Dat gezegd hebbende…wat een achterlijke gladiolen daar in Amsterdam, 80 miljoen afslaan voor Anthony…🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ze kunnen het zich permitteren en ontvangen straks waarschijnlijk nog meer. :cautious: Manchester United is vast zo gek genoeg om nog meer te gaan betalen. :maniac:
 
Ze kunnen het zich permitteren en ontvangen straks waarschijnlijk nog meer. :cautious: Manchester United is vast zo gek genoeg om nog meer te gaan betalen. :maniac:
Mag hopen dat ManU er klaar mee is en zich niet laat piepelen door die club…dit bod gaan ze van geen enkele andere club nog krijgen…waanzin…!
 
Als het je allemaal zo diep zit dat je met dit soort gedachtes zit dan kan je je afvragen of je er niet te zwaar aan tilt allemaal…het is voetbal hè…mind you, een spel dat je voornamelijk volgt via tv en voor extra vermaak misschien af en toe ook in een stadion…

Ik ga er soms ook helemaal in op en walg wel vaker van die club dus ik heb ook niet alle recht van spreken maar ik heb door de jaren heen wel een beetje geleerd dat het zonde van al je tijd en energie is om er zo in op te gaan…
Een Putin of Donny M kan van mij ook de pest krijgen, maar ik zal er niet van wakker liggen wanneer dit niet gebeurd. Met Entenie idem, soms is het gewoon ff lekker om te zeggen dat iemand waar je een hekel aan hebt de tering kan krijgen :) Als ik taferelen zie als een Martinez die het veld inrolt tegen PSV of een Entenie die loopt te janken tegen Feyenoord dan mogen die van mij inderdaad hun poten breken.

Verder idd maar een spelletje waar ik me niet al te druk om maak :)
 
Een Putin of Donny M kan van mij ook de pest krijgen, maar ik zal er niet van wakker liggen wanneer dit niet gebeurd. Met Entenie idem, soms is het gewoon ff lekker om te zeggen dat iemand waar je een hekel aan hebt de tering kan krijgen :) Als ik taferelen zie als een Martinez die het veld inrolt tegen PSV of een Entenie die loopt te janken tegen Feyenoord dan mogen die van mij inderdaad hun poten breken.

Verder idd maar een spelletje waar ik me niet al te druk om maak :)

Volg de laatste weken wat minder het nieuws. Maar wat voert Donyell Malen in Duitsland allemaal in zijn schild om in een adem genoemd te worden met Putin?
 
Wat Antony betreft. Je hebt al Berghuis die bij ons in de basis zou spelen boven Noni en je hebt 80 miljoen om team verder te versterken. Ik zie ook niet waarom ze poot stijf houden
 
Ik vind het echt onverantwoord.
Ajax had een tegenvoorstel kunnen doen van 90m en een vervanger halen.

Ja Anthony is onwijs goed maar voor eredivisie begrippen is 80m plus echt enorm
Ik denk dat Ajax verwacht dat ze na dit seizoen meer kunnen vangen. WK staat voor de deur, nog een jaartje Europees goed presteren en de prijzen worden sowieso steeds hoger en hoger.
 
Ik denk dat Ajax verwacht dat ze na dit seizoen meer kunnen vangen. WK staat voor de deur, nog een jaartje Europees goed presteren en de prijzen worden sowieso steeds hoger en hoger.
Tenzij Man Utd afhaakt en een ander haalt.. Tot zover zijn zij de enige die er in trappen
 
Terug
Bovenaan Onderaan