Ik vind het vooral bizar hoe weinig het over de miskopen van Ajax gaat. Meer dan 100 miljoen hebben ze erin gepompt. Het is allemaal hélémaal ruk. Van Sanchez tot Wijndal tot Bergwijn en Bassey. Ze zullen er nog wel achter komen daar dat de problemen veel dieper zitten dan Schreuder.
Toch hè, een Peter Bozs of Luis Enrique weet hier wel wat van te maken, hoor:

Bergwijn - Brobbey - Concecaio
Berghuis - Kudus - Alvarez
Wijndal - Bassey - Timber - Rensch
Rulli
 
Toch hè, een Peter Bozs of Luis Enrique weet hier wel wat van te maken, hoor:

Bergwijn - Brobbey - Concecaio
Berghuis - Kudus - Alvarez
Wijndal - Bassey - Timber - Rensch
Rulli
Denk dat het zeker beter kan. Maar die spelers zijn echt allemaal niks. En daar hebben ze 100 miljoen voor betaalt. Dat is echt een grotere fuck up job geweest als JDJ in drie seizoenen.
 
Denk dat het zeker beter kan. Maar die spelers zijn echt allemaal niks. En daar hebben ze 100 miljoen voor betaalt. Dat is echt een grotere fuck up job geweest als JDJ in drie seizoenen.
Ik denk dat Kudus een uitstekende speler is gezien het WK en de rest zijn prima voor de bovenste plekken Eredivisie (Europees anders verhaal). Verder wel eens hoor, 100 miljoen is veel te veel voor subtop/middelmaat, maar uit veel spelers (Bassey, Bergwijn, Brobbey, Timber, Wijndal, Berghuis) kun je veel meer halen dan Schreuder heeft gedaan.
 
Ik denk dat Kudus een uitstekende speler is gezien het WK en de rest zijn prima voor de bovenste plekken Eredivisie (Europees anders verhaal). Verder wel eens hoor, 100 miljoen is veel te veel voor subtop/middelmaat, maar uit veel spelers (Bassey, Bergwijn, Brobbey, Timber, Wijndal, Berghuis) kun je veel meer halen dan Schreuder heeft gedaan.
Kudus vind ik zeker goed. Maar dat is een Overmars aankoop toch? De aankopen van dit seizoen voor het geld waarvoor ze gedaan zijn, zijn lachwekkend. Uiteraard heeft Schreuder het niet goed gedaan en was al langer duidelijk dat hij niet de volledige steun meer had van zijn selectie. Ik denk alleen dat je geen wonderen hoeft te verachten van deze selectie. Ik vond de onze voor verkoop Cody en Noni echt stukken beter.
 
Kudus vind ik zeker goed. Maar dat is een Overmars aankoop toch? De aankopen van dit seizoen voor het geld waarvoor ze gedaan zijn, zijn lachwekkend.
Oh ja helemaal eens hoor. Maar Bassey kan een degelijke sloper als cb zijn zoals Sanchez ooit was, Wijndal een voldoende linksback en Bergwijn een aanvaller met een aardig rendement en in ieder geval dreiging en diepgang.
 
Als ze dit tijdig hadden gedaan, voor het WK dus, had Blind nog voor Ajax gespeeld. Ja ik weet het, langzaam en verdedigend niet zo goed meer, maar wat er met hem wel de deur is uitgelopen was precies wat Ajax nu mist, passing naar voren spelen en het aanval spel opzetten.
 
Als ze dit tijdig hadden gedaan, voor het WK dus, had Blind nog voor Ajax gespeeld. Ja ik weet het, langzaam en verdedigend niet zo goed meer, maar wat er met hem wel de deur is uitgelopen was precies wat Ajax nu mist, passing naar voren spelen en het aanval spel opzetten.
Ik had hem graag bij PSV gezien en toen werd ik uitgelachen op dit forum. Nu speelt hij bij Bayern. Die jongen kan, als je z’n kwetsbaarheden of camoufleert of op de koop toeneemt, een elftal puur voetballend sterker maken.
 
Fnblg98WYAEE7f6


Mooie reeks.
Foei PSV dat je maar 1 punt voor Ajax staat. :oops:
 
Gokken word nu wel erg makkelijk, Feyenoord kampioen en markie Ruudje exit na de afgang tegen Feyenoord volgende week. Beide prima
 
Laatst bewerkt:
Doodzonde inderdaad; maar met een nieuwe trainer is je probleem niet opgelost van allemaal miskopen. Sterker nog als Bosz daar nu trainer wordt met deze verdediging en zijn kamikaze voetbal....

De Jong heeft een aantal misperen gehad; maar bij Ajax kunnen ze er ook wat van
 
Terug
Bovenaan Onderaan