Schreuder staat bekend als lek richting Media.
Ik vraag me af hoe gestaafd die geruchten zijn. En als hoofdtrainer kun je dat gewoon echt niet maken, staan vast ook afspraken in zijn contract over in.

Ik geloof echt niet dat hij nu gaat lekken.
 
Begin jij nou ook al! Je weet dat het onzin is! Haal eerst maar je trainers diploma en praat dan verder!
Dus omdat ik geen trainers diploma heb mag ik geen mening vormen of gerucht benoemen?

Een ieder die dit leest zonder trainersdiploma wordt volgens robpsv11 vriendelijk verzocht zo stil mogelijk dit forum te verlaten en zich te melden in Zeist. Na een cursusduur van 40 weken waarin je opgeleid wordt tot trainer mag u zich weer melden na het tonen van uw diploma. Stuur deze mee als bijlage die door de forumleiding kan worden gecheckt op echtheid alvorens uw weer in staat word geacht deel te nemen aan dit forum.
 
Dus omdat ik geen trainers diploma heb mag ik geen mening vormen of gerucht benoemen?

Een ieder die dit leest zonder trainersdiploma wordt volgens robpsv11 vriendelijk verzocht zo stil mogelijk dit forum te verlaten en zich te melden in Zeist. Na een cursusduur van 40 weken waarin je opgeleid wordt tot trainer mag u zich weer melden na het tonen van uw diploma. Stuur deze mee als bijlage die door de forumleiding kan worden gecheckt op echtheid alvorens uw weer in staat word geacht deel te nemen aan dit forum.
Denk dat robpsv11 meer de uitspraak van Schreuder na doet.

Ik moest er hard om lachen en nu weer omdat het kwartje bij jou niet valt.
 
Belletje ging pas rinkelen toen ik zag dat het een jpg bestand was, wat een frustratie na een keer of 4 klikken.
Toen herkende ik ook die pillen kop van Karsdorp. 😁

Dit was een jaar of 2 geleden in het voetbalnieuws meen ik maar hij ontkende dat hij drugs heeft gebruikt.

Als je trouwens gezegd had dat dit plaatje uit een horrorfilm zou komen had ik je geloofd.

Ja best gek dat hij niet getest is want dit is toch wel duidelijk.
 
Ajaks is echt serieus bezig met Livakovic in Kroatië, hoe dom kan je zijn, die gast kan nooit een bal vastpakken, tot 2 weken terug wist niemand wat die kon en das blijkbaar wel penals pakken, maar keepen kan die echt niet. Meest onzekere en preutse keeper ever, als ajaks hem als boekhouder wilt kopen snap ik het, hij is verdomd slim maar als keeper :/ Hij haalt het 3de van ajaks niet eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan