Snap ik, alle spelers van Ajax en Jong Ajax zijn op het WK aanwezig, misschien zelfs die van onder de 19. Wat dat betreft gewoon een oneerlijke strijd natuurlijk :sneaky:
Maar Schreuder is zó goed, dat hij het intussen alweer heeft weten om te draaien tot 2-3.
 
“We missen veel internationals en geven jeugd de kans. Dan is het knap wat ze laten zien tegen Volendam dat al een half seizoen samenspeelt”.

Oh die Schreuder, ik heb hem gemist hoor.

Hij weet het altijd zo mooi om te draaien. Na de winterstop, met 5-0 erop tegen NEC. Alfred: "Wij trainen pas sinds kort met de volledige selectie en de WK gangers zijn nog niet helemaal fit. Dan is het knap dat we 20 minuten de bovenliggende partij zijn tegen een NEC dat al de gehele winter door heeft kunnen trainen"
 
Oh die Schreuder, ik heb hem gemist hoor.

Hij weet het altijd zo mooi om te draaien. Na de winterstop, met 5-0 erop tegen NEC. Alfred: "Wij trainen pas sinds kort met de volledige selectie en de WK gangers zijn nog niet helemaal fit. Dan is het knap dat we 20 minuten de bovenliggende partij zijn tegen een NEC dat al de gehele winter door heeft kunnen trainen"
Ah, die doet een Ten Hagje.. deja vu mbt jc schaal vorig seizoen. Blijkbaar krijg je bij ajax het 100 smoezen boekje bij je contract. Volgende wedstrijd komt het excuus 'ja, de brug stond open'
 
Die gaat wel mee naar trainingskamp. Hanssen niet omdat hij niet wil verlengen. Is altijd een van de grootste talenten geweest van zijn generatie. Wat mij betreft van harte welkom
Dit kan wel eens een gevalletje Malen worden idd. Te veel opgehemeld in de jeugd waardoor hij niet accepteert dat hij niet steevast bij het 1e zit en oud ploeggenoten wel. Logisch te verklaren want spits bij Ajax wordt je niet zo maar en t is makkelijker om in te schuiven als RB bijvoorbeeld.

Hoop dat ie geduld heeft en anders bedankt en tot ziens 👋
 

Wat een rat is het toch. :braak::braak:
Over een paar jaar voetbalt hij niet meer, gaat hij in de fout in Rusland en eindigt hij in een strafkamp in Siberië.
 
Terug
Bovenaan Onderaan