Kapot mag united wmb graag gaan. Baal er wel van dat Ajax er financieel zo van profiteert. Kunnen ze niet gewoon Max ofzo voor 31 miljoen halen en hem op rechtsvoor neerzetten?
 
Wij zetten hem ook al dik 2 jaar op de rechts voor, maar het mag niet baten.
Daarom. Om mijn part zetten ze Drommel in de spits daar in Manchester omdat ze denken dat ie "lekker kan meevoetballen" en "met Drommel t doel nooit lang schoon blijft".
 
Mijn hemel United gaat dus echt terugkomen met een nog hoger bod…?! Is die Ten Hag gewoon nog undercover in dienst van ajax ofzo…??🤮
 
Stiekem had ik dit wel verwacht. Wordt inclusief bonussen denk ik rond de 100. En zo zijn die 2 bluffkonijnen de winnaars en is Erik ten Hag echt een complete randdebiel. Ik heb er geen ander woord voor.
 
Ik hoop dat Ten Hag aankomend weekend met minstens 0-5 op zijn kloten krijgt en hij maandag al op straat staat. Achterlijke gladiool. Oh en United mag ook kapot, nog achterlijkere gladiolen. Die gaan straks in 1 transferperiode minstens 150 miljoen naar Ajax overmaken, pleur toch op man.
 
Goed, iets met schoppen tegen schenen en heilige huisjes.. maar als ik United was zou ik 100 % voor Antony gaan en (nog) niet voor Gakpo. Om te beginnen heeft Antony het al in de CL laten zien. Daarnaast is Cody gewoon nog veel te naïef en eenzijdig in zijn spel. Kopje bijna altijd naar beneden en bijna altijd naar binnen komend. Antony is diverser. Of verder. En ja, het zijn andere spelers op andere posities, maar ook als PSV-fan moet ik erkennen dat op dit moment Antony terecht duurder is. Niet dat wij hem goedkoop van de hand moeten doen. Zo duur mogelijk je huid verkopen. Maar ik zie Antony het wel redden daar. Cody wordt in no time kapot getrapt.
 
Goed, iets met schoppen tegen schenen en heilige huisjes.. maar als ik United was zou ik 100 % voor Antony gaan en (nog) niet voor Gakpo. Om te beginnen heeft Antony het al in de CL laten zien. Daarnaast is Cody gewoon nog veel te naïef en eenzijdig in zijn spel. Kopje bijna altijd naar beneden en bijna altijd naar binnen komend. Antony is diverser. Of verder. En ja, het zijn andere spelers op andere posities, maar ook als PSV-fan moet ik erkennen dat op dit moment Antony terecht duurder is. Niet dat wij hem goedkoop van de hand moeten doen. Zo duur mogelijk je huid verkopen. Maar ik zie Antony het wel redden daar. Cody wordt in no time kapot getrapt.
Zelfs al zou ik hierin meegaan, dan is duurder niet het verschil tussen 45 en 100 miljoen. En dat is waar het nu op lijkt. Dat is gewoon totaal, maar dan ook totaal van de zotte.

Ik zie genoeg vraagtekens rondom Antony in de PL. In de competitie een niet bijzonder rendement, enorm veel circusvoetbal dat in de PL niet werkt en niet wordt geaccepteerd, en over het algemeen slagen Nederlandse toppers nauwelijks of niet direct in de PL-top. Op basis waarvan denken we dan dat Antony (of Gakpo) dat wel gaan redden? Ik zie het niet. En dan is 45-50 miljoen overigens veel makkelijker te verantwoorden dan 80-100 miljoen.
 
Goed, iets met schoppen tegen schenen en heilige huisjes.. maar als ik United was zou ik 100 % voor Antony gaan en (nog) niet voor Gakpo. Om te beginnen heeft Antony het al in de CL laten zien. Daarnaast is Cody gewoon nog veel te naïef en eenzijdig in zijn spel. Kopje bijna altijd naar beneden en bijna altijd naar binnen komend. Antony is diverser. Of verder. En ja, het zijn andere spelers op andere posities, maar ook als PSV-fan moet ik erkennen dat op dit moment Antony terecht duurder is. Niet dat wij hem goedkoop van de hand moeten doen. Zo duur mogelijk je huid verkopen. Maar ik zie Antony het wel redden daar. Cody wordt in no time kapot getrapt.
Als je tussen die twee moet kiezen ben ik het met je eens, maar voor 80+ miljoen kun je vast een speler halen die een constant niveau heeft laten zien op een podium hoger dan de ED. CL blijft voor een Nederlandse club toch een competitie waar je je voor 200% kunt opladen. Pakweg een PL ploeg verwacht 2x in de week zo'n niveau
 
Zelfs al zou ik hierin meegaan, dan is duurder niet het verschil tussen 45 en 100 miljoen. En dat is waar het nu op lijkt. Dat is gewoon totaal, maar dan ook totaal van de zotte.

Ik zie genoeg vraagtekens rondom Antony in de PL. In de competitie een niet bijzonder rendement, enorm veel circusvoetbal dat in de PL niet werkt en niet wordt geaccepteerd, en over het algemeen slagen Nederlandse toppers nauwelijks of niet direct in de PL-top. Op basis waarvan denken we dan dat Antony (of Gakpo) dat wel gaan redden? Ik zie het niet. En dan is 45-50 miljoen overigens veel makkelijker te verantwoorden dan 80-100 miljoen.
Omdat Antony diverser is en slimmer speelt.
Cody is nog een kuiken. Zolang hij voorspelbaar is en niet van het niveau Robben, gaat hij het niet redden in de PL.
 
Goed, iets met schoppen tegen schenen en heilige huisjes.. maar als ik United was zou ik 100 % voor Antony gaan en (nog) niet voor Gakpo. Om te beginnen heeft Antony het al in de CL laten zien. Daarnaast is Cody gewoon nog veel te naïef en eenzijdig in zijn spel. Kopje bijna altijd naar beneden en bijna altijd naar binnen komend. Antony is diverser. Of verder. En ja, het zijn andere spelers op andere posities, maar ook als PSV-fan moet ik erkennen dat op dit moment Antony terecht duurder is. Niet dat wij hem goedkoop van de hand moeten doen. Zo duur mogelijk je huid verkopen. Maar ik zie Antony het wel redden daar. Cody wordt in no time kapot getrapt.
Om heel eerlijk te zijn zie ik het geen van twee het redden bij United. Ook gezien het track record van United niet de meest fijne club om te slagen. En voor de bedragen die wij vragen zou je dat toch wel mogen verwachten van die spelers.
 
Goed, iets met schoppen tegen schenen en heilige huisjes.. maar als ik United was zou ik 100 % voor Antony gaan en (nog) niet voor Gakpo. Om te beginnen heeft Antony het al in de CL laten zien. Daarnaast is Cody gewoon nog veel te naïef en eenzijdig in zijn spel. Kopje bijna altijd naar beneden en bijna altijd naar binnen komend. Antony is diverser. Of verder. En ja, het zijn andere spelers op andere posities, maar ook als PSV-fan moet ik erkennen dat op dit moment Antony terecht duurder is. Niet dat wij hem goedkoop van de hand moeten doen. Zo duur mogelijk je huid verkopen. Maar ik zie Antony het wel redden daar. Cody wordt in no time kapot getrapt.

Dus jij vind het doodnormaal dat United straks 80+ miljoen gaat betalen voor Antony? Volgens mij is er letterlijk niemand die hier heeft geroepen dat Gakpo meer waard zou zijn dan Antony.
 
Dus jij vind het doodnormaal dat United straks 80+ miljoen gaat betalen voor Antony? Volgens mij is er letterlijk niemand die hier heeft geroepen dat Gakpo meer waard zou zijn dan Antony.
Het gaat idd om het belachelijke verschil vooral…dat verschil slaat helemaal nergens op en is pure oplichterij…
 
Dus jij vind het doodnormaal dat United straks 80+ miljoen gaat betalen voor Antony? Volgens mij is er letterlijk niemand die hier heeft geroepen dat Gakpo meer waard zou zijn dan Antony.
Ik ben vooral al een poosje niet zo fan meer van Cody. Zo nu en dan erg belangrijk (bijv in de KNVB-finale) maar vind hem ook veel verprutsen, waar hij met een beetje geduld en overzicht had moeten zien dat een ander er beter voor staat.
 
Omdat Antony diverser is en slimmer speelt.
Cody is nog een kuiken. Zolang hij voorspelbaar is en niet van het niveau Robben, gaat hij het niet redden in de PL.
En jullie vinden het misschien niet leuk maar de "Cunt-factor" kan in de EPL juist de doorslag geven dat ie slaagt. Als Ajacied baal ik dat ie gaat. Zelfs voor 100 miljoen maar goed, voor iedere SSC houder volgend jaar een gouden buttplug bij verlenging SSC heeft ook wel weer wat.

Zonder dollen: Geld reserveren voor een Tadic en Blind aankoop want die zijn na dit seizoen echt verleden tijd.
 
En jullie vinden het misschien niet leuk maar de "Cunt-factor" kan in de EPL juist de doorslag geven dat ie slaagt. Als Ajacied baal ik dat ie gaat. Zelfs voor 100 miljoen maar goed, voor iedere SSC houder volgend jaar een gouden buttplug bij verlenging SSC heeft ook wel weer wat.

Zonder dollen: Geld reserveren voor een Tadic en Blind aankoop want die zijn na dit seizoen echt verleden tijd.

Wat bedoel je met cunt factor? Dat ie ligt te rollebollen op het veld of dat hij bij het juichen van de tegenstanders ze erop attendeert dat ze ergens anders moeten juichen? Daar heb je niet zoveel aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan