat winnen van Feijenoord.
Ik lees dat de aanvoerder van Feijenoord wederom weigert de One Love band te dragen.
Er zijn belangrijker zaken in het leven dan voetbal en dus zie ik de schaal - mits wij hem zelf niet halen;) - straks liever in jullie handen dan in de zijne belanden.
 
Misschien een grote verrassing voor Brainz en Mentos, maar ik hoop sinds vanmorgen dat jullie Ajax zondag gaat winnen van Feijenoord.
Ik lees dat de aanvoerder van Feijenoord wederom weigert de One Love band te dragen.
Er zijn belangrijker zaken in het leven dan voetbal en dus zie ik de schaal - mits wij hem zelf niet halen;) - straks liever in jullie handen dan in de zijne belanden.
Die van Ajax ook. Gelijkspel dan maar?
 
Jij gaat serieus dit historische moment verpesten? Zo'n uitspraak van Antenor maken we nooit meer mee, man. Party-pooper!

Maar even serieus: Tadic/Ajax heeft aangegeven dat 'ie de band gewoon gaat dragen.
O ok. Ik hoorde deze week wat anders. Goed dat ie hem draagt.
 
Jij gaat serieus dit historische moment verpesten? Zo'n uitspraak van Antenor maken we nooit meer mee, man. Party-pooper!

Maar even serieus: Tadic/Ajax heeft aangegeven dat 'ie de band gewoon gaat dragen.
Het zou best kunnen kloppen dat je zo'n uitspraak - bij mijn weten ook historisch- niet meer mee zult maken.
Ik ben namelijk niet van plan Ajax nog eens mijn steun aan te bieden.
Zoals ik me van jou ook niet kan herinneren dat jij ooit midden in het seizoen je verlangen kenbaar hebt gemaakt dat PSV naar het Stadhuisplein mocht wat jou betreft.;)

Maar waar het om gaat; indien Tadic hem gewoon wel draagt stijgt hij in mijn achting.
Zoals de clubs uit Rotterdam dalen omdat ze niet begrijpen dat een aanvoerder in deze je uithangbord is.
 
Laatst bewerkt:
Het zou best kunnen kloppen dat je zo'n uitspraak - bij mijn weten ook historisch- niet meer mee zult maken.
Ik ben namelijk niet van plan Ajax nog eens mijn steun aan te bieden.
Zoals ik me van jou ook niet kan herinneren dat jij ooit midden in het seizoen je verlangen kenbaar hebt gemaakt dat PSV naar het Stadhuisplein mocht wat jou betreft.;)

Maar waar het om gaat; indien Tadic hem gewoon wel draagt stijgt hij in mijn achting.
Zoals de clubs uit Rotterdam dalen omdat ze niet begrijpen dat een aanvoerder in deze je uithangbord is.
Dan zou ik je willen uitnodigen sommige posts van mij terug te lezen. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik PSV de titel meer gun dan Feyenoord. Zo'n beetje elk seizoen, behalve toen jullie dat team met Toivonen hadden. Beetje hetzelfde gevoel zullen veel PSV'ers hebben gehad met de Latino's en Tadic bij ons.

Maar in de kern heb ik veel meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord, hoor. Dat mag ook geen verrassing heten, aangezien ik hier al jaren actief ben en niet op FR12 zit. Ik denk dat mijn mede-Ajacieden hier daar net zo in staan. Als je zo lang rondwaart op het forum van de concurrent bouw je toch enige sympathie voor die concurrerende club op. Alleen een beetje jammer dat dat vaak eenrichtingsverkeer lijkt, maar dat doen we onszelf vooral aan :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan