Ik lees dat ze van de RvC eerst moeten verkopen voordat er iets nieuws komt. Dan had je toch graag een paar miljoen minder aan Bassey uitgegeven lijkt me...
 

PSV treft Ajax zaterdag in het duel om de Johan Cruijff Schaal en speelt volgende week dinsdag in Monaco het eerste duel in de voorronde Champions League tegen AS Monaco. "Eén ding weet je zeker", aldus De Mos. "Als je goed staat bij balverlies, krijg je altijd kansen tegen Ajax. Dus ik zie PSV daar winnen."
Was gepubliceerd op 26 juli 2022 :sneaky:
 
Ik lees dat ze van de RvC eerst moeten verkopen voordat er iets nieuws komt. Dan had je toch graag een paar miljoen minder aan Bassey uitgegeven lijkt me...

Ze hebben best nog wel wat troep rondlopen met Klaiber, Schuurs en Magallan. Dus laat die verkoop maar uitblijven, met een beetje geluk staan ze straks met die drie achterin te voetballen :D
 
Ze hebben best nog wel wat troep rondlopen met Klaiber, Schuurs en Magallan. Dus laat die verkoop maar uitblijven, met een beetje geluk staan ze straks met die drie achterin te voetballen :D

Kik Pierie, Bande, Daramy

Voor deze 6 spelers is dus gewoon iets meer als 40m t putje in gegooid. Enige speler die met een positief financieel resultaat gaat is Schuurs.

Magallan is echt onbegrijpelijk als je bedenkt dat Ajax hem meerdere jaren gescout heeft. Pierie 5 miljoen, man man man, niemand begreep wat Ajax met hem wou. Bij Heerenveen maakte hij al bizarre fouten.

Daramy was 2e keuze achter Sulemana maar is verre van enig gewenst niveau en past totaal niet bij het spel van Ajax. Speler met veel snelheid maar daar staat Ajax vaak te diep voor. Klaiber is een prima back up maar daar is ook alles mee gezegd.

Het grote probleem is dat Ajax ook nog eens veel te hoge salarissen biedt waardoor een Magallan en Klaiber nooit een stap terug doen. Zag je ook met Labyad die liever meerdere jaren op de bank zit dan gaat voor de sportieve uitdaging bij een Vitesse of Antwerp.

Af en toe is het beleid bij Ajax om te janken.
 
Kik Pierie, Bande, Daramy

Voor deze 6 spelers is dus gewoon iets meer als 40m t putje in gegooid. Enige speler die met een positief financieel resultaat gaat is Schuurs.

Magallan is echt onbegrijpelijk als je bedenkt dat Ajax hem meerdere jaren gescout heeft. Pierie 5 miljoen, man man man, niemand begreep wat Ajax met hem wou. Bij Heerenveen maakte hij al bizarre fouten.

Daramy was 2e keuze achter Sulemana maar is verre van enig gewenst niveau en past totaal niet bij het spel van Ajax. Speler met veel snelheid maar daar staat Ajax vaak te diep voor. Klaiber is een prima back up maar daar is ook alles mee gezegd.

Het grote probleem is dat Ajax ook nog eens veel te hoge salarissen biedt waardoor een Magallan en Klaiber nooit een stap terug doen. Zag je ook met Labyad die liever meerdere jaren op de bank zit dan gaat voor de sportieve uitdaging bij een Vitesse of Antwerp.

Af en toe is het beleid bij Ajax om te janken.
Maar dan heb je een speler als Martine die Transfermartkt zo‘n 32 miljoen waard vindt, en dan koopt je ex-trainer, nu in dienst bij een spilzieke club die speler voor bijna het dubbele. Al die blunders weer weggepoetst.
(Waarbij de vraag is of de zeer succcesvolle transfers gebruikt moeten worden om de rotzooi op te ruimen…)
 
Doel ook op Pasveer.
Die keepte vorig jaar toch verrassend sterk? Had ik nooit verwacht. Bij PSV was het maar zozo.
Kik Pierie, Bande, Daramy

Voor deze 6 spelers is dus gewoon iets meer als 40m t putje in gegooid. Enige speler die met een positief financieel resultaat gaat is Schuurs.

Magallan is echt onbegrijpelijk als je bedenkt dat Ajax hem meerdere jaren gescout heeft. Pierie 5 miljoen, man man man, niemand begreep wat Ajax met hem wou. Bij Heerenveen maakte hij al bizarre fouten.

Daramy was 2e keuze achter Sulemana maar is verre van enig gewenst niveau en past totaal niet bij het spel van Ajax. Speler met veel snelheid maar daar staat Ajax vaak te diep voor. Klaiber is een prima back up maar daar is ook alles mee gezegd.

Het grote probleem is dat Ajax ook nog eens veel te hoge salarissen biedt waardoor een Magallan en Klaiber nooit een stap terug doen. Zag je ook met Labyad die liever meerdere jaren op de bank zit dan gaat voor de sportieve uitdaging bij een Vitesse of Antwerp.

Af en toe is het beleid bij Ajax om te janken.
Je kan niet alleen maar voltreffers hebben. Elke club heeft z’n missers. Bij Ajax is de transferbalans toch prima in orde?

pfff
Dat loopt ook uit de hand, toch?
 
Die keepte vorig jaar toch verrassend sterk? Had ik nooit verwacht. Bij PSV was het maar zozo.

Je kan niet alleen maar voltreffers hebben. Elke club heeft z’n missers. Bij Ajax is de transferbalans toch prima in orde?

Dat loopt ook uit de hand, toch?
Geen idee, aangezien deze maatregel in het kader van brandveiligheid is neem ik aan dat ze ook geen grote spandoeken meer toestaan aangezien het daar vorig seizoen bijna echt mee fout ging.
 
Geen idee, aangezien deze maatregel in het kader van brandveiligheid is neem ik aan dat ze ook geen grote spandoeken meer toestaan aangezien het daar vorig seizoen bijna echt mee fout ging.

De reden die ze geven is ook gewoon echt pure onzin. Want dan moet je ook de kartonnen bekerhouders gaan uitbannen etc. Ze zijn die kinderen gewoon beu, en dat kan ik best begrijpen want het begint uit de hand te lopen. Spelers gaan er ook amper meer op af, wat ik merk bij PSV. Want "kindjes die vragen, worden overgeslagen".
 
Geen idee, aangezien deze maatregel in het kader van brandveiligheid is neem ik aan dat ze ook geen grote spandoeken meer toestaan aangezien het daar vorig seizoen bijna echt mee fout ging.
De brandveiligheid is slechts de tweede reden waarom Ajax dit doet, maar alle nieuwssites pakken alleen dit op.


Er worden shirtjes geëist, handtekeningen en wat al niet meer. Het begon allemaal onschuldig, maar het ergerlijke is dat sommige volwassenen vinden dat hun kroost ook recht heeft op van alles. En precies dan wordt het wel een beetje ongemakkelijk. Als een speler voorbijloopt zonder een shirt af te staan, dan heet dat meteen ‘arrogant’. Mensen gaan er soms al blind vanuit dat ze iets krijgen.

Op een gegeven moment wordt het gewoon onvriendelijk en ik denk dat Ajax wil voorkomen dat het een keer echt uit de hand loopt.
De brandveiligheid is inderdaad een kulreden met alle spandoeken en vlaggen in het stadion.
 
Op een gegeven moment wordt het gewoon onvriendelijk en ik denk dat Ajax wil voorkomen dat het een keer echt uit de hand loopt

De sneue generatie ouders. Dat je maar alles eist, ipv er voor te werken. Het is daarentegen wel triest dat dit moet. Nu kunnen de kinderen die dit wel verdienen er ook niet meer om vragen (bv handtekening op het gips van ee gebroken arm).
 
De sneue generatie ouders. Dat je maar alles eist, ipv er voor te werken. Het is daarentegen wel triest dat dit moet. Nu kunnen de kinderen die dit wel verdienen er ook niet meer om vragen (bv handtekening op het gips van ee gebroken arm).
Ze kunnen er best om vragen, maar niet meer door middel van zo'n bordje. Gewoon lekker ouderwets als ze toevallig langslopen.
 
Je kan niet alleen maar voltreffers hebben. Elke club heeft z’n missers. Bij Ajax is de transferbalans toch prima in orde?

Nee daarom kan Bandé nog we goed gepraat worden. Schuurs begrijp ik ook volkomen maar heeft nooit de laatste stap kunnen zetten. Ook Klaiber vind ik nog acceptabel en wellicht Daramy al is die voor te veel gekocht.

Magallan en Pierie is echt absurd gescout.
Pierie stond nooit bekend als groot talent en Magallan is dus over een tijdsduur van 3 jaar gescout. Ik denk echt dat er een dubbelganger is gestuurd van een speler die in die 3 jaren van scouting wel goeie dingen liet zien.
 
Nee daarom kan Bandé nog we goed gepraat worden. Schuurs begrijp ik ook volkomen maar heeft nooit de laatste stap kunnen zetten. Ook Klaiber vind ik nog acceptabel en wellicht Daramy al is die voor te veel gekocht.

Magallan en Pierie is echt absurd gescout.
Pierie stond nooit bekend als groot talent en Magallan is dus over een tijdsduur van 3 jaar gescout. Ik denk echt dat er een dubbelganger is gestuurd van een speler die in die 3 jaren van scouting wel goeie dingen liet zien.
Bande was toch meer een impulsaankoop? Legde er een paar in in de eerste seizoenshelft en meteen gekocht. Daarna nooit meer een knikker geraakt, ook niet voordat hij geblesseerd raakte.
Magallan was een ervaren slager die alles al meegemaakt had. Dat hij nu tegenvalt kan gebeuren. Hij zal genoeg goeds gedaan hebben, maar nu is het inderdaad genant.
Schuurs een logische aankoop.
Klaiber een rare aankoop imo. Veel te veel geld betaald, omdat ze per se een Nederlandse jongen wilden halen. Nooit iets toegevoegd, en ook niet echt in de breedte waarde gehad. Zoveel heeft hij niet gespeeld.
Daramy was 3e keus, en dat blijkt. Een gokje, was ook bij Kopenhagen nog niet echt een bewezen kracht. Te graag een snelle jongen, te weinig gekeken naar verdere competenties. En uiteraard veel te veel geld voor betaald.
 
Geen idee, aangezien deze maatregel in het kader van brandveiligheid is neem ik aan dat ze ook geen grote spandoeken meer toestaan aangezien het daar vorig seizoen bijna echt mee fout ging.
O, ik had het artikel niet gelezen. Puur koppengesneld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan