Ik vond de metafoor wel goed gevonden door Ongezouten. Heel erg benieuwd waar deze schoonmaak naar toe leidt. Je weet een beetje wat je aan Brands hebt als TD, zitten zowel goede als slechte kanten aan. Brands als AD weet ik nog echt niet wat ik ervan moet verwachten. Als het iemand wordt uit het rijtje Steinsson, Faber of JvoH dan is het antwoord daarop knip en klaar. Dan verlies ik definitief mijn vertrouwen. Dan was je veel verder geweest met een John die zijn stage eindelijk heeft afgerond en een beetje de knepen van het vak kent. Dan ben je weer helemaal terug bij af, omdat Brands geen zwaargewicht onder/naast zich duldt.
Dit dus. Plain and simple.
 
Dat al 717 pagina's teveel kent op een PSV forum.
Maar in elk geval is ook hier nu al iets te vernemen over over wie de titel van Ajax lijkt te gaan overnemen.(a)
Ik zie meer mensen roepen dat er hier teveel over Ajax wordt gesproken, maar het lijkt me juist volkomen logisch. Op Ajaxfora is het PSV-topic het grootst en bij Feyenoord zal dat ook Ajax zijn. De grote rivaal is dat niet voor niets en als je daar niet over praat lijkt me dat juist uiterst vreemd.
 
Ik zie meer mensen roepen dat er hier teveel over Ajax wordt gesproken, maar het lijkt me juist volkomen logisch. Op Ajaxfora is het PSV-topic het grootst en bij Feyenoord zal dat ook Ajax zijn. De grote rivaal is dat niet voor niets en als je daar niet over praat lijkt me dat juist uiterst vreemd.
We zwijgen het dood....
 
Ik zie meer mensen roepen dat er hier teveel over Ajax wordt gesproken, maar het lijkt me juist volkomen logisch. Op Ajaxfora is het PSV-topic het grootst en bij Feyenoord zal dat ook Ajax zijn. De grote rivaal is dat niet voor niets en als je daar niet over praat lijkt me dat juist uiterst vreemd.
Tussen nu en dan eens over rivalen praten en een topic met ongelooflijk veel pagina's over een andere dan je eigen club zie ik nog wel een nuance verschil. Om het maar eufemistisch uit te drukken.
 
Ik zie meer mensen roepen dat er hier teveel over Ajax wordt gesproken, maar het lijkt me juist volkomen logisch. Op Ajaxfora is het PSV-topic het grootst en bij Feyenoord zal dat ook Ajax zijn. De grote rivaal is dat niet voor niets en als je daar niet over praat lijkt me dat juist uiterst vreemd.
En zelfs in het ajax topic wordt er genoeg off topic over psv gepraat. Je wil toch vergelijken. Waar sta je als psv tegenover ajax. Dat zal andersom niet anders zijn denk ik.
 
Dat al 717 pagina's teveel kent op een PSV forum.
Maar in elk geval is ook hier nu al iets te vernemen over over wie de titel van Ajax lijkt te gaan overnemen.(a)
Ha, je mocht willen dat het er "slechts" 717 zijn! Een tijd geleden zijn nog eens 1000+ pagina's over de mooiste club van Nederland "operatief verwijderd" en in het archief terecht gekomen...;)
 
Ha, je mocht willen dat het er "slechts" 717 zijn! Een tijd geleden zijn nog eens 1000+ pagina's over de mooiste club van Nederland "operatief verwijderd" en in het archief terecht gekomen...;)
Nou bedankt zeg, wilde net naar bed. Dat wordt nachtmerries ;)
 
Stiekem een beetje de doelen verkleinen:


Ja tsjongejonge wat een amateurisme weer.
Ook niemand die even ziet dat er slechts 10 cm verschil is.
 
Ha, je mocht willen dat het er "slechts" 717 zijn! Een tijd geleden zijn nog eens 1000+ pagina's over de mooiste club van Nederland "operatief verwijderd" en in het archief terecht gekomen...;)
Misschien kan die "mooiste club" ook op dezelfde wijze "operatief verwijderd" worden uit de Eredivisie.
Krijgen we weer een normale competitie, een eind aan meten met twee maten en minder schandalen rondom het voetbal tot op bestuursniveau toe.;)
 
Heb even gekeken, kleinste in NL toegestane veld is 100 bij 64 meter. Heb je ongeveer 290m2 per speler.
Maak het voor de dames 90 bij 60 (dit omdat men veelal minder ver kan passen) en speel 9 tegen 9. Zit je met 300m2 per speler.
 
Huidige boekjaar. Volgende boekjaar mogen ze 200 miljoen bijschrijven aan verkochte spelers en ook nog de CL miljoenen. Bij ons gaat het niet geweldig omdat de TD weg moest omdat hij Gakpo niet voor 30 miljoen heeft verkocht.
Was het maar zo eenvoudig gewoon 2 jaar op een rij verlies incl alle CL en transfers plus nog wat ongedekte posten die vanuit Rusland/Oekraïne moeten komen.
 
Misschien kan die "mooiste club" ook op dezelfde wijze "operatief verwijderd" worden uit de Eredivisie.
Krijgen we weer een normale competitie, een eind aan meten met twee maten en minder schandalen rondom het voetbal tot op bestuursniveau toe.;)
Ik kan niet zeggen dat ik een reactie met ongeveer deze strekking niet had zien aankomen...;P
 
Was het maar zo eenvoudig gewoon 2 jaar op een rij verlies incl alle CL en transfers plus nog wat ongedekte posten die vanuit Rusland/Oekraïne moeten komen.
Een miljonair die miljoenen per jaar verdient kan in een bepaalde jaar rood staan als hij zijn huizen en yacht moet afbetalen. Betekent niet dat Jan modaal die 10.000 in de plus staat op zijn rekening rijker is.

Verwijzing Rusland/Oekraïne begrijp ik even niet. Levert ajax wapens? Of heb je het over Promes?
 
Een miljonair die miljoenen per jaar verdient kan in een bepaalde jaar rood staan als hij zijn huizen en yacht moet afbetalen. Betekent niet dat Jan modaal die 10.000 in de plus staat op zijn rekening rijker is.

Verwijzing Rusland/Oekraïne begrijp ik even niet. Levert ajax wapens? Of heb je het over Promes?
Het kan zeker zo zijn dat Promes nog wat "rekeningen te vereffenen" heeft.
 
Een miljonair die miljoenen per jaar verdient kan in een bepaalde jaar rood staan als hij zijn huizen en yacht moet afbetalen. Betekent niet dat Jan modaal die 10.000 in de plus staat op zijn rekening rijker is.

Verwijzing Rusland/Oekraïne begrijp ik even niet. Levert ajax wapens? Of heb je het over Promes?
Hij begrijpt geen snars van financiën dus is beetje zinloos dit te bediscussiëren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan