Penalty

Internationale Legende
Of hij naar United wil weet ik niet. Kan me ook voorstellen dat hij zich nog wil laten zien in de Champions League in de hoop dat er een betere club komt.

En als ManU al met een bod komt, verwacht ik niet dat dat hoger zal zijn dan 80 miljoen euro en daar zal Ajax niet mee akkoord gaan denk ik.
€ 8o miljoen strik erom en weg. Maar als de nu nog club van Erik ten Hag zo gek is om nog hoger te bieden weet je maar nooit of het bedrag nog absurder gaat worden. :maniac: Over een paar maanden is het de ex-club van Erik Ten Hag die niets meer biedt aan de andere nog eerder ex-club van Erik ten Hag. :cautious:

Kronos

Assistent Bondscoach
Dat hij deze zomer zou blijven was al wel duidelijk, dit is vooral om volgend jaar een hoge transfersom te garanderen. Die gaat ook geen moment langer meer blijven, anders had hij wel voor langer getekend. Benieuwd of er over clausules of transferbedragen is gesproken. Kan me vanuit hem denkend voorstellen dat je daar wel iets over wil vastleggen. Als Martinez flopt bij een rampzalig Man Utd zullen topclubs toch wel harder gaan nadenken over (kleine) verdedigers uit de eredivisie?

Tegengas

Basisspeler
En op transfermarkt staat hij gewoon voor 35 miljoen. Maar door al het ajax/Telegraaf/NLvoetbalsites geloven ook wij al dat die 80 miljoen reeel is. :unsure:
Ajax heeft eerder bod van 60-80m afgeslagen. Nu schijnen ze het bod omhoog te willen doen in een alles of niets poging.

80m+ is natuurlijk niet verantwoord om te weigeren mits je nog wel een backup hebt die haalbaar is.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ajax heeft eerder bod van 60-80m afgeslagen. Nu schijnen ze het bod omhoog te willen doen in een alles of niets poging.

80m+ is natuurlijk niet verantwoord om te weigeren mits je nog wel een backup hebt die haalbaar is.
Laat ze dat dan maar lekker op 1 september doen :D

Pijlsnelventje

Routinier
Als ze maandag verliezen van Liverpool gaat het bod gewoon naar 100 miljoen.
Ze mogen dan ook Cody ophalen voor 70 miljoen.
In de media wordt beweerd dat ze nu gaan schakelen naar Gakpo hetgeen natuurlijk alleen al lachwekkend is omdat hij geen rechtsbuiten is. Als je al die berichten mag geloven, doen ze echt maar wat.

huez

Aanvoerder
Ik ben bang dat ze dat ook kunnen. Als er 50 miljoen wordt geboden dan denk ik dat ie weg is.
Maar is het bedrag voor Antony dan absurd hoog. Of is 50 miljoen voor Gakpo voor PSV een heel mooi bedrag?Heeft internationaal nog niet zo heel veel laten zien.
Ik denk dat wij ons niet zo moeten blind staren over de waarde van Gakpo door het absurde bedrag dat United voor Antony wil betalen. En ja, ik ben het ermee eens als United voor Gakpo komt dat ze gewoon 60 miljoen moeten vragen want die zijn het spoor helemaal bijster, maar om nou te zeggen dat hij dat waard is vraag ik me af.

Pijlsnelventje

Routinier
Maar is het bedrag voor Antony dan absurd hoog. Of is 50 miljoen voor Gakpo voor PSV een heel mooi bedrag?Heeft internationaal nog niet zo heel veel laten zien.
Ik denk dat wij ons niet zo moeten blind staren over de waarde van Gakpo door het absurde bedrag dat United voor Antony wil betalen. En ja, ik ben het ermee eens als United voor Gakpo komt dat ze gewoon 60 miljoen moeten vragen want die zijn het spoor helemaal bijster, maar om nou te zeggen dat hij dat waard is vraag ik me af.
Dat zou een heel mooi bedrag zijn. Ik zie het alleen liever niet gebeuren zo op het einde van de transferperiode terwijl de competitie al gaande is. Maar als ze komen dan moet je ook realistisch blijven. Ajax heeft al een cadeau van Man United van 30 miljoen gehad deze transferperiode. Daar kunnen ze zich meer permitteren.

Phillip Cocu

Bondscoach
Voor het aantal goals en assists wat Anthony in de Eredivisie heeft geleverd vind ik het een absurd bedrag. Gaf ook niet thuis tegen Mauro en Malacia

Bovenaan Onderaan