Daarom zeg ik toch ook dat als dat verbetert hij nog meer kan opleveren?

Natuurlijk is het heel veel geld, maar Ajax heeft al dik gecasht deze zomer, nog meer is gewoon niet nodig, dus dan kun je een gok nemen.
Als, inderdaad. Die kans is overigens zeker aanwezig, maar dan is het de vraag of er weer een paniekerige miljardair achter hem aan zit.

Ajax heeft zeker dik gecashed, maar ook weer dik uitgegeven. Aka, het kapitaal staat op het veld. Netto hebben ze niet echt flink gecashed, denk ik.
 
Is er buiten United überhaupt een club concreet geweest?
Er zal vast geinformeerd zijn, maar ik heb niks meegekregen van concrete biedingen anders dan van ManU.

Disclaimer: Heb het geruchtencircuit mbt Ajax zeker niet allemaal gevolgd. Kan me makkelijk ontglipt zijn.
 
Klopt wel maar heeft dit invloed op de waarde? Ik zie liever dit (en ja gaat soms veel te ver en dan wordt het gênant) dan een speler die z’n koppie laat hangen en t maar accepteert als t niet gaat zoals die wil, daarmee niet zegende dat Gakpo zo is.
Nou, imago is ook waarde. Puur op gedrag zou ik hem echt niet bij PSV willen zien.
:ROFL: Ik doelde op die viespeuk die niet al te lang geleden een kind van 9 verkrachtte en vermoorde
Ik dacht dat het een rapper was. Of is dat dezelfde?
 
Misschien vergeten jullie dat de CL al over 3 weken begint. Als je nu nog een nieuwe speler moet gaan halen, is die net een week binnen op het moment dat je moet presteren. Dat wil je ook niet.
Ik zie het probleem niet:

Bergwijn-----------Brobbey-----------Berghuis

--------------------------Tadic--------------------------

Als back up voor deze Servische boerenburgerbeweging voorhoede heb je Klaassen, Kudus en nieuwe aankopen Torres en Conceicao. Daarnaast heb je genoeg geld om verloren zonen Ziyech en Malen te halen. Dan heb je nog precies genoeg over om een wereldkeeper te halen en een goede rechtsback.

Vergeet niet dat Ajax een bod van 50 miljoen voor Neres en hem later met verlies voor 12 miljoen moest verkopen. City, Barca of Liverpool zullen nooit meer dan 40 miljoen betalen voor hem
 
Laatst bewerkt:
Er gaat 20% naar zijn oude club. Heel leuk die 64 miljoen, maar een goede vervanger haal je ook niet gratis uit een pakje. Helemaal niet als clubs weten dat er net 80mln voor Antony is gevangen.
Er zit nog wel een verschil tussen 80 -, 64 miljoen of gratis uit een pakje. Bovendien heb je met Berghuis die Portugees en heel misschien dikke Mootje nog 3 vervangers. Ik vind het onverstandig maar ik begrijp de redenen voor deze mogelijke mispeer wel. En dan daarbij zoals gezegd: het is nog altijd mogelijk dat United zo met 100 miljoen op de stoep staat. En dan zijn ze ineens briljant.
 
Er zit nog wel een verschil tussen 80 -, 64 miljoen of gratis uit een pakje. Bovendien heb je met Berghuis die Portugees en heel misschien dikke Mootje nog 3 vervangers. Ik vind het onverstandig maar ik begrijp de redenen voor deze mogelijke mispeer wel. En dan daarbij zoals gezegd: het is nog altijd mogelijk dat United zo met 100 miljoen op de stoep staat. En dan zijn ze ineens briljant.
Wel grappig dat men over de back up alleen maar heeft over gehaalde spelers. Niemand noemt Unuvar(die nu kapot gemaakt wordt.. had 2 jaar geleden al gebracht moeten worden), Sontje Hansen, Van Axel-Dongen of een andere godenzoon. Unuvar is beter dan Mo. Ook al speelt hij op een andere positie. Sontje en Axel Dongen doen niet onder voor die Portugese jongen.
 
Wel grappig dat men over de back up alleen maar heeft over gehaalde spelers. Niemand noemt Unuvar(die nu kapot gemaakt wordt.. had 2 jaar geleden al gebracht moeten worden), Sontje Hansen, Van Axel-Dongen of een andere godenzoon. Unuvar is beter dan Mo. Ook al speelt hij op een andere positie. Sontje en Axel Dongen doen niet onder voor die Portugese jongen.
Die Schmidt is ook wel een boefje met lange tentakels :maniac:

Voor de rest, laat ze de jeugd maar verwaarlozen, geeft ons kans om ons op dat gebied te profileren.
 
Wel grappig dat men over de back up alleen maar heeft over gehaalde spelers. Niemand noemt Unuvar(die nu kapot gemaakt wordt.. had 2 jaar geleden al gebracht moeten worden), Sontje Hansen, Van Axel-Dongen of een andere godenzoon. Unuvar is beter dan Mo. Ook al speelt hij op een andere positie. Sontje en Axel Dongen doen niet onder voor die Portugese jongen.
Dat komt vooral omdat Ajax deze jongens zelf niet serieus neemt. Naast een blik aankopen kan Ajax inderdaad ook nog een blik talenten opentrekken. 80 miljoen echt veel geld.
 
Tenzij Man Utd afhaakt en een ander haalt.. Tot zover zijn zij de enige die er in trappen

Mahrez zal niet lang meer bij City blijven, Nog maar zien hoe lang Salah bij Liverpool de kar trekt. PSG trekt altijd de poeplap wel en Bayern is daar ook niet meer vies van. Ik zie voldoende opties voor volgend seizoen als hij een goede CL campagne en WK draait. Ik snap Ajax wel.

Sao Paulo daarentegen zal nog wel net niet bij VDS aan de lijn hangen of we gek geworden zijn. Die zien een verdubbeling dor de 20% doorverkoop door hun handen wegglijden misschien wel.
 
Zou Ajax wellicht weten dat Antony zelf nu helemaal niet naar Man Utd wil, wat het makkelijk maakt om voor de buitenwereld het bod af te slaan?
 
Zou Ajax wellicht weten dat Antony zelf nu helemaal niet naar Man Utd wil, wat het makkelijk maakt om voor de buitenwereld het bod af te slaan?
80 miljoen en een levenslange voorraad lijmsnuif voor hem en zijn entourage Dan gaat hij wel.


(of is deze grap te hard)
 
Terug
Bovenaan Onderaan