Schreuder is de steun van de supporters al kwijt, dus kan nooit lang duren voordat dit echt volledig door de grond zakt. Nu een keer met 7-1 winnen van Excelsior is uitstel van het (mijns inziens) onvermijdelijke.

Ik denk dat de wedstrijd tegen Rangers en daaropvolgend tegen PSV gaat bepalen of Schreuder er nog zit voor de winter. Ik heb er een hard hoofd in.

Dus jij gaat er van uit dat ajax onderuitgaat tegen PSV?
 
Je schrijft "gedoogd" verkeerd...

:maniac:
Hij is PSV fan.
shopping

Dat Ajax is gewoon een dekmantel. Daar wil hij niet bij horen. :geek:
 
We trokken afgelopen weekend dan toevallig aan het langste eind, maar we waren gewoon fucking slecht. Het is zo gammel als wat. Raffie vd Vaart vind ik een verademing op TV. Is Ajacied in hart en nieren, maar doet daar niet schijnheilig over, spreekt dat ook altijd eerlijk uit en durft zijn ongezouten mening te geven. Hij gaf Ajax er ook terecht van langs. Het lijkt nergens op. Ondertussen blijft onze lafbek van een trainer doodleuk Klaassen en Alvarez opstellen op één middenveld, terwijl voor Blind krampachtig een positie gezocht blijft worden. Verschrikkelijk. Schreuder nog steeds out.
 
We trokken afgelopen weekend dan toevallig aan het langste eind, maar we waren gewoon fucking slecht. Het is zo gammel als wat. Raffie vd Vaart vind ik een verademing op TV. Is Ajacied in hart en nieren, maar doet daar niet schijnheilig over, spreekt dat ook altijd eerlijk uit en durft zijn ongezouten mening te geven. Hij gaf Ajax er ook terecht van langs. Het lijkt nergens op. Ondertussen blijft onze lafbek van een trainer doodleuk Klaassen en Alvarez opstellen op één middenveld, terwijl voor Blind krampachtig een positie gezocht blijft worden. Verschrikkelijk. Schreuder nog steeds out.
Ondanks dat staan jullie 4 punten voor. PSV en Feyenoord verzaken en falen nog meer.
 
Bijzonder dat Feyenoord boven PSV en AZ staan. Welke spelers komen er nu uit de Feyenoord opleiding?
Tsja, welke spelers komen nu uit de opleiding van Zagreb?
Het is een lastig om iets over een opleiding te zeggen op basis van deze cijfers.
 
Tsja, welke spelers komen nu uit de opleiding van Zagreb?
Het is een lastig om iets over een opleiding te zeggen op basis van deze cijfers.
Domagoj Pavicic bijvoorbeeld, nu spelende bij Konyaspor. Of wat dacht je van Mario Maloca, centrale verdediger van Lechia Gdansk?

Deze hele ranglijst zegt geen reet, want het zegt niks over de kwaliteit van de spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan