Ajaks is echt serieus bezig met Livakovic in Kroatië, hoe dom kan je zijn, die gast kan nooit een bal vastpakken, tot 2 weken terug wist niemand wat die kon en das blijkbaar wel penals pakken, maar keepen kan die echt niet. Meest onzekere en preutse keeper ever, als ajaks hem als boekhouder wilt kopen snap ik het, hij is verdomd slim maar als keeper :/ Hij haalt het 3de van ajaks niet eens.
Dus we moeten blij zijn dat ze hem willen halen 😜?
 

En maar stoer blijven doen die Bergwijn. Niet netjes van me maar ik kan er wel van genieten hoe hij daar nu flopt. Eruit getrapt bij Ajax, bij PSV opgevangen en carrière gemaakt en vervolgens met een grote bek terug naar het oh zo grote Ajax dat zich moest gaan meten met de Europese top
 

En maar stoer blijven doen die Bergwijn. Niet netjes van me maar ik kan er wel van genieten hoe hij daar nu flopt. Eruit getrapt bij Ajax, bij PSV opgevangen en carrière gemaakt en vervolgens met een grote bek terug naar het oh zo grote Ajax dat zich moest gaan meten met de Europese top
Toch wel een foutje van van Gaal om maar met Bergwijn door te klungelen.
 
Ach. Allemaal lood om oud ijzer. Echt toppers heeft Nederland sowieso niet voorin. Dit systeem was de beste keuze en dan heb je beweeglijke spitsen nodig.
 

Ajax in de top 10 van de coëfficiëntenlijst (met minieme achterstand op nummer 9 Juventus). Nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn.
Niet te veel waarde hechten aan cijfertjes.;)
Kan me nog pleidooien kort geleden op dit forum herinneren om samen met Belgie te gaan in een Beneliga en de Eredivisie dus op te heffen.
Want Belgie deed het dat jaar op de ranking zoveel beter dan wij.
Kijk wat hun coéfficient nu is en wat de onze.
Voetbal en opportunisme lijken wel synoniemen.
 

Ajax in de top 10 van de coëfficiëntenlijst (met minieme achterstand op nummer 9 Juventus). Nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn.
Gezien de staat van Juventus op dit moment heb je best kans dat je daar nog overheen gaat ook. Even een paar leuke potjes in de EL spelen.. Moet te doen zijn..
 
Gezien de staat van Juventus op dit moment heb je best kans dat je daar nog overheen gaat ook. Even een paar leuke potjes in de EL spelen.. Moet te doen zijn..

Dat verwacht ik niet. Ajax is volgend jaar de 27.000 behaalde punten in 18/19 kwijt. Dan moeten ze wel meer doen dan een paar EL potjes winnen om dat goed te maken, laat staan de top 10 überhaupt te halen.

Wat betreft de minachting naar de Conference League, die is toch best belangrijk voor de coëfficiënten. PSV heeft zonder vorig seizoen 33.000 punten behaald, Feyenoord 21.000. Maar omdat ze vorig jaar zo goed hebben gepresteerd zijn ze ons met de 24.000 behaalde punten wel op 2.000 punten gepasseerd.
 
Dat verwacht ik niet. Ajax is volgend jaar de 27.000 behaalde punten in 18/19 kwijt. Dan moeten ze wel meer doen dan een paar EL potjes winnen om dat goed te maken, laat staan de top 10 überhaupt te halen.

Wat betreft de minachting naar de Conference League, die is toch best belangrijk voor de coëfficiënten. PSV heeft zonder vorig seizoen 33.000 punten behaald, Feyenoord 21.000. Maar omdat ze vorig jaar zo goed hebben gepresteerd zijn ze ons met de 24.000 behaalde punten wel op 2.000 punten gepasseerd.
Mbt de conference League bedacht ik me gisteren dat dat tournooi straks ook lastig wordt voor zelfs PSV/FN en Ajax als de EL al wordt gekaapt door potentiele CL clubs dat dus de top van de EL clubs op een gegeven moment dus ook instromen in de Conference League en het ook in dat tournooi lastig gaat worden resultaten te halen. Maargoed, misschien ben ik te pessimistisch daarover.,
 
Mbt de conference League bedacht ik me gisteren dat dat tournooi straks ook lastig wordt voor zelfs PSV/FN en Ajax als de EL al wordt gekaapt door potentiele CL clubs dat dus de top van de EL clubs op een gegeven moment dus ook instromen in de Conference League en het ook in dat tournooi lastig gaat worden resultaten te halen. Maargoed, misschien ben ik te pessimistisch daarover.,

Je wil zeggen dat de Europese toernooien nog meer voor de topclubs wordt? Nee, kan ik me niet voorstellen. Zo is de UEFA niet.
 
Achterhaald lijstje…die statistieken zijn vooral gebaseerd op wat ajax de afgelopen jaren heeft laten zien (tot dit jaar waarin ze werden vernederd)…de komende jaren gaat ajax weinig tot niets klaarspelen in de CL en dan verdwijnen die punten ook weer als sneeuw voor de zon…maar prima als de ajaxieden even genieten van “backward looking” lijstjes als deze en ik denk dat ze die zeker moeten koesteren gezien het toekomst beeld…
 
Jullie verklaren me mss voor gek maar ik zou m zo contracteren. Kan nog steeds gewoon goed voetballen als je z’n mindere kanten kan maskeren
 
Terug
Bovenaan Onderaan