Het is misschien anekdotisch bewijs, maar vorig seizoen was dat ook het probleem niet. Ze gaven 4 goals weg in de JC schaal in een afstraffing, en daarna duurde het tot januari totdat ze nog 4 tegengoals kregen. Bovendien foutloos in de CL, ware het in een perfecte loting.
True. Maar toen waren ze minder ver in de voorbereiding dan nu, meen ik. En hadden ze Martinez nog lopen, waar nu Blind centraal achterin staat, Bassey zich nog maar moet bewijzen (en maf genoeg als LB inviel, waar slaat dat op) en de twee bejaarden op doel nog meer bejaard zijn geworden. Vooral achterin lijkt het me erg risicovol.
 
Ze zijn met hem scorend vermogen kwijt.
Valt wel mee. Ook geen garantie dat Haller dat trucje nog een keer had herhaalt dit seizoen, ook al had hij die nare ziekte niet gekregen. Ze hebben ook weer scorend vermogen erbij gekregen. Ik zou me als Ajax zijnde wat meer zorgen maken om de verdediging en doelman, want met Pasveer aan komen kakken als eerste doelman is gewoon echt topclub onwaardig.
 
Valt wel mee. Ook geen garantie dat Haller dat trucje nog een keer had herhaalt dit seizoen, ook al had hij die nare ziekte niet gekregen. Ze hebben ook weer scorend vermogen erbij gekregen. Ik zou me als Ajax zijnde wat meer zorgen maken om de verdediging en doelman, want met Pasveer aan komen kakken als eerste doelman is gewoon echt topclub onwaardig.
Die lijkt tegenwoordig meer op Sari van Veenendaal dan op een keeper. Je schaamt je toch kapot met dat op doel.
 
Valt wel mee. Ook geen garantie dat Haller dat trucje nog een keer had herhaalt dit seizoen, ook al had hij die nare ziekte niet gekregen. Ze hebben ook weer scorend vermogen erbij gekregen. Ik zou me als Ajax zijnde wat meer zorgen maken om de verdediging en doelman, want met Pasveer aan komen kakken als eerste doelman is gewoon echt topclub onwaardig.
Brobbey is stuk 2 klassen minder dan Haller?
 
Brobbey is stuk 2 klassen minder dan Haller?
Volgens mij legt Brobbey ze er net zo makkelijk in als Haller? Hij is misschien minder technisch, maar een neusje voor de goal heeft hij wel. Lijkt alsof je Haller inschat als een absolute topspits, dat lijkt me wel wat overdreven. Bovendien, waar hebben we het over? Ze hebben naast Brobbey ook Tadic, Bergwijn, Antony en Berghuis nog :shrug:
 
Volgens mij legt Brobbey ze er net zo makkelijk in als Haller? Hij is misschien minder technisch, maar een neusje voor de goal heeft hij wel. Bovendien, waar hebben we het over? Ze hebben naast Brobbey ook Tadic, Bergwijn, Antony en Berghuis nog :shrug:
Dat zijn geen spitsen
 
Volgens mij legt Brobbey ze er net zo makkelijk in als Haller? Hij is misschien minder technisch, maar een neusje voor de goal heeft hij wel. Lijkt alsof je Haller inschat als een absolute topspits, dat lijkt me wel wat overdreven. Bovendien, waar hebben we het over? Ze hebben naast Brobbey ook Tadic, Bergwijn, Antony en Berghuis nog :shrug:
Daar moet je elke wedstrijd toch easy mee kunnen winnen…
 
Zolang je er geen 5 tegen krijgt dan wel ja.
Precies; en dan komen we weer op mijn punt uit: dat Ajax zich meer zorgen moet maken om de verdediging en doelman.

Ik wil best geloven dat Bassey een beest was voor Rangers, maar ik geloof niet dat de speelstijl van Rangers ook maar in de buurt komt van die van Ajax, dus kan het zomaar zijn dat die gigantisch door de mand gaat vallen bij Ajax, net zoals Baumgartl hier geen grijpstuiver waard was, maar bij een Duitse club die veel verder naar achteren speelt kennelijk een nuttige verdediger is.
 
Weet zeker dat ze nog niet uitgeshopt zijn. Er gaat echt nog wel een rechtsback, keeper en een extra centrale man gehaald worden. Als ze het nu niet doen dan doen ze het wel in de winterstop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan