Schreuder is de steun van de supporters al kwijt, dus kan nooit lang duren voordat dit echt volledig door de grond zakt. Nu een keer met 7-1 winnen van Excelsior is uitstel van het (mijns inziens) onvermijdelijke.

Ik denk dat de wedstrijd tegen Rangers en daaropvolgend tegen PSV gaat bepalen of Schreuder er nog zit voor de winter. Ik heb er een hard hoofd zin.
Laten we hopen dat hij er tegen psv nog zit. Daarnaast heeft het naar mijn inziens ook gewoon te maken met de vormdip van spelers als Blind, Tadic, Kudus en Bergwijn.
 
Schreuder is de steun van de supporters al kwijt, dus kan nooit lang duren voordat dit echt volledig door de grond zakt. Nu een keer met 7-1 winnen van Excelsior is uitstel van het (mijns inziens) onvermijdelijke.

Ik denk dat de wedstrijd tegen Rangers en daaropvolgend tegen PSV gaat bepalen of Schreuder er nog zit voor de winter. Ik heb er een hard hoofd in.
Hij liet zich ook wel makkelijk uit de kast lokken las ik op nos.

Groot gelijk dat hij Kudus (met 8 goals) verdedigt. Maar de manier waarop vond ik een beetje stom over komen. Maar ik heb het wel gelezen en niet gezien. Dus wellicht viel het interview wel mee.
 
Dat heb ik nou met Valentijn Driessen.
Als trainers leeglopen of verbaal de aanval zoeken is hij de enige journalist die zich nog roert. Nu ook weer.
Valentijn voelde zich geroepen om erop te reageren omdat veel van wat schreuder weersprak uit zijn pen vloeide.
Ik vind het tijdens z'n relaas af en toe wat trillerig overkomen. Dat vind ik niet heul sterk. Verder moet ie natuurlijk van z'n hart geen moordkuil maken. :sneaky::sneaky:
Hij was nijdig en dat ziet er bij iedereen anders uit. Daar let ik dan weer minder op
 
Mentos dit heb je niet bij PSV. Je zit toch al op het forum kan je je net zo goed helemaal over geven!

We zullen je donkere verleden vergeten :maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan