Pijlsnelventje
Routinier
Ik snap wel wat je bedoelt. Valentijn Driessen toch? Dat is precies het andere uiterste. Valentijn Driessen heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd negatief. (Bv van Gaal is kut, want.....)Ik vind de nuchterheid en het relativeren van Rik eigenlijk wel mooi. Schrijft niet klakkeloos wat supporters roepen (en dus clickbait teksten) maar probeert ook uitleg te geven waarom er bepaalde beslissingen worden gemaakt en dat 1 verkeerde beslissing niet betekend dat direct alles kut is.
Ik ben blij dat die niet tegen alles en iedereen loopt te schoppen binnen psv. Kritisch zijn mag maar ik zie dat ook terug van hem. Vaak opbouwend ook. Ik heb dat 10x liever dan die populistische journalisten.
Het ging zelfs zo ver dat Driessen vond dat Noppert geblunderd had op het WK en dat Van Gaal dus een k*tcoach was.
Ook Rik Elfrink heeft een mening die hij nooit zal veranderen en zoekt daar argumenten bij. Die mening is altijd positief.
Ik vind beide journalisten geen goeie journalisten. Een goeie journalist kan soms kritisch en mag daarbij zelfs overdrijven MAAR hij moet wel echt menen wat hij schrijft. Het moet dus geen gekunstelde manier zijn om iemand aan te vallen die hij graag wil aanvallen (Driessen) of het beschermen van iemand die informatie naar hem lekt (Elfrink).
Beide heren hebben bij mij geen geloofwaardigheid. Ik heb niet het gevoel dat ze echt op zoek zijn naar de waarheid voor hunzelf.