Pijlsnelventje

Routinier
Ik vind de nuchterheid en het relativeren van Rik eigenlijk wel mooi. Schrijft niet klakkeloos wat supporters roepen (en dus clickbait teksten) maar probeert ook uitleg te geven waarom er bepaalde beslissingen worden gemaakt en dat 1 verkeerde beslissing niet betekend dat direct alles kut is.

Ik ben blij dat die niet tegen alles en iedereen loopt te schoppen binnen psv. Kritisch zijn mag maar ik zie dat ook terug van hem. Vaak opbouwend ook. Ik heb dat 10x liever dan die populistische journalisten.
Ik snap wel wat je bedoelt. Valentijn Driessen toch? Dat is precies het andere uiterste. Valentijn Driessen heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd negatief. (Bv van Gaal is kut, want.....)

Het ging zelfs zo ver dat Driessen vond dat Noppert geblunderd had op het WK en dat Van Gaal dus een k*tcoach was.

Ook Rik Elfrink heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd positief.

Ik vind beide journalisten geen goeie journalisten. Een goeie journalist kan soms kritisch en mag daarbij zelfs overdrijven MAAR hij moet wel echt menen wat hij schrijft. Het moet dus geen gekunstelde manier zijn om iemand aan te vallen die hij graag wil aanvallen (Driessen) of het beschermen van iemand die informatie naar hem lekt (Elfrink).

Beide heren hebben bij mij geen geloofwaardigheid. Ik heb niet het gevoel dat ze echt op zoek zijn naar de waarheid voor hunzelf.

Kira

Aanvoerder
Ik snap wel wat je bedoelt. Valentijn Driessen toch? Dat is precies het andere uiterste. Valentijn Driessen heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd negatief. (Bv van Gaal is kut, want.....)

Het ging zelfs zo ver dat Driessen vond dat Noppert geblunderd had op het WK en dat Van Gaal dus een k*tcoach was.
Ja Valentijn is wel de koning van dat uiterste. Overgins zijn een aantal clickbait voetbal sites ook goede voorbeelden.
Roepen naar de wens van het publiek.
Ook Rik Elfrink heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd positief.
Ik persoonlijk vind hem niet altijd positief. Ik volg wel voornamelijk de twitter en het ed van Rik (hoewel zijn artikelen zitten tegenwoordig achter de betaalmuur). Dus in andere media durf ik weinig te zeggen.

Hij is wel positief ingesteld. Maar dat vind ik zelf niet hinderlijk.
Ik vind beide journalisten geen goeie journalisten. Een goeie journalist kan soms kritisch en mag daarbij zelfs overdrijven MAAR hij moet wel echt menen wat hij schrijft. Het moet dus geen gekunstelde manier zijn om iemand aan te vallen die hij graag wil aanvallen (Driessen) of het beschermen van iemand die informatie naar hem lekt (Elfrink).

Beide heren hebben bij mij geen geloofwaardigheid. Ik heb niet het gevoel dat ze echt op zoek zijn naar de waarheid voor hunzelf.
Als het aankomt op nieuws. Vind ik Elfrink redelijk betrouwbaar. Soms wat laat. Maar meestal is het wel geverifieerd.

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020

Het is als lezer ook een beetje de kunst om tussen de regels door de informatie er uit te halen. Boeit mij het wat dat Rikkert in het achterste van Brands zit, als hij de informatie maar brengt. En dat doet ie wel

Kira

Aanvoerder
Waar zou jij staan in het spectrum tussen "Kogeltje Rond" Rik aan de ene kant, en "Dat is totaal kansloos, voegt niks toe" Driessen.
Ik vond persoonlijk Thijs Slegers het beste. Maar hij was ook redelijk nuchter en kon acties van psv relativeren.

Maar gezien hij er niet is als psv watcher meer maar nu bij psv werkt. Volg ik vooral Rik voor mijn psv nieuws en vind dat hij het prima brengt. Ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.

Kogeltje rond is wel een irritante knipoog geworden van Rik. 😂

CNG MrKrateos

Assistent Bondscoach
Ik vond persoonlijk Thijs Slegers het beste. Maar hij was ook redelijk nuchter en kon acties van psv relativeren.

Maar gezien hij er niet is als psv watcher meer maar nu bij psv werkt. Volg ik vooral Rik voor mijn psv nieuws en vind dat hij het prima brengt. Ieder zo zijn voorkeur natuurlijk.

IJs en weder dienende klopt dat ja.

rico

Trainer Coach

Ik denk dat ook hier de Eerste Wet van het Forum weer geldt :sneaky:. Zoek maar eens wat forumposts op uit de tijd dat Thijsje, zoals hij toen constant genoemd werd, nog PSV watcher was. Dan zie je hele sterke overeenkomsten met hoe men nu over 'Rikkert' post (en hoe men over een paar jaar over de opvolger van Rik post).

Brainz

Slimste Forummer 2022 & Stomste niet-PSV'er
Geef Johnny lekker de kans. Grotere shitshow dan onder Alfred kan het niet worden, hij kent de club inclusief de talenten als geen ander en hij heeft het prima gedaan in Jong. Allemaal verre van een garantie dat hij de perfecte trainer voor het eerste is, maar ik heb ons sinds Ten Hag voor het eerst weer pressing zien spelen. Wel iets te veel op de Bosz manier (kamikaze), maar alles beter dan dat verschrikkelijk laffe voetbal van Alfredo. Voor het eerst een logische opstelling en logische wissels gezien. Zijn interviews waren ook een verademing. Zegt precies de dingen die een trainer van Ajax hoort te zeggen. Uitgaan van eigen kracht, aanvallend voetbal willen spelen en wat slecht is gewoon benoemen.

Het wordt hoe dan ook een enorm riskant project met Johnny. Mocht het allemaal toch te vroeg blijken voor hem - die kans acht ik (een stuk) groter dan het omgekeerde - dan hoop ik dat ze hem niet zomaar afserveren en wel een mooi traject laten continueren als assistent oid.

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Geef Johnny lekker de kans. Grotere shitshow dan onder Alfred kan het niet worden, hij kent de club inclusief de talenten als geen ander en hij heeft het prima gedaan in Jong. Allemaal verre van een garantie dat hij de perfecte trainer voor het eerste is, maar ik heb ons sinds Ten Hag voor het eerst weer pressing zien spelen. Wel iets te veel op de Bosz manier (kamikaze), maar alles beter dan dat verschrikkelijk laffe voetbal van Alfredo. Voor het eerst een logische opstelling en logische wissels gezien. Zijn interviews waren ook een verademing. Zegt precies de dingen die een trainer van Ajax hoort te zeggen. Uitgaan van eigen kracht, aanvallend voetbal willen spelen en wat slecht is gewoon benoemen.

Het wordt hoe dan ook een enorm riskant project met Johnny. Mocht het allemaal toch te vroeg blijken voor hem - die kans acht ik (een stuk) groter dan het omgekeerde - dan hoop ik dat ze hem niet zomaar afserveren en wel een mooi traject laten continueren als assistent oid.
Logische opstelling, behalve dat ik Kudus echt geen spits of buitenspeler vind, maar echt een middenvelder. Laat Taylor maar banken want die gaat niet zo lekker de laatste tijd. En Conceição zou bij mij altijd spelen. Daar gaat zoveel dreiging van uit en hoe vaker hij speelt, hoe beter en minder druistig hij gaat worden. Zeker tegen dit soort compacte tegenstanders heb je een speler zoals hij gewoon nodig.

Brainz

Slimste Forummer 2022 & Stomste niet-PSV'er
Logische opstelling, behalve dat ik Kudus echt geen spits of buitenspeler vind, maar echt een middenvelder. Laat Taylor maar banken want die gaat niet zo lekker de laatste tijd. En Conceição zou bij mij altijd spelen. Daar gaat zoveel dreiging van uit en hoe vaker hij speelt, hoe beter en minder druistig hij gaat worden. Zeker tegen dit soort compacte tegenstanders heb je een speler zoals hij gewoon nodig.
Eens, maar (i) hij gebruikte Kudus als hangende rechtsbuiten in een vrije rol, waar hij wel prima uit de verf komt imo; en (ii) wat me vooral goed deed was het feit dat hij idd Conceicao liet invallen voor Klaassen, waarbij Kudus naar 10 verhuisde. Denk kwestie van tijd voordat Johnny Klaassen gaat laten banken. Hoog tijd ook. Overigens ook positief dat hij Regeer direct liet warmlopen toen Rensch geblesseerd uit leek te vallen. Sanchez is onder Heitinga wel klaar denk ik, en terecht. Wat een miskoop en wat een schande dat Schreuder talenten uit de eigen jeugd liet hangen voor dit soort middelmaat.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Lees overigens dat Schreuder veel problemen heeft gehad met de instelling van Brobby en Wijndal op de training. Beide wilden niet echt hard trainen. Wijndal schijnt te beteren maar Brobby heeft ook al bij Heitinga verpest na twee dagen al. Onbegrijpelijk.

-040-

Bondscoach
Lees overigens dat Schreuder veel problemen heeft gehad met de instelling van Brobby en Wijndal op de training. Beide wilden niet echt hard trainen. Wijndal schijnt te beteren maar Brobby heeft ook al bij Heitinga verpest na twee dagen al. Onbegrijpelijk.
Wordt hij voor Ajax net zo‘n probleem als z‘n broer „de man wiens naam niet genoemd mag worden“ voor PSV?

Pijlsnelventje

Routinier
Typisch. Je hoeft maar één interview met hem gezien te hebben om te weten dat het een slapzak en een 'gangstaaaaaa' is. Blij dat hij bij die club speelt.

En Owen Wijndal hoeft niet goed te trainen, die is van zichzelf al zooo goed....:lmao:

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Lodewegs wellicht naar Ajax. Wel ervaring maar is blijven hangen in het verleden maar dat is ons Fredje ook.
Dwight Lodeweges? Dat kan toch nooit?

Ah, als assistant voor Heitinga lees ik, niet als hoofdtrainer.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF

Penalty

Internationale Legende
Dwight Lodeweges? Dat kan toch nooit?

Ah, als assistant voor Heitinga lees ik, niet als hoofdtrainer.
Door John Heitinga aangedragen.
Bij Ajax zijn ze ook volledig de weg kwijt. De trainer van Jong Ajax die na 1 wedstrijd Ajax 1 gecoacht te hebben draagt een nieuwe assistent aan. :maniac:
Alle trainers die Ajax benaderd heeft om hoofdtrainer/coach van Ajax te worden hebben bedankt voor de "eer". Blijkbaar is de animo niet groot om in de slagenkuil in de Bijlmermeer te springen. En Steve Erwin is al dood en Freek Vonk kan in het weekend niet. Die heeft een eigen zaterdagavondshow: Beestenboel. :lmao:

Bovenaan Onderaan