Laten we op Bosz hopen. Hij laat het team mooi voetbal spelen maar pakt geen prijzen. Hier een impressie van de prijzenkast van Bosz als trainer:

99800800_Collecty_01_f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Ajax ook niet zomaar de knip kan trekken om pak em beet 2 spelers a 15/20 miljoen aan te trekken voor een kwaliteitsinjectie. Denk dan ook niet dat deze crisis zo makkelijk op te lossen is aan Ajax zijde.
 
Normaal kan ik best genieten als het weer crisis in de ArenA is. Maar nu hangt toch de sluier eroverheen van: "We zijn zelf geen steek beter".

Toch, zoals ik al eens eerder gezegd heb, Ajax is de grootste concurrent voor de lange termijn. Als zij 1 of 2 jaar op hun gat liggen, kan het financieel - en dus ook sportief - best een flinke tik gaan zijn. Ze staan ook in de toekomst voor moeilijke keuzes, want met het vertrek van Schreuder is het allemaal nog niet opgelost. Misschien kan een volgende persoon wel aan die oplossing gaan bouwen, maar ze hebben nog steeds geen goeie rechtsback, te veel linksbuitens, weinig voetbal in de as en spelers die graag willen vertrekken. Ik gun Feyenoord heel weinig, maar ik denk niet dat Feyenoord zomaar weg kan lopen met alle Eredivisie-faam. En als ze dat kunnen, dan is het dus blijkbaar niet zo moeilijk en kunnen wij dat wellicht ook weer.
 
Ik had hem graag bij PSV gezien en toen werd ik uitgelachen op dit forum. Nu speelt hij bij Bayern. Die jongen kan, als je z’n kwetsbaarheden of camoufleert of op de koop toeneemt, een elftal puur voetballend sterker maken.
Ja, zelfde situatie als bij ons met Willy van der Kuylen onder Thijs Liebregts.
Die zijn oren liet hangen naar WK gangers waaronder een Poortvliet die weigerden extra vuile meters te maken voor "die ouwe", die het zogenaamd allemaal niet meer kon bijbenen.
Die nog enkele jaren zijn meesterlijke passes had kunnen rondstrooien, onberispelijk vrije trappen en penalties had kunnen benutten.
Maar dat dachten anderen ook wel te kunnen. Nou dat hebben we geweten.
En de coach maar wekelijks op Omroep Brabant hetzelfde zinnetje stamelen "dat hij het ideale plaatje op het middenveld nog niet had gevonden".
Terwijl de ideale man verkommerde, eerst even bij MVV, daarna bij Overpelt Fabriek.:(
 
Laatst bewerkt:
Ja, zelfde situatie als bij ons met Willy van der Kuylen onder Thijs Liebregts.
Die zijn oren liet hangen naar WK gangers waaronder een Poortvliet die weigerden extra vuile meters te maken voor "die ouwe", die het zogenaamd allemaal niet meer kon bijbenen.
Die nog enkele jaren zijn meesterlijke passes had kunnen rondstrooien, onberispelijk vrije trappen en penalties had kunnen benutten.
Maar dat dachten anderen ook wel te kunnen. Nou dat hebben we geweten.
En de coach maar wekelijks op Omroep Brabant hetzelfde zinnetje stamelen "dat hij het ideale plaatje op het middenveld nog niet had gevonden".
Terwijl de ideale man verkommerde, eerst even bij MVV, daarna bij Overpelt Fabriek.:(
Zit jij nu Willy met Blind te vergelijken? :eek:
 
Zit jij nu Willy met Blind te vergelijken? :eek:
Don't panic.
Ik vergelijk gebeurtenissen en situaties.
Met onze Willy, topscorer en beste Nederlandse voetballer aller tijden kan niemand , dus ook geen enkele Ajacied vergeleken worden.
Zonder als de mindere te worden gezien.:)
Blind is overigens - net als Schreuder - te negatief beoordeeld, vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Naast de ontelbare woorden "Eigenlijk: en "Inderdaad" in de persconferentie van Edwin van der Sar is de smile op zijn gezicht ook
een onhebbelijk zenuwtrekje. De Ajax fans moeten wel horendol worden van zo'n algemeen directeur die duikt als het moeilijk wordt en zo optreedt als het te laat is.

FnjLyorXkAAVhRT


:)
 
Naast de ontelbare woorden "Eigenlijk: en "Inderdaad" in de persconferentie van Edwin van der Sar is de smile op zijn gezicht ook
een onhebbelijk zenuwtrekje. De Ajax fans moeten wel horendol worden van zo'n algemeen directeur die duikt als het moeilijk wordt en zo optreedt als het te laat is.

FnjLyorXkAAVhRT


:)
Net een zwerver. Zelfs met miljoenen kan hij er niet eens normaal uitzien.
 
Ik vind n spelersmakelaar als TD best dubieus en gevaarlijk. Botsende belangen liggen op de loer. Was SEG niet dat bureau waar de Vrij door genaaid en voorgelogen was bij Lazio?
Ja dat klopt bijna. Het was niet Lazio, maar Inter. SEG had een provisie ontvangen van Inter van 7,5 miljoen en dit verzwegen.
Er is zelfs een rechtszaak geweest die De Vrij gewonnen heeft. SEG had hem benadeeld en moest hem bijna 5 miljoen euro betalen.
 
Naast de ontelbare woorden "Eigenlijk: en "Inderdaad" in de persconferentie van Edwin van der Sar is de smile op zijn gezicht ook
een onhebbelijk zenuwtrekje. De Ajax fans moeten wel horendol worden van zo'n algemeen directeur die duikt als het moeilijk wordt en zo optreedt als het te laat is.

FnjLyorXkAAVhRT


:)
Het is een ongelofelijke laffe gluiperd gewoon. Meer kan ik er niet van maken. Zonder voldoende capaciteiten ook nog. Misselijk mannetje. Weigert ook altijd de hand in eigen boezem te steken en struikelt voortdurend over zijn eigen excuses en smoesjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan