Dit besluit is pas genomen na de laatste wedstrijd tegen Napoli:

Dat is niet waar. Dit artikel is van 7 oktober en Napoli-Ajax was op 12 oktober. Daarnaast ga ik ervan uit dat Ajax dit verzoek al eerder heeft ingediend en dat de KNVB daar op z'n minst een paar dagen de tijd voor neemt om alles goed uit te zoeken qua politieinzet, contact met de gemeente, de ArenA, etc.
Grote kans dat dit ergens na Liverpool-uit is ingediend door Ajax.
 
Sparen voor Rangers? Belachelijk. Zelfs dit Ajax hoort daar 0-3 te winnen, ook als het drie dagen daarvoor een potje in de Eredivisie heeft gespeeld. In de CL zijn we toch al uitgespeeld, dus dat sparen is sowieso nergens meer voor nodig. Enfin, die afspraken zullen vast een paar maanden geleden al gemaakt zijn, toen men nog in de illusie leefde dat het wel wat kon worden met Schreuder.
Terwijl het ook helemaal niet zeker is dat je dan betere resultaten haalt. PSV spaarde ook voor de 2e pot tegen Rangers ... Pas als je week in week uit dubbel speelt, dan kan het handig zijn. Maar Ajax komt net uit een midweekse rust, toch? Ach, het geeft iig aan dat ze het serieus nemen.
 
Zijn er trouwens nog steeds mensen die hier boos over worden en gaan tweeten over de KNJB en zo ? Ik ben namelijk al maanden geleden afgehaakt bij die discussies.
 
Terwijl het ook helemaal niet zeker is dat je dan betere resultaten haalt. PSV spaarde ook voor de 2e pot tegen Rangers ... Pas als je week in week uit dubbel speelt, dan kan het handig zijn. Maar Ajax komt net uit een midweekse rust, toch? Ach, het geeft iig aan dat ze het serieus nemen.
Ja, wij hebben de mazzel dat we in het weekend na een EL-duel steeds tegen een clubje uit het rechterrijtje moeten. Wij van PSV hebben geen uitstel nodig. :lol:
 
Ja, wij hebben de mazzel dat we in het weekend na een EL-duel steeds tegen een clubje uit het rechterrijtje moeten. Wij van PSV hebben geen uitstel nodig. :lol:
Ajax zou thuis tegen Vitesse moeten, dat moet je dit seizoen nog met de Ajax amateurs winnen.
 
Die kon ik verwachten. Soms lees ik de commentaren onder artikelen van VI.nl en verbaas ik mij over de onuitstaanbare leegheid van de levens van de mensen die daar elkaar de maat nemen omdat de ander nou eenmaal voor de verkeerde club is.
Ja.. VI.nl is misschien wel de grootste afvoerput wat betreft reacties. Wat een volk loopt daar rond zeg
 
Dat Ajax het traditioneel altijd erg lastig heeft met PSV is zonder meer waar. Ook thuis inderdaad. Dat is de laatste jaren wel wat beter gegaan (volgens jou vooral dankzij de KNJB en VAR etc.), maar goed. Lijkt me nogal wiedes; PSV is samen met Ajax al heel erg lang de beste van de Eredivisie.
Klopt dat er sinds mid-jaren tachtig maar twee echte titelkandidaten zijn.
Desondanks blijft het leuk te zien dat wij een mooie score halen in de Arena. Leuker en veelzeggender dan dat onzin lijstje in VI.

Overigens gebruik ik nooit de term KNJB, maar houd ik het altijd correct en beschaafd bij hun eigen naam, KNVB.
Voor wie het niet pleit dat ze het woord transparant niet kennen.

En wat je zegt over de VAR; wie beweert dat er geen enkel verband bestaat tussen 4 jaar VAR en 4 jaar Ajax in de CL en PSV niet , zou ik aanraden eens langs een opticien of oogarts te gaan.:)
 
Klopt dat er sinds mid-jaren tachtig maar twee echte titelkandidaten zijn.
Desondanks blijft het leuk te zien dat wij een mooie score halen in de Arena. Leuker en veelzeggender dan dat onzin lijstje in VI.

Overigens gebruik ik nooit de term KNJB, maar houd ik het altijd correct en beschaafd bij hun eigen naam, KNVB.
Voor wie het niet pleit dat ze het woord transparant niet kennen.

En wat je zegt over de VAR; wie beweert dat er geen enkel verband bestaat tussen 4 jaar VAR en 4 jaar Ajax in de CL en PSV niet , zou ik aanraden eens langs een opticien of oogarts te gaan.:)
Waarvan akte ;)

Ik ben het niet eens met jouw visie over de KNVB, VAR en alle partijdigheid die jij meent te zien, maar dat hoeft ook niet. Rest mij niets anders dan jouw mening te respecteren.
 
En wat je zegt over de VAR; wie beweert dat er geen enkel verband bestaat tussen 4 jaar VAR en 4 jaar Ajax in de CL en PSV niet , zou ik aanraden eens langs een opticien of oogarts te gaan.:)
Je hebt gelijk. Voordat de VAR er was konden scheidsrechters ongemoeid Ajax benadelen en PSV juist bevoordelen. Nu met de VAR is dat gelukkig voorbij en kun je zien wie er daadwerkelijk de beste is!
 
Waarvan akte ;)

Ik ben het niet eens met jouw visie over de KNVB, VAR en alle partijdigheid die jij meent te zien, maar dat hoeft ook niet. Rest mij niets anders dan jouw mening te respecteren.
Over partijdigheid praat ik niet; wel over diverse VAR ingrepen of gebrek daaraan die in 2019 en 2022 mede oorzaak waren van het feit dat Mark van Bommel en Roger Schmidt PSV niet kampioen konden maken.

Ik respecteer jouw mening ook, al verbaas ik me wel dat je niet hebt geconstateerd dat het Ajax niet tegenzat en PSV niet meezat op een aantal cruciale momenten.
Iets wat toch ook beweerd wordt door menigeen die geen affiniteit met een van beide clubs heeft.

Maar goed; ook dit jaar zul je dan wel niets opvallends hebben gezien toen jouw club speelde tegen Fortuna Sittard, GAE en Volendam.
Noem het maar weer gewoon Lucky Ajax. Die term is vaker gebruikt in het verleden.(a)
 
Klopt dat er sinds mid-jaren tachtig maar twee echte titelkandidaten zijn.
Desondanks blijft het leuk te zien dat wij een mooie score halen in de Arena. Leuker en veelzeggender dan dat onzin lijstje in VI.

Overigens gebruik ik nooit de term KNJB, maar houd ik het altijd correct en beschaafd bij hun eigen naam, KNVB.
Voor wie het niet pleit dat ze het woord transparant niet kennen.

En wat je zegt over de VAR; wie beweert dat er geen enkel verband bestaat tussen 4 jaar VAR en 4 jaar Ajax in de CL en PSV niet , zou ik aanraden eens langs een opticien of oogarts te gaan.:)
Dat verband is er wellicht wel. De VAR is - denk ik - veelal in het voordeel van de aanvallende ploeg. Aangezien Ajax veel aanvalt, is de kans ook groter dat de VAR in moet grijpen, al snap ik de onderbuikgevoelens wel als je zo’n beslissing van Serdar ziet in de Kuip. Dan voel je je - in het heetst van de strijd - gewoon zwaar genaaid.
 
Je hebt gelijk. Voordat de VAR er was konden scheidsrechters ongemoeid Ajax benadelen en PSV juist bevoordelen. Nu met de VAR is dat gelukkig voorbij en kun je zien wie er daadwerkelijk de beste is!
Ssst... je verraadt het grote knvb complot tegen psv. Wat hadden we nou afgesproken? Mondje dicht.. 😖
 
Terug
Bovenaan Onderaan