Wat bedoel je met cunt factor? Dat ie ligt te rollebollen op het veld of dat hij bij het juichen van de tegenstanders ze erop attendeert dat ze ergens anders moeten juichen? Daar heb je niet zoveel aan.
Sterker nog, dan word je in de PL keihard uitgekotst door alles en iedereen. Gejank en schwalbes houden ze daar niet van.
 
En weer zo'n Ajax trainer die zich in het buitenland compleet belachelijk aan het maken is.
55m voor Martinez en 80m voor Anthony en binnen 2 weken op straat liggen.

Al m'n respect voor Ten Hag is wel verdwenen. Dit is gewoon puur cashen voor Ajax wat ie nu aan 't doen is. Dat 'ie lekker mag degraderen met die schijt club.
Het is gewoon crimineel, ik kan er echt met m'n hoofd niet bij.
 
Cody is misschien minder divers, maar haalt een hoger rendement. Kun je m.i. minimaal tegen elkaar wegstrepen. Wat heb je aan divers spel als het niet rendeert?
Hoger rendement in de eredivisie. Een treetje hoger blijkt hij toch redelijk goed te verdedigen.
 
Hoger rendement in de eredivisie. Een treetje hoger blijkt hij toch redelijk goed te verdedigen.
Met ook telkens dubbele dekking, omdat de andere flank bij PSV een stuk minder bezet is. Als je bij een goede PL-club speelt heeft de tegenstander de luxe niet om op één flank die dubbele dekking te geven.

Vorig seizoen Cody overigens 15 Europese wedstrijden, 7 goals. Antony 7 Europese wedstrijden, 2 goals. Ja, verschil in niveau, maar ook te zien in rendement.
 
Met ook telkens dubbele dekking, omdat de andere flank bij PSV een stuk minder bezet is. Als je bij een goede PL-club speelt heeft de tegenstander de luxe niet om op één flank die dubbele dekking te geven.

Vorig seizoen Cody overigens 15 Europese wedstrijden, 7 goals. Antony 7 Europese wedstrijden, 2 goals. Ja, verschil in niveau, maar ook te zien in rendement.

Het gaat echt puur en alleen om het woordje Champions League. Alsof Monaco en Sociedad vorig seizoen van een veel minder niveau waren dan Sporting en Dortmund. En tegen Benfica was meneer de tovenaar juist weer nergens te bekennen.

Ik durf te wedden dat als wij straks de groepsfase CL bereiken en Gakpo scoort twee keer. Dat er niemand, maar dan ook helemaal niemand over 80+ miljoen gaat praten.
 
En jullie vinden het misschien niet leuk maar de "Cunt-factor" kan in de EPL juist de doorslag geven dat ie slaagt. Als Ajacied baal ik dat ie gaat. Zelfs voor 100 miljoen maar goed, voor iedere SSC houder volgend jaar een gouden buttplug bij verlenging SSC heeft ook wel weer wat.

Zonder dollen: Geld reserveren voor een Tadic en Blind aankoop want die zijn na dit seizoen echt verleden tijd.
Blind is al 2 seizoenen verleden tijd
 
Krijg zojuist nog deze doorgestuurd van Pavlos. Ook treffend.

Bekijk bijlage 4876
Totaal? Of alleen eredivisie? Hoe dan ook denk ik dat PSV afhankelijker is geweest van Cody dan Ajax van Antony. Dat zal wellicht ook meespelen. Als je kunt kiezen tussen de bal spelen naar Cody, Zahavi of Doan, dan kies je snel voor Cody. Bij Ajax heb je wat meer keus en wat meer potientiele doelpuntenmakers, lijkt me. Maar goed, dan zou je de vergelijking club breed moeten trekken ipv slechts 2 spelers vergelijken (een linksbuiten met een rechtsbuiten)
 
Dat Antony maar een zelfde traject mag volgen:


 
Ik hoop vooral dat het niveau in de Eredivisie structureel omhoog gaat. Dat begint mijn inziens in de top.

Ergo, PSV moet gaan cashen de komende jaren.
En durven investeren. Het accent op eigen jeugd slaat een beetje door. Er komen veel spelers in het eerste, maar op Cody na (en Memphis in 2015) is het nou ook weer niet zo dat we er heel erg vermogend van zijn geworden. Onze scouting moet veel en veel beter.
 
Zo zie je maar weer.. Je kunt zo veel geld hebben en zulke dure spelers kopen, maar een luxeprobleem is ook een probleem. Houd ze allemaal maar eens tevreden. Jeugd zal nu ook wel denken van hoe de f ga ik hier ooit aan minuten komen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan