Is toch wel mooi: Bij Ajax gaat het kut en ze gooien Schreuder eruit. Bij ons gaat het kut en ik weet niet wat ze op de achtergrond aan het doen zijn? Misschien dat ze nu overleggen of de verkoop van Sangare, Guti en Xavi iets op zou lossen?
 
Is toch wel mooi: Bij Ajax gaat het kut en ze gooien Schreuder eruit. Bij ons gaat het kut en ik weet niet wat ze op de achtergrond aan het doen zijn? Misschien dat ze nu overleggen of de verkoop van Sangare, Guti en Xavi iets op zou lossen?
bij Ajax zijn de verwachtingen hoog en heeft Schreuder niets voor elkaar gebokst met een miljoenenselectie. Van Nistelrooij deed het wisselvallig (hoge pieken en dalen tot dusver), maar zijn selectie is wel vakkundig onthoofd in de winter. Toch net wat andere omstandigheden.
 
bij Ajax zijn de verwachtingen hoog en heeft Schreuder niets voor elkaar gebokst met een miljoenenselectie. Van Nistelrooij deed het wisselvallig (hoge pieken en dalen tot dusver), maar zijn selectie is wel vakkundig onthoofd in de winter. Toch net wat andere omstandigheden.
Klopt, en vandaar ook de tweede zin. Maar er moet iets gebeuren en ik zie niks gebeuren. Want eerlijk is eerlijk; ook deze selectie moet kunnen winnen van Emmen.
 
bij Ajax zijn de verwachtingen hoog en heeft Schreuder niets voor elkaar gebokst met een miljoenenselectie. Van Nistelrooij deed het wisselvallig (hoge pieken en dalen tot dusver), maar zijn selectie is wel vakkundig onthoofd in de winter. Toch net wat andere omstandigheden.
Met wat overblijft van de selectie heb je inderdaad een prima argument als je niet weet te winnen van grotere teams met vergelijkbare of hogere budgetten en sterkere selecties. Maar punten blijven morsen tegen clubs als Volendam, Emmen, Cambuur etc mag ook met onze "onthoofde" selectie toch niet gebeuren? Ik ben best wel tevreden met hoe Ruud zich presenteerd, maar kan niet nalaten toch zeer sterk te twijfelen of hij het aankan om een team op te laden en met de juiste concentratie en intensiteit wedstrijden in te laten gaan.

Ik neig erna te zeggen dat het niet bepaald overkomt. En ik had verwacht dat met alle lovende kritieken voor Rutten als ervaren veldtrainer dit gebrek aan ervaring minder opvallend zou zijn. Maar wellicht dat ook die zonder eindverantwoordelijkheden ook wel te gemoedelijk is geworden? Dus tjsah, als buitenstaander maar iemand die wel strontchagarijnig word van alle wedstijden van de laatste twee maanden zou ik inmiddels het niet vreemd vinden als de sportieve leiding op de schop moet. Even heel erg buiten de hokjes denkend, zou ik een team van Ruud en Giovanni wel mooi vinden, met een exit voor Rutten en Giovanni als hoofdcoach. Waarbij Brands zich echt kneiterhard moet excuseren bij Ruud, dat diens eigen inschatting (dat hij er nog niet klaar voor was) dus volledig juist was. En dit iets moet zijn waar Ruud zelf ook achter staat, niet iets dat je hem op kunt dragen als falende TD of RvC zijnde.
 
Zolang Flappie daar AD blijft maak me ook geen zorgen hoor. Die is net zo incapabel als Schreuder. En dan heb ik het nog niet over H2 gehad. Het is nou niet dat het Schreuder zijn schuld is dat Ajax niet kan scoren tegen Volendam, dat komt toch echt omdat die spelers er geen klote van bakken.
 
Die was gisteren in het stadion aanwezig. Zal wel de kandidaat zijn als Peter Bosz nee zegt.
Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij niet in Nederland aan de slag gaat om zijn schoonzoon (scheidsrechter Joey Kooij) niet in de weg te zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan