Het Ajax dat we vanavond zien spelen worden we niet heel warm van toch. Die gaan nog genoeg punten verspelen dit seizoen.
Ik word nooit warm van ajax. Ik voel standaard een kou in m'n ruggengraat naar boven trekken als ik ze zie
 
Lek is boven begrijp ik. Heitinga is geen slechte trainer. Gewoon logische opstellingen en goede wissels.
 
En toch als je de scoreboard journalistiek er even bij pakt blijkt die Schreuder toch mooi het faalhazen kampioenschap dit seizoen te hebben veroverd
 
Ligt eraan. Als je de kwaliteiten van Luuk benut is er geen betere spits in de ed. Voordat ie naar het buitenland ging was zijn rendement uitstekend.
Ja zolang je het over alle jaren bekijkt wel. Moet je wel de specifiek slechte seizoenen niet los bekijken..
 
Ja zolang je het over alle jaren bekijkt wel. Moet je wel de specifiek slechte seizoenen niet los bekijken..
Er was een periode van een maand of 4 waar ie ook droog stond. Probleem is dat we geen tweede spits hadden dit seizoen. Maar dat kun je Luuk niet aanrekenen.

maar... ik zie dat we hier in het Ajax topic zitten, dus Luuk laten we even in zn waarde en bespreken we lekker in zn eigen topic.
 
Laatst bewerkt:
Er was een periode van een maand of 4 waar ie ook droog stond. Probleem is dat we geen tweede spits hadden dit seizoen. Maar dat kun je Luuk niet aanrekenen.

maar... ik zie dat we hier in het Ajax topic zitten, dus Luuk laten we even in zn waarde en bespreken we lekker in zn eigen topic.
Seizoen 16/17 8 goals in 32 wedstrijden
Seizoen 17/18 12 goals in 28 wedstrijden

Sorry, maar het gaat over wat meer dan 4 maanden.
 
Seizoen 16/17 8 goals in 32 wedstrijden
Seizoen 17/18 12 goals in 28 wedstrijden

Sorry, maar het gaat over wat meer dan 4 maanden.
Er was een seizoen waar ie het even kwijt was. Blessures etc mogen daar trouwens vanaf gehaald worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan