Hoe gaat dat liedje van Tina Turner dat ze bij PSV spelen? 🫣

Je gaat er weer makkelijk aan voorbij, het zal me een worst vinden wat je van PSV-supports vindt. Ik zeg alleen maar dat het niet zo raar is dat mensen Ajax-supporters arrogant vinden als jullie lijken te denken.
 
Dat liedje wat Dick Advocaat bij iedere club waar hij coach was wilde horen, bedoel je? Maar je hebt een punt. Volgende punt van aandacht, wat had de technische staf van Ajax in het begin van deze eeuw op hun stropdas staan? En waarom is de geuzennaam in de Arena SUPERjoden?
Ok, Ajax is meer arrogant dan PSV. Jij wint. Hoop dat je er blij mee bent.
 
Ok, Ajax is meer arrogant dan PSV. Jij wint. Hoop dat je er blij mee bent.
Nee hoor, ik reageerde eigenlijk meer vanuit mijn onderbuik. Bedacht me bijvoorbeeld later dat de enige reden dat wij ons geen Superboeren noemen is dat die geuzennaam al is opgeëist in Doetinchem. Normaal gesproken reageer ik niet op deze manier, maar ja, niks menselijks is mij blijkbaar vreemd. Volgende keer zal ik weer even nadenken (of op z'n minst even een smiley toevoegen🙂). Hoop dat jij daar blij mee bent😉.
 
Ik keek vanaf minuut 91. Wat een geklungel bij Volendam in die laatste minuten, nul strijd, geen charme offensief, zomaar de bal inleveren, geen gif en staan dromen of een balletje rustig naar voren tikken in de 95e minuut. Deze uitslag is voor beide teams geen schande maar hoe kon Volendam terug komen van 0-3 en dan zo die laatste minuten in gaan, waren ze leeg of was Ajax zwak in die tweede helft?
 
Ik keek vanaf minuut 91. Wat een geklungel bij Volendam in die laatste minuten, nul strijd, geen charme offensief, zomaar de bal inleveren, geen gif en staan dromen of een balletje rustig naar voren tikken in de 95e minuut. Deze uitslag is voor beide teams geen schande maar hoe kon Volendam terug komen van 0-3 en dan zo die laatste minuten in gaan, waren ze leeg of was Ajax zwak in die tweede helft?
Denk dat Volendam een tikkie had gekregen van de (terecht) afgekeurde 3-3 in de 89e minuut. Lijkt me moeilijk om dan weer op te laden en nogmaals gas te geven.
 
Nee hoor, ik reageerde eigenlijk meer vanuit mijn onderbuik. Bedacht me bijvoorbeeld later dat de enige reden dat wij ons geen Superboeren noemen is dat die geuzennaam al is opgeëist in Doetinchem. Normaal gesproken reageer ik niet op deze manier, maar ja, niks menselijks is mij blijkbaar vreemd. Volgende keer zal ik weer even nadenken (of op z'n minst even een smiley toevoegen🙂). Hoop dat jij daar blij mee bent😉.
Ik had bijna geschreven dat Ajax gewoon beter is in het arrogant zijn.
 
Hahaha zie nu pas hoe Tadic langs de lijn ging staan. Als naast je schoenen lopen een gezicht had was het Tadic wel geweest


Gorter staat nog net niet te facepalmen  En Alfred Kwak prijst het gedrag alleen maar
Als een speler als Klaassen of Blind dit zou doen zou ik het ook wel raar vinden ja. Tadic is echter de onbetwiste leider van het elftal. Van hem kan ik het wel hebben. Gorter duidelijk niet, maar die heeft nog niet zoveel te vertellen.
 
Ik geloof niet dat Gorter het over Tadic had. No way. Dat maakt de media ervan.

Je ziet dat Gorter zich druk maakt, en dat hij met zijn neus/gezicht een paar keer in de richting van Tadic wijst. Alleen achter Tadic heb je nog een heel voetbalveld, dus ja... Hij had het misschien over de scheids. Of over iets wat op het veld gebeurde.
En ALS Gorter zich inderdaad aan Tadic irriteerde, dan zou hij dat nooit direct zo naar de rest van de bank uitspreken. Want dan hou je het nooit lang vol bij een profclub.

En wat Mentos zegt, als er 1 van de speler het recht had om daar te staan, was Tadic het wel.
 
Met Bosz wel? Die heeft overal gefaald na die EU League wedstrijden.
Hij kent wel het Ajax spel en ik heb toen wel met enige jaloezie gekeken naar hoe hij Ajax weer goed liet voetballen. Misschien soms iets te veel kamikaze maar de resultaten waren er..
 
Hij kent wel het Ajax spel en ik heb toen wel met enige jaloezie gekeken naar hoe hij Ajax weer goed liet voetballen. Misschien soms iets te veel kamikaze maar de resultaten waren er..
Dat Ajax spel is op den duur toch ook wel uitgedokterd door tegenstanders en gedateerd?
De resultaten waren er tot op zekere hoogte.

Dit schreef ik een paar dagen geleden:

"Bosch is ook geen garantie op succes.
Hij liet Ajax fantastisch voetballen tegen Kopenhagen, Lyon dat er al jaren niets van bakt in Europa en toentertijd een slecht seizoen draaide of een Schalke wat tiende stond. Alleen tegen United leek het nergens op.
Het blijft het een geweldige prestatie en iedereen was zeer enthousiast over het vertoonde spel maar dit is naast goede start periodes bij andere clubs van naam ook het enige wat Bosz bereikt heeft in de top. In dat zelfde seizoen werd hij ook tweede in de Eredivisie.
Op 1 goed toernooi kun je niet blijven teren als trainer."
 
Terug
Bovenaan Onderaan